• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з заміною лікарняного ліфта №7 в блоці «А» КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

3 586 125.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 930.63 UAH
Період уточнення: 01.05.2025 11:40 - 18.05.2025 00:00
Відповідь надана

Невідповідність вимоги Технічному регламенту ліфтів

Номер: 2b0e52b63493496ba334f2068da54a50
Дата опублікування: 16.05.2025 14:36
Опис: Доброго вечора) Замовник штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників – виключно до виробників, що є дискримінацією та позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі монтажні організації. Потенційним учасником може виступати не тільки виробник (який одночасно виступає і як монтажник в одній організації). Обидва – виробник та монтажник – несуть юридичну відповідальність за забезпечення відповідності ліфтів вимогам Технічного регламенту та за будь-які наслідки, спричинені невідповідністю або неналежним виконанням своїх обов'язків. Відповідальність виробника ліфта та монтажника ліфта чітко визначена в Технічному регламенті на ліфти. Органи державного ринкового нагляду мають право здійснювати перевірки та вживати відповідних заходів у разі виявлення порушень. Закупівля буде фінансуватися за бюджетні кошти, тому Замовник повинен розширити коло учасників, а не звужувати його на свій розсуд. Так, як закупівля «Капітальний ремонт з заміною лікарняного ліфта №7 в блоці «А» КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» передбачає повний комплекс робіт починаючи від постачання обладнання, демонтажу, монтажу, проведення кінцевої перевірки та здачі в експлуатацію, якщо Учасник який в складі пропозиції буде надавати сертифікат експертизи типу (Модуль В) з додатками, який видано відповідному виробнику ліфта, а також надасть виданий Учаснику сертифікат відповідності типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів (Модуль D) Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів 21.06.2017 року №438, тоді в даному випадку монтажна організація – Учасник буде нести повну відповідальність за встановлені ліфти як виробник п.15-23 Технічного регламенту. Доповніть тендерну документацію вище вказаними Модулями, які зазначених в - Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів 21.06.2017 року №438. Просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме: - п.5.8 доповнити, що у разі надання сертифікату типу (Модуль В) Учасник повинен надати додатково сертифікат (Модуль D) Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів 21.06.2017 року №438. Відповідна трактовка не буде дискримінаційною та розширить коло учасників та ніяким чином не вплине на якість відповідної закупівлі!!!!!!!!Шановний Замовнику внесіть відповідні зміни, що відповідають діючим нормам та не суперечать чинному законодавству.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження враховані та Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:41
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: f775113f27fb4256a552a2c55a852392
Дата опублікування: 16.05.2025 11:04
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, на запитання до процедури від 09 травня 2025 року, ви внесли зміни до Тендерної документації 12 травня 2025 року, а саме п. 5.8. виклали в такій редакції: «Сертифікат виробника з додатками на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1) на основі цілковитого забезпечення якості , ДСТУ EN81-20:2022 (ДСТУ EN81-20:2015) стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів. Документи мають бути в повному обсязі та чинними на момент подачі тендерної пропозиції». Цей модуль передбачає, що виробник впроваджує та підтримує затверджену систему управління якістю, яка охоплює проектування, виробництво, монтаж, випробування та остаточну перевірку ліфтів. Орган з оцінки відповідності проводить оцінку системи управління якістю та здійснює нагляд за її функціонуванням, а також проводить або контролює остаточну оцінку кожного ліфта. Тобто в даній закупівлі може прийняти участь тільки Виробник? А якщо у заводу виробника ліфтового обладнання є офіційний дилер заводу/уповноважений представник/авторизована монтажно-сервісна компанія ? Чому ви обмежуєте можливість інших учасників прийняти участь в даній закупівлі? Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме: - п.5.8 доповнити, «якщо Учасник є національним виробником або іноземним виробником акредитованим Україні, або офіційним дилером заводу виробника то в складі пропозиції він повинен надати Сертифікат виробника з додатками на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1) на основі цілковитого забезпечення якості , ДСТУ EN81-20:2022 (ДСТУ EN81-20:2015) стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів. - Учасник повинен бути виробником або офіційним дилером заводу виробника ліфтового обладнання/уповноваженим представником/авторизованою монтажно-сервісною компанією (підтверджується документом про надання повноважень, дилерським договором або свідоцтвом та дорученням на право монтажу ліфтів запропонованого виробника)». Тоді в даному випадку відповідальність за ліфти несе виробник. Замовник в обов’язковому порядку повинен вживати усіх заходів щодо правомірного здійснення процедур закупівель в умовах воєнного стану з дотриманням принципів, закріплених статтею 5 Закону, встановлені умови в тендерній документації відповідають чинному законодавству у сфері публічних закупівель у повному обсязі.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження враховані та Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:35
Відповідь надана

Запитання щодо документів

Номер: f29d5f53003246ceac9cb842665ef82f
Дата опублікування: 16.05.2025 10:47
Опис: Доброго дня ) Чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції заповнену форму "Тендерна пропозиція"? Чи замовник буде вважати факт подання документів достатнім? Відповідно до пункту 5. ДОДАТОК 2 до тендерної документації - Підрядник гарантує, що всі матеріали, вироби та конструкції, які використовуються при виконанні робіт, сертифіковані відповідно до діючих правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій згідно чинного законодавства України. Чи потрібно надавати гарантійний лист стосовно цього пункту?
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження враховані та Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:36
Відповідь надана

Невідповідність вимоги Технічному регламенту ліфтів

Номер: 4def4c4de3d24ebdadc83a5297e0c58d
Дата опублікування: 15.05.2025 16:42
Опис: Доброго вечора) Замовник штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників – виключно до виробників, що є дискримінацією та позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі монтажні організації. Потенційним учасником може виступати не тільки виробник (який одночасно виступає і як монтажник в одній організації). Обидва – виробник та монтажник – несуть юридичну відповідальність за забезпечення відповідності ліфтів вимогам Технічного регламенту та за будь-які наслідки, спричинені невідповідністю або неналежним виконанням своїх обов'язків. Відповідальність виробника ліфта та монтажника ліфта чітко визначена в Технічному регламенті на ліфти. Органи державного ринкового нагляду мають право здійснювати перевірки та вживати відповідних заходів у разі виявлення порушень. Закупівля буде фінансуватися за бюджетні кошти, тому Замовник повинен розширити коло учасників, а не звужувати його на свій розсуд. Так, як закупівля «Капітальний ремонт з заміною лікарняного ліфта №7 в блоці «А» КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» передбачає повний комплекс робіт починаючи від постачання обладнання, демонтажу, монтажу, проведення кінцевої перевірки та здачі в експлуатацію, якщо Учасник який в складі пропозиції буде надавати сертифікат експертизи типу (Модуль В) з додатками, який видано відповідному виробнику ліфта, а також надасть виданий Учаснику сертифікат відповідності типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів (Модуль D) Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів 21.06.2017 року №438, тоді в даному випадку монтажна організація – Учасник буде нести повну відповідальність за встановлені ліфти як виробник п.15-23 Технічного регламенту. Доповніть тендерну документацію вище вказаними Модулями, які зазначених в - Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів 21.06.2017 року №438. Просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме: - п.5.8 доповнити, що у разі надання сертифікату типу (Модуль В) Учасник повинен надати додатково сертифікат (Модуль D) Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів 21.06.2017 року №438. Відповідна трактовка не буде дискримінаційною та розширить коло учасників та ніяким чином не вплине на якість відповідної закупівлі!!!!!!!!Шановний Замовнику внесіть відповідні зміни, що відповідають діючим нормам та не суперечать чинному законодавству.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження враховані та Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:41
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: a39f8cbee8c84d05bdcda251fea8e156
Дата опублікування: 15.05.2025 14:12
Опис: Шановний ЗАМОВНИКУ) Згідно п. 5.7 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати - Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу Сертифікату на систему управлiння охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). Сфера застосування сертифікату має поширюватись на поставку, монтаж, складання, налагодження, кінцеву перевірку, випробування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: ліфтів електричних; робіт будівельно-монтажних. Сертифікат має бути чинним на дату подання пропозиції, виданих органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (OOB), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (HAAУ). Документи мають бути в повному обсязі та чинними на момент подачі тендерної пропозиції. Сертифікація ISO не поширюється до предмету цієї закупівлі згідно чинних норм законодавства України, який хоче запропонувати у складі своєї тендерної пропозиції Учасник, для цього немає підстав та Учасник не зобов'язаний отримувати зазначений сертифікат, а також Замовник не має права впливати на замовника з вимогою про отримання будь-яких документів, Що стосуються акредитації чи сертифікації, якщо такі документи не є обов'язковими. Крім того, такий сертифікат жодним чином не впливає на технічні характеристики предмета закупівлі. Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги. Така вимога є надмірною та дискримінаційною. Отже ще не ставши переможцем закупівлі, учасник вже має понести затрати на дані вимоги Замовника, враховуючи що на це піде час Замовник може не встигнути його отримати. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у ст. 5 Закону прямо передбачено, що Замовники забезпечують вільний доступ всіх Учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Така ж позиція визначена і у численних рішеннях колегії АМКУ. Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a, Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c, Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a, Рішення Колегії № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021, оголошення № UA-2021-03-26-014987-c, Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c На підставі вищесказаного просимо видалити дискримінаційні вимоги в Додатку 1 тендерної документації та привести документацію в порядок згідно чинного законодавства. Відповідно до вище зазначеного, просимо внести зміни до даної закупівлі!!!!
Відповідь: Шановний Учаснику. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до п. 54 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. По суті звернення надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до п. 28 Особливостей, 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону, 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, можливість Замовника встановлювати у тендерній документації вимоги в частині сертифікатів на підтвердження відповідності технічній специфікації прямо передбачена Законом, відтак не є дискримінаційною чи протиправною. Законність вимог Тендерної документації в частині сертифікатів ISO та відсутність дискримінаційної складової підтверджується рішенням Органу оскарження No21097 -р/пк-пз від 28.12.2023. Стандарт ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управлiння охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування)» Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019р. прийнято як національний ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). Будь-яка організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП. Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів. Отже, упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає національному стандарту і підтверджується відповідним сертифікатом, дає змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП, допомогає організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги, що у свою чергу має прямий безпосередній вплив на якість надаваних послуг. Отже, вимоги стосовно надання сертифікатів, які засвідчують, що система управління учасника відповідає вимогам ISO 14001, 45001 не порушують принцип недискримінації учасників та не є антиконкурентними, оскільки зазначені стандарти розповсюджуються та застосовуються до усіх організацій, та обумовлені потребою Замовника у забезпеченні укладення договору із контрагентом, у якого впроваджена та функціонує інтегрована система управління, задля забезпечення якісного та належного виконання контрагентом послуг за договором. Відповідність послуг/робіт/ товарів вимогам чинного законодавства та їх якість залежить від рівня кваліфікації персоналу, планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження вказаних систем менеджменту. Наявність в учасників сертифікованих системи управління має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товарів/послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час їх надання, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження вищезазначених системи управління та їх сертифікація наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Крім того, Ваша вимога не містить доказів та документального підтвердження неможливості отримання вказаних документів окремими суб’єктами господарювання, відтак не доведено та документально не підтверджено дискримінаційний характер вимог Тендерної документації по відношенню до окремих потенційних учасників.
Дата відповіді: 16.05.2025 14:31
Відповідь надана

Дискримінація національних виробників та іноземних виробників акредитованих в Україні та невідповідність вимоги Технічному регламенту ліфтів.

Номер: c4acb7935f09474483a2485db6eac264
Дата опублікування: 09.05.2025 11:46
Опис: Шановний Замовник. В пункті 5.8. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації зазначено: 5 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 5.8. Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу Сертифікату експертизи типу (Модуль В) з додатками. Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених ПКМУ 21.06.2017 року №438, який видано відповідному виробнику, ліфт(и) якого учасник планує встановлювати на даному об’єкті (якщо учасник не є виробником ліфтів). Документи мають бути в повному обсязі та чинними на момент подачі тендерної пропозиції. Сертифікат експертизи типу (Модуль В), згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, не є повним сертифікатом для оцінки відповідності встановлених ліфтів. Даний сертифікат видається виробнику під окремий тип ліфта (завезений в Україну) і стосується розроблення та виготовлення даного типу ліфта. Він не дає права на його монтаж (встановлення), проведення кінцевої перевірки та здачу в експлуатацію, та після монтажу потребує додаткових оцінок відповідності та наявності інших сертифікатів. Так, як закупівля «Капітальний ремонт з заміною лікарняного ліфта №7 в блоці «А» КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ігоря Зінича, 9 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» передбачає повний комплекс робіт починаючи від постачання обладнання, демонтажу, монтажу, проведення кінцевої перевірки та здачі в експлуатацію, Учасник який в складі пропозиції буде надавати сертифікат експертизи типу (Модуль В) з додатками, який видано відповідному виробнику ліфта, обов’язково в складі пропозиції повинен надати виданий Учаснику сертифікат відповідності типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів (Модуль D) Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених ПКМУ 21.06.2017 року №438, тоді в даному випадку монтажна організація – Учасник несе повну відповідальність за встановлені ліфти як виробник п.15-23 Технічного регламенту. Якщо учасник є національним виробником або іноземним виробником акредитованим Україні, то в складі пропозиції він повинен надати Сертифікат виробника з додатками на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1) на основі цілковитого забезпечення якості , ДСТУ EN81-20:2022 (ДСТУ EN81-20:2015) стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів. Учасник повинен бути виробником або офіційним дилером заводу виробника ліфтового обладнання/уповноваженим представником/авторизованою монтажно-сервісною компанією (підтверджується документом про надання повноважень, дилерським договором або свідоцтвом та дорученням на право монтажу ліфтів запропонованого виробника), тоді в даному випадку відповідальність за ліфти несе виробник. Просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме: - п.5.8 доповнити, що у разі надання сертифікату типу (Модуль В) Учасник повинен надати додатково сертифікат (Модуль D) Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки ліфтів, затверджених ПКМУ 21.06.2017 року №438. - Якщо учасник є національним виробником або іноземним виробником акредитованим Україні, або офіційним дилером заводу виробника то в складі пропозиції він повинен надати Сертифікат виробника з додатками на відповідність ліфтів «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» (Модуль Н1) на основі цілковитого забезпечення якості , ДСТУ EN81-20:2022 (ДСТУ EN81-20:2015) стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів. - Учасник повинен бути виробником або офіційним дилером заводу виробника ліфтового обладнання/уповноваженим представником/авторизованою монтажно-сервісною компанією (підтверджується документом про надання повноважень, дилерським договором або свідоцтвом та дорученням на право монтажу ліфтів запропонованого виробника).
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження враховані та Замовником прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 12.05.2025 13:47