• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ц_25Т-294_24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Ксилол)

Торги не відбулися

3 462 928.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 100 000.00 UAH
Період уточнення: 01.05.2025 16:10 - 23.05.2025 00:00
Відповідь надана

відповідність ксилолу

Номер: e24feec20a3c4b77903b21839e6d2405
Дата опублікування: 13.05.2025 18:03
Опис: Доброго дня! З вашої останьої відповіді на запитання по темі "відповідність ксилолу", а саме - на момент вхідного контролю товару відповідна лабораторія Замовника не здійснює хроматографічний аналіз. Відтак, перевірити/перепровірити відповідність Товару за цим методом у Замовника не буде змоги. Саме з цієї причини Зимовник вимагає надати в складі пропозиції протокол випробування, бо перевірити відповідність ксилолу методом хроматографії, яким досліджують всі виробники цього продукту у вас не має нагоди. Тоді просимо так і прописати в тендерній документації, що в протоколі випробувань повинен бути виключно метод інфрачервоної спектроскопії, а в паспорті якості виробника допускається дослідження оба методами - хроматографічний аналіз та/або метод інфрачервоної спектроскопії.
Відповідь: Добрий день! Шановний потенційний Учасник! На жаль внести зміни таким чином в тендерну документацію ми не можемо в зв’язку з тим, що Частина ІІ Додатку 3 не буде відповідати Частині І Додатку 3. Як вже раніше зазначалось метод перевірки Товару Замовником один – інфрачервоної спектроскопії, всі інші методи підтвердження відповідності в паспорті та протоколі випробувань не будуть взяті до уваги.
Дата відповіді: 16.05.2025 09:10
Відповідь надана

відповідність ксилолу

Номер: 5e3a2c69a29c4202bebd33b4a02458de
Дата опублікування: 09.05.2025 15:49
Опис: Щановний Замовнику! На вашу вимогу учасник повенен надати в складі тендерної документації паспрот якрсті від фактичного Виробника на запропонований товар, який/які містить/містять інформацію про технічні характеристики, зазначені в Таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Частини І Додатку № 3. Згідно вимог, вказаних в таблиці "Параметр/Назва вимоги – Технічні характеристики" пунктом 4 прописане дослідження Ідентифікація основної речовини − якісний аналіз за методом інфрачервоної спектроскопії. Цією вимогою Ви обмежуєте коло потенційних учасників в даній закупівлі, так як всі виробники ксилолу роблять хроматографічний аналіз за ASTM D 2306, ASTM D7504. Ксилол не припинить буди ксилолом, якщо дослідження на відповідність ксилолу буде зроблене альтернативним методом. Внесіть, будь ласка, зміни, додайте ще однин метод дослідження. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідальним технічним підрозділом розглянуто Ваше питання. Як вже зазначалось вище: на момент вхідного контролю товару відповідна лабораторія Замовника не здійснює хроматографічний аналіз. Відтак, перевірити/перепровірити відповідність Товару за цим методом у Замовника не буде змоги. Зауважується, що саме замовники наділені правом і повноваженнями складати технічну специфікацію в складі тендерної документації. Згідно із статтею 42 ГКУ: «1. Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку». Отже, Замовник здійснює закупівлю для забезпечення виробничих потреб з метою нафтогазовидобувної діяльності для потреб країни в умовах правового режиму воєнного стану. Учасники ж діють з метою одержання прибутку. Будь-який Учасник має змогу звернутись до лабораторії УкрНДІгаз або іншої лабораторії, яка акредитована (атестована) згідно із вимогами тендерної документації та здійснює ідентифікацію основної речовини (ксилолу) якісним аналізом за методом інфрачервоної спектроскопії.
Дата відповіді: 12.05.2025 18:33
Відповідь надана

лабораторя

Номер: 44308c51edf649e9a457105ba5f0bba9
Дата опублікування: 09.05.2025 15:21
Опис: Доброго дня! В складі пропозиції учасник повинен надати скан-копію Атестата про акредитацію такої іншої вимірювальної (випробувальної) Лабораторії відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)», виданого Національним агентством з акредитації України. Чи потрібно надавати додатки вимірювальних можливостей до цього свідоцтва?
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом розгляду Вашого питання відповідальним технічним підрозділом впродовж декількох робочих днів до тендерної документації будуть внесені зміни в частині розширення переліку ДСТУ стосовно акредитації/атестації лабораторії, а саме − доповнення «ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій», а також будуть внесені зміни в частині розширення цієї вимоги умовою «разом з додатком – Сферою акредитації – витягом тих розділів, які підтверджують компетенцію цільових методів випробувань вмісту ароматичних сполук у сумішах вуглеводнів». Відтак, у разі внесення цих змін, Учаснику потрібно буде надавати додатки вимірювальних можливостей до свідоцтва Атестата про акредитацію.
Дата відповіді: 12.05.2025 18:46
Відповідь надана

протокол дослідження

Номер: 61c88c25556141abb7d1c8fa9d97b4ac
Дата опублікування: 09.05.2025 15:11
Опис: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи можна надати протоколи випробування з декількох лабораторій, де частково будуть дослідження з однієї лабораторії та частково з іншої. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, якщо Учасником будуть надані висновок (-ки) та/або протокол (-и) випробування (аналізування) та/або інший аналогічний за змістом документ щодо результату (-ів) лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі від різних лабораторій, але атестованих (акредитованих) відповідно до ДСТУ, встановлених умовами тендерної документації, то − з урахуванням наявності сполучників «та/або» в редакції вимоги за пунктом 2 Частини ІІ Додатку № 3 до тендерної документації − такі результати лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі розглядаються на відповідність сукупності всіх параметрів/назв вимог/(технічних характеристик), визначених в Частині І Додатку № 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.05.2025 19:00
Відповідь надана

Зміна в технічних характеристиках та п. 2 ІІ частини Додатку 3 Тендерної документації

Номер: 868fa58084544ed79f43f74b60622124
Дата опублікування: 08.05.2025 16:40
Опис: З метою усунення технічних бар’єрів, дотримання принципів недискримінації та добросовісної конкуренції учасників, а також, з огляду на незначну кількість атестованих лабораторій в Україні і, акредитованих або атестованих методів визначення вмісту ароматичних сполук, та дуже обмежену кількість інфрачервоних спектрометрів в атестованих/акредитованих лабораторіях, пропонуємо, - Внести зміни в І частину Додатку 3 Тендерної документації, виклавши в наступній редакції пункт 4 колонки «Параметр/Назва вимоги – Технічні характеристики»: Ідентифікація основної речовини − якісний аналіз за методом інфрачервоної спектроскопії: відповідає ксилолу або кількісне визначення об’ємних часток, % об., ізомерів ксилолу методом газової або газорідинної хроматографії: о-ксилолу, п-ксилолу, м-ксилолу, а також масову частку (%) загального вмісту ксилолів, виклавши його в наступній редакції; значення: відповідає ксилолу. Внести зміни в п. 2 ІІ частини Додатку 3 Тендерної документації, виклавши його в наступній редакції, - скановану (-і) копію (-ї) висновку (ів) та/або протоколу (ів) випробування (аналізування) та/або іншого аналогічного за змістом документа щодо результату лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі, виданого (-их) лабораторією Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування», або іншою* атестованою відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» або акредитованою відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) вимірювальною (випробувальною) Лабораторією/Центром*. * Примітка: в разі проведення лабораторних досліджень зразку в іншій лабораторії – не в Лабораторії філії «УкрНДІгаз» АТ «Укргазвидобування» − то Учасник в складі пропозиції повинен надати скан-копію Атестата про акредитацію такої іншої вимірювальної (випробувальної) Лабораторії відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» або до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), виданого Національним агентством з акредитації України разом з додатком – Сферою акредитації – витягом тих розділів, які підтверджують компетенцію цільових методів випробувань вмісту ароматичних сполук у сумішах вуглеводнів.
Відповідь: Відповідальним (технічним) підрозділом – внутрішнім замовником-ініціатором закупівлі інформується, що пропозиція про зміну в І-шій Частині Додатку № 3 до Тендерної документації не може бути взята до уваги, оскільки на момент вхідного контролю товару відповідна лабораторія Замовника не здійснює аналізи на кількісне визначення об’ємних часток, % об., ізомерів ксилолу методом газової або газорідинної хроматографії: о-ксилолу, п-ксилолу, м-ксилолу, а також масову частку (%) загального вмісту ксилолів. Відповідно, перевірити/перепровірити відповідність Товару за цим методом не буде змоги. Зауважується, що саме замовники наділені правом і повноваженнями складати технічну специфікацію в складі тендерної документації, оскільки закупівлі здійснюються саме для забезпечення виробничих потреб замовників з урахуванням матеріально-технічної бази замовників, а згідно із статтею 42 ГКУ: «1. Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку». Стосовно внесення змін до п. 2 ІІ-гої Частини Додатку № 3 до Тендерної документації, то впродовж декількох робочих днів до тендерної документації планується внесення змін в частині розширення переліку ДСТУ, за якими акредитовано/атестовано лабораторію, а саме – доповнити «ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Дата відповіді: 09.05.2025 19:59
Відповідь надана

Звернення щодо тари.

Номер: 57039ba54f6e457ea84b0613e7956b53
Дата опублікування: 06.05.2025 16:58
Опис: Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська Незалежна Геологічна Група» висловлює вам свою повагу і звертається до вас із відповідним запитом. Згідно умов І частини Додатку 3 Тендерної документації, встановлені вимоги щодо тари та упаковки: Тара (упаковка) – об’єм нетто від 17,6 до 176 кг. Згідно із заводською упаковкою. Тара (упаковка) незворотні (не повертаються). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) є новою, цілою (не ушкодженою) та не має слідів перепакування. Разом з тим, виробнику ксилолу фасують продукт тільки в бочки 180 або 205 кг, в залежності від постачальника. Тобто, продають його виключно наливом. Отже, у разі надання тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі розфасованого в нову тару об’ємом нетто від 17,6 до 176 кг, то це не буде тарою заводу-виробника, що суперечить вимогам І частини Додатку 3 Тендерної документації. Виходячи з викладеного, просимо внести зміни в тендерну документацію наступного змісту: тари та упаковки: Тара (упаковка) – об’єм нетто 180 або 205 кг. Згідно із заводською упаковкою в бочки. Тара (упаковка) незворотні (не повертаються). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) є новою, цілою (не ушкодженою) та не має слідів перепакування.
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом розгляду Вашого питання відповідальним технічним підрозділом – інформується, що впродовж декількох робочих днів (необхідних для здійснення процедури погоджень згідно із внутрішнім розпорядком) до тендерної документації будуть внесені зміни в частині викладення Вимоги до тари та упаковки в наступній новій редакції: «Тара (упаковка) – об’єм нетто від 17,1кг (каністра об’ємом 20 л) до 176 кг (бочка об’ємом 200 л). Упаковкою від Постачальника. Тара (упаковка) незворотні (не повертаються). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) є новою, цілою (не ушкодженою). Тара від Постачальника є опломбованою та без слідів пошкодження пломб». Разом з тим, відповідальним (технічним) підрозділом проінформовано, що: маса нетто 180 або 205 кг неможлива, оскільки «густина при 20°С, г/см3 в межах від 0,859 до 0,880 (включно)», то при перерахунку максимальна вага 200 л = 176 кг.
Дата відповіді: 08.05.2025 15:26
Відповідь надана

Вимога щодо лабораторного дослідження.

Номер: fbc3582004bb452fa6fe59ef2b8a7d30
Дата опублікування: 06.05.2025 16:57
Опис: Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська Незалежна Геологічна Група» висловлює вам свою повагу і звертається до вас із відповідним запитом. Згідно ІІ частини Додатку 3 Тендерної документації вимагається від учасника в складі тендерної пропозиції надати: -сертифіката та/або паспорта якості та/або аналізу та/або іншого аналогічного за змістом документа від фактичного Виробника на запропонований товар, який/які містить/містять інформацію про технічні характеристики, зазначені в Таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Частини І Додатку № 3 до цієї тендерної документації. -скановану (-і) копію (-ї) висновку (ів) та/або протоколу (ів) випробування (аналізування) та/або іншого аналогічного за змістом документа щодо результату лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі, виданого (-их) лабораторією Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування», або іншою* атестованою (акредитованою) відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» вимірювальною (випробувальною) Лабораторією*. * Примітка: в разі проведення лабораторних досліджень зразку в іншій лабораторії – не в Лабораторії філії «УкрНДІгаз» АТ «Укргазвидобування» − то Учасник в складі пропозиції повинен надати скан-копію Атестата про акредитацію такої іншої вимірювальної (випробувальної) Лабораторії відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)», виданого Національним агентством з акредитації України. Крім того, згідно Інші умови поставки Товару ІІ частини Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що при поставці Товару (або його партії) Покупець має право: відібрати зразок/зразки вагою до 2 кг. Відібраний зразок/зразки направляє(ю)ться на лабораторне дослідження Покупця до лабораторії Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування» − на предмет відповідності Товару технічним характеристикам, вказаним в Додатку «Технічні характеристики Товару» до укладеного Договору. Строк лабораторного дослідження не перевищує 10 календарних днів. Покупець підписує видаткові накладні/акти приймання-передачі та оприбутковує Товар за умови його відповідності технічним характеристикам, вказаним у Додатку «Технічні характеристики Товару» до укладеного за результатами процедури закупівлі Договору. У разі невідповідності Товару вказаним технічним характеристикам Постачальник зобов’язаний вивезти Товар з території Покупця, а поставка є такою, що не відбулась. Протокол випробування – це документ, що містить необхідні відомості про об’єкт випробувань, застосовувані методи, засоби та умови випробувань, результати випробувань, а також висновок згідно з результатами випробувань щодо підтвердження якості продукції відносно тих чи інших показників, оформлений у відповідному порядку. Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Тому необґрунтованим є вимагання надати 2 однакових за змістом документи ! При цьому, оскільки в Україні не виробляють ксилол, а заводи-виробники даного продукту знаходяться в ЄС, то вочевидь автентичність такого паспорту якості, не підлягає додатковому підтвердженню. Крім того, вимога надати протокол випробування звужує потенційне коло учасників, так як дослідження "Ідентифікація основної речовини − якісний аналіз за методом інфрачервоної спектроскопії", є таким, що робиться, крім лабораторії Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування», тільки ще в 2 (двох) акредитованих лабораторіях України, одна з яких відносить до МО України і, на даний час працює тільки в інтересах ЗСУ. Виходячи з викладеного, просимо вас видалити вимогу надати протокол випробування, а також умову, щодо лабораторного дослідження при поставці Товару (або його партії) в лабораторії Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування» − на предмет відповідності Товару технічним характеристикам, вказаним в Додатку «Технічні характеристики Товару» до укладеного Договору.
Відповідь: Заявлений Замовником до закупівлі Ксилол належить до хімічної продукції, яка потребує обов’язкового лабораторного контролю − випробування, оскільки означений Ксилол використовується в газовидобувній виробничій діяльності Замовника як підприємства нафтогазової промисловості. Технічні вимоги до Ксилолу встановлені відповідно до розроблених рекомендацій філією «УКРНДІГАЗ» для вилученні розчинів на вуглеводневій основі (РВО) для певних свердловини певного НГКР (нафто-газового конденсатного родовища). Вимога надання висновків лабораторних досліджень − випробувань запропонованого товару має на меті встановити на момент кваліфікації учасника відповідність товару технічним вимогам, зазначеним в Таблиці Частини І Додатку № 3 до тендерної документації. Скасування вимоги про проведення лабораторних досліджень (випробувань) призведе до унеможливлення виявлення невідповідності та неякісності товару на етапі кваліфікації. Підтвердження на етапі кваліфікації Учасником лабораторним висновком за результатами випробувань відповідності запропонованої продукції технічним вимогам, які зазначені в Частині І Додатку № 3 до тендерної документації, відповідає наданим Українським науково-дослідницьким інститутом природніх газів технічним рекомендаціям. Протокол випробування − це документ, який видає акредитована лабораторія. Паспорт якості товару – це технічний документ, який надає виробник. Відтак, це є два різних документа: 1) Паспорт якості товару та 2) Протокол випробування. Згідно із частиною п’ятою статті 23 ЗУ 922-VIII «Про публічні закупівлі»: «Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними ЧИ ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних ЧИ ІНШИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Для потенційних Учасників передбачена можливість проведення досліджень (випробувань) в будь-якій лабораторії, що має свідоцтво відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, яке засвідчує відповідність системи вимірювань та має широке розповсюдження серед лабораторій, представлених на території України ("ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)". Тому означена умова не є дискримінаційною, оскільки не обмежує дії Учасників отриманням Висновку виключно в лабораторії «УКРНДІГАЗ». Умовами частини ІІ Додатку № 3. до тендерної документації встановлено право Учасників надати скановану (-і) копію (-ї) висновку (ів) та/або протоколу (ів) випробування (аналізування) та/або іншого аналогічного за змістом документа щодо результату лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі, виданого (-их) лабораторією Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування», або іншою* атестованою (акредитованою) відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» Згідно із інформацією, отриманою із Листа НААУ https://naau.org.ua/ на звернення підрозділу Замовника: «У разі необхідності отримання інформації, зокрема, щодо переліку акредитованих органів з оцінки відповідності, можна звернутися офіційним листом у довільній формі на ім’я керівника НААУ (електронна пошта: office@naau.org.ua) або за номером телефону сектору реєстру (044) 369-34-88» (https://naau.org.ua/70-kontakti ). Також на сайті НААУ (Національного агентства з акредитації України наявний Реєстр акредитованих ООВ https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , в якому цілком можливо знайти лабораторію із відповідним атестатом акредитації, котра найближче розташована до фактичного місця перебування учасника. Тому вимога стосовно надання лабораторних висновків з метою підтвердження відповідності «Ксилол» встановленим технічним характеристикам виконувана, не є дискримінаційною, не звужує коло учасників, оскільки відповідає нормам статті 23 ЗУ 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 08.05.2025 14:15
Відповідь надана

еквівалент

Номер: 68a0765477544f4abaa62b644e41c362
Дата опублікування: 06.05.2025 12:02
Опис: Доброго дня! Маємо можливість запропонувати до участі в торгах продукт, який відповідає вимогам Замовника, але має іншу торгову назву. Чи буде Замовником розглядатися ізомер ксилолу? Дякуємо
Відповідь: Учасник має право пропонувати будь-яку назву товару, оскільки товар за властивостями повинен відповідати технічним вимогам, встановленим в тендерній документації. Тендерна документація не містить окремих вимог саме щодо назви товару. Разом з тим, запропонований товар повинен відповідати технічним вимогам, визначеним в тендерній документації. Згідно із Наказом Мінфіна 21.01.2016 № 13 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0220-16#Text : «…назва товару (послуги) - слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ (суб’єкта господарювання».
Дата відповіді: 08.05.2025 14:19
Відповідь надана

фасування

Номер: eb7b0f69c55e499c97a4eec6338709af
Дата опублікування: 06.05.2025 11:09
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, Вами встановлені вимоги щодо тари та упаковки: Тара (упаковка) – об’єм нетто від 17,6 до 176 кг. Згідно із заводською упаковкою. Тара (упаковка) незворотні (не повертаються). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) є новою, цілою (не ушкодженою) та не має слідів перепакування. Виробнику ксилолу не фасують продукт в зазначене фасування, а продають його виключно наливом. Якщо ви розглядаєте можливість фасування Учасником предмету закупівлі в нову тару (проте це не буде тарою заводу-виробника), то внесіть зміни в документацію. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом розгляду Вашого питання відповідальним технічним підрозділом – інформується, що впродовж декількох робочих днів (необхідних для здійснення процедури погоджень згідно із внутрішнім розпорядком) до тендерної документації будуть внесені зміни в частині викладення Вимоги до тари та упаковки в наступній новій редакції: «Тара (упаковка) – об’єм нетто від 17,1кг (каністра об’ємом 20 л) до 176 кг (бочка об’ємом 200 л). Упаковкою від Постачальника. Тара (упаковка) незворотні (не повертаються). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) є новою, цілою (не ушкодженою). Тара від Постачальника є опломбованою та без слідів пошкодження пломб».
Дата відповіді: 08.05.2025 15:26
Відповідь надана

ксилол

Номер: 6671f7e97e2b4c8e880cc59ea8533b6c
Дата опублікування: 05.05.2025 19:30
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: -сертифіката та/або паспорта якості та/або аналізу та/або іншого аналогічного за змістом документа від фактичного Виробника на запропонований товар, який/які містить/містять інформацію про технічні характеристики, зазначені в Таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Частини І Додатку № 3 до цієї тендерної документації -скановану (-і) копію (-ї) висновку (ів) та/або протоколу (ів) випробування (аналізування) та/або іншого аналогічного за змістом документа щодо результату лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі, виданого (-их) лабораторією Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування», або іншою* атестованою (акредитованою) відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» вимірювальною (випробувальною) Лабораторією. Крім того, При поставці Товару (або його партії) Покупець має право: відібрати зразок/зразки вагою до 2 кг. Відібраний зразок/зразки направляє(ю)ться на лабораторне дослідження Покупця до лабораторії Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування» − на предмет відповідності Товару технічним характеристикам, вказаним в Додатку «Технічні характеристики Товару» до укладеного Договору. Строк лабораторного дослідження не перевищує 10 календарних днів. Покупець підписує видаткові накладні/акти приймання-передачі та оприбутковує Товар за умови його відповідності технічним характеристикам, вказаним у Додатку «Технічні характеристики Товару» до укладеного за результатами процедури закупівлі Договору. Протокол випробування – це документ, який видає акредитована лабораторія з метою визначення або підтвердження якості продукції відносно тих чи інших показників. В подальшому на основі цього протоколу може бути виданий сертифікат відповідності. Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Навіщо Замовник вимагає надати 2 однакових за змістом документи? Тим паче, що додатково, при поставці товар проходить додатково лобароторне дослідження. Вимога надати Паспорт якості виробника (доречі, в Україні не виробляють ксилол, заводи-виробники даного продукту знаходяться в ЄС) є справедливою та зрозумілою. Проте, вимогою надати протокол випробування Замовник звужує потенційне коло учасників, так як дослідження "Ідентифікація основної речовини − якісний аналіз за методом інфрачервоної спектроскопії" робиться далеко не в кожній хімічній лабораторії, а в тих лабораторіях, в яких можна замовити дане дослідження, строк виконання (не кажучи про вартість дослідження) унеможливлює участь в даній закупівлі. Просимо вас видалити вимогу надати протокол випробування, так як паспорт якості виробника містить таку саме інформацію, що і вищезгаданий документ. Автентичність паспорту якості, виданого вирбником ЄС на основі досліджень ставити під сумнів не має сенсу, проте, бажання Замовника звузити коло учасників в такий спосіб є очевмдним
Відповідь: Заявлений Замовником до закупівлі Ксилол належить до хімічної продукції, яка потребує обов’язкового лабораторного контролю − випробування, оскільки означений Ксилол використовується в газовидобувній виробничій діяльності Замовника як підприємства нафтогазової промисловості. Технічні вимоги до Ксилолу встановлені відповідно до розроблених рекомендацій філією «УКРНДІГАЗ» для вилученні розчинів на вуглеводневій основі (РВО) для певних свердловини певного НГКР (нафто-газового конденсатного родовища). Вимога надання висновків лабораторних досліджень − випробувань запропонованого товару має на меті встановити на момент кваліфікації учасника відповідність товару технічним вимогам, зазначеним в Таблиці Частини І Додатку № 3 до тендерної документації. Скасування вимоги про проведення лабораторних досліджень (випробувань) призведе до унеможливлення виявлення невідповідності та неякісності товару на етапі кваліфікації. Підтвердження на етапі кваліфікації Учасником лабораторним висновком за результатами випробувань відповідності запропонованої продукції технічним вимогам, які зазначені в Частині І Додатку № 3 до тендерної документації, відповідає наданим Українським науково-дослідницьким інститутом природніх газів технічним рекомендаціям. Протокол випробування − це документ, який видає акредитована лабораторія. Паспорт якості товару – це технічний документ, який надає виробник. Відтак, це є два різних документа: 1) Паспорт якості товару та 2) Протокол випробування. Згідно із частиною п’ятою статті 23 ЗУ 922-VIII «Про публічні закупівлі»: «Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними ЧИ ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних ЧИ ІНШИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Для потенційних Учасників передбачена можливість проведення досліджень (випробувань) в будь-якій лабораторії, що має свідоцтво відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, яке засвідчує відповідність системи вимірювань та має широке розповсюдження серед лабораторій, представлених на території України ("ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)". Тому означена умова не є дискримінаційною, оскільки не обмежує дії Учасників отриманням Висновку виключно в лабораторії «УКРНДІГАЗ». Умовами частини ІІ Додатку № 3. до тендерної документації встановлено право Учасників надати скановану (-і) копію (-ї) висновку (ів) та/або протоколу (ів) випробування (аналізування) та/або іншого аналогічного за змістом документа щодо результату лабораторних досліджень характеристик зразку (ів) запропонованого предмета закупівлі, виданого (-их) лабораторією Філії УкрНДІгаз АТ «Укргазвидобування», або іншою* атестованою (акредитованою) відповідно до «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT)» Згідно із інформацією, отриманою із Листа НААУ https://naau.org.ua/ на звернення підрозділу Замовника: «У разі необхідності отримання інформації, зокрема, щодо переліку акредитованих органів з оцінки відповідності, можна звернутися офіційним листом у довільній формі на ім’я керівника НААУ (електронна пошта: office@naau.org.ua) або за номером телефону сектору реєстру (044) 369-34-88» (https://naau.org.ua/70-kontakti ). Також на сайті НААУ (Національного агентства з акредитації України наявний Реєстр акредитованих ООВ https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , в якому цілком можливо знайти лабораторію із відповідним атестатом акредитації, котра найближче розташована до фактичного місця перебування учасника. Тому вимога стосовно надання лабораторних висновків з метою підтвердження відповідності «Ксилол» встановленим технічним характеристикам виконувана, не є дискримінаційною, не звужує коло учасників, оскільки відповідає нормам статті 23 ЗУ 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 08.05.2025 14:14