• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Генератор дизельний Könner&Söhnen KS 50-3BES, Дизельний генератор Konner&Sohnen KS 9300DE-1/3 ATSR SUPER S (Euro V), Генератор інверторний Könner&Söhnen KS 4000iE S

Завершена

577 747.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 888.74 UAH
Період уточнення: 02.05.2025 16:17 - 08.05.2025 08:00
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 6102a189f3344f6b89d6f2127d51ba84
Дата опублікування: 05.05.2025 11:19
Опис: Шановний Замовнику! Військові НЕ змінюють Закон про "Публічні закупівлі" це Грубе порушення проведення публічної закупівлі/спрощеної публічної закупівлі, Наполягаємо привести закупівлю у відповідності до Закону проведення "Публічних закупівель" та надати можливість учасникам пропонувати еквівалент товару. У разі ігнорування будемо вимушені звернутися до АМКУ /ДАСУ/Дозорро/Служби Аудиту. Враховуючи положення частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон), процедура закупівлі, зокрема її тендерна документація, не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Також технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Проте у разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Таку допустимість визначено частиною 4 статті 23 Закону. При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу "Радник у сфері публічних закупівель" ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ)
Відповідь: Доброго дня! Необхідність закупівлі пов'язана з особливостями виконання завдань за призначенням, які покладені на відповідні підрозділи та згідно рапорту ініціатора закупівлі із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі- Особливості) особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно з пунктом 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення СПРОЩЕНИХ закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Враховуючи вищезазначене та беручи до уваги рапорт ініціатора закупівлі, Замовником було прийнято рішення щодо проведення закупівлі у порядку проведення СПРОЩЕНИХ закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель. Учасник же посилається на частину 4 статті 22 Закону та частину 4 статті 23 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка застосовується до відкритих торгів згідно Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ Закону. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме за технічними характеристиками зазначеними в Додатку 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 06.05.2025 09:42
Відповідь надана

Кращі характеристики

Номер: 215d9301fc2a4161aa16f2fc4b77fcd7
Дата опублікування: 05.05.2025 10:35
Опис: В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме такого товару, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу. Тож еквіваленти/кращі характеристики товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі..
Дата відповіді: 06.05.2025 09:35