• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Обмежувачі перенапруги)

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду; Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства; Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. 1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо).

Завершена

2 649 286.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 492.87 UAH
Період уточнення: 01.05.2025 10:45 - 27.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо надання копії сфери акредитації

Номер: 164dbb9e78724e53bbef5938d5e198cb
Дата опублікування: 19.05.2025 23:31
Опис: Щодо надання копії сфери акредитації Шановний замовник. У додатку № 2 до тендерної документації встановлено: "3.2. Атестат про акредитацію на лабораторію, що виконувала випробування, з обов’язковим додатком області акредитації." Просимо вас звернути увагу, що документ про сферу акредитації лабораторії може становити декілька сотень сторінок, з яких щодо кенкретного стандарту, за яким випробується продмет закупівлі, займає лише 1-2 сторінки. У разі, якщо лабораторія іноземна, цей документ потрібно перекладати українською мовою згідно п. 7 р.1 ТД: "Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою". Це значні витрати для Учасника, що проонує предмет закупівлі іноземного виробництва, що є фактично дискримінаційними вимогами. У ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;" Просимо вас внести зміни до додатку № 2 тендерної документації, а саме: "3.2. Атестат про акредитації на лабораторію, що виконувала випробування, з обов’язковим додатком області акредитації (або витягом зі сфери акредитації, що стосується стандарту, за яким проводилися випробування предмету закупівлі)." Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. З порушеного питання в найближчий час до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 22.05.2025 10:50
Відповідь надана

Щодо копії сфери акредитації

Номер: c7b86661dd574e44a0ecbb903a44e5b7
Дата опублікування: 19.05.2025 21:42
Опис: Шановний замовник. У додатку № 2 до тендерної документації встановлено: "3.2. Атестат про акредитацію на лабораторію, що виконувала випробування, з обов’язковим додатком області акредитації." Просимо вас звернути увагу, що сфера акредитації лабораторіх може становити декілька сотень сторінок, з яких стандарту, за яким випробується продмет закупівлі займає лише 1-2 сторінки. У разі, якщо лабораторія іноземна, цей документ потрібно перекладати українською мовою згідно п. 7 р.1 ТД: "Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою". Це значні витрати, що є фактично дискримінаційними вимогами. Просимо вас внести зміни до додатку № 2 тендерної документації, а саме: "3.2. Атестат про акредитацію (витяг з атестату, що стосується стандарту, за яким проводилися випробування предмету закупівлі) на лабораторію, що виконувала випробування, з обов’язковим додатком області акредитації." Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. З порушеного питання в найближчий час до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 22.05.2025 10:50
Відповідь надана

Щодо протоколів випробувань

Номер: d2ed599e074e478486651538d92bf899
Дата опублікування: 19.05.2025 08:50
Опис: Шановний замовник. У тендерній документації встановлено: III. *Документи на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (умовам) тендерної документації: 3.1. Копії протоколів типових випробувань, виконані атестованою та/або акредитованою випробувальною лабораторією. Надається на кожну номенклатурну позицію; Просимо врахувати, що згідно стандарту, типові випробування достатньо проводити на ОПН відповідного класу напруги. У зв'язку з чим просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації: III. *Документи на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (умовам) тендерної документації: 3.1. Копії протоколів типових випробувань , виконані атестованою та/або акредитованою випробувальною лабораторією. Надається на кожну позицію відповідного класу напруги;
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. З порушеного питання в найближчий час до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 22.05.2025 10:50
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: ab365db66a2a420c9001ecb2595dfbb1
Дата опублікування: 07.05.2025 09:44
Опис: Згідно вимог тендерної документації зазначено пропускна здатність ОПН-10/12,7/10/250 УХЛ1 – 250А, це обмежує право на участь виробникам, які виробляють обмежувачі з більшою пропускною здатністю, що є дискримінацією, наше підприємство планує запропонувати обмежувачі перенапруги з більшою пропускною здатністю, що є кращим параметром та не заборонено Законом, просимо додати до технічних вимог Пропускна здатність ОПН-10/12,7/10/250 УХЛ1 фразу не менше 250А, як це зазначено у вимогах за позицією №5 та було зазначено у вимогах процедур закупівель UA-2024-04-02-009084-a, UA-2020-10-28-006178-a, UA-2021-02-05-001080-b, які проводились Вашим підприємством, це розширить коло потенційних учасників, створить сприятливі конкурентні умови та дозволить придбати продукцію за оптимальною вартістю. Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. З порушеного питання в найближчий час до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.05.2025 13:06
Відповідь надана

Застереження для Учасників щодо майбутньої співпраці з Замовником

Номер: c8e630a8060f4e82905db68146308387
Дата опублікування: 01.05.2025 11:13
Опис: Добрий день! Даний Замовник не розрахувався з Постачальником за поставлену продукцію в минулому році більше ніж на 1 млн. грн. Замовник не відповідає на звернення, не орієнтує щодо строків погашення простроченої заборгованості та не приймає пропозиції щодо врегулювання даної ситуації. Просимо дану інформацію враховувати Учасниками при прийнятті рішень про участь у закупівлях, що проводяться ним, а також стосовно подальшої співпраці з Замовником.
Відповідь: Добрий день! Згідно з п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Заяви Учасника не містять вимоги про надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, не містить інформації про те, які конкретні порушення допущені Замовником під час проведення відкритих торгів і не містять конкретних вимог щодо усунення порушень під час проведення тендеру. Тобто заяви за змістом не відповідають встановленим п. 54 Особливостей вимогам, а відтак не являються зверненнями і не потребують визначеного п. 54 реагування Замовником, однак ПАТ «Запоріжжяобленерго» вважає за необхідне повідомити наступне. ПАТ «Запоріжжяобленерго» завжди відкрите до спілкування з контрагентами і намагається вирішувати проблемні питання в межах діючого законодавства з урахуванням взаємних інтересів сторін. ПАТ «Запоріжжяобленерго» вживаються всі можливі заходи по недопущенню неналежного виконання своїх договірних зобов’язань. ПАТ «Запоріжжяобленерго» є підприємством державного сектору економіки та включено до Переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №83, а також є критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. Стабільна та безперебійна робота товариства має вкрай важливе значення для життєдіяльності всього регіону особливо в умовах воєнного стану. Несвоєчасна оплата за надані послуги, виконані роботи та поставлені ТМЦ (несвоєчасні розрахунки з постачальниками та підрядними організаціями) зумовлена (зумовлено) наявністю обставин, що ускладнили належне виконання договірних зобов'язань у зв'язку з тяжким фінансовим станом товариства, з огляду на наступні фактори. ПАТ «Запоріжжяобленерго» здійснює господарську діяльність з розподілу електричної енергії на території Запорізької області, переважна частина якої знаходиться в районі проведення воєнних (бойових) дій або, перебуває в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні). У зв'язку із постійними пошкодженнями та руйнуваннями енергетичної інфраструктури через воєнні бойові дії спричинені російською збройною агресією проти України, значна кількість грошових коштів щомісячно спрямовується товариством на проведення аварійно-відновлювальних робіт, вжиття заходів щодо захисту об'єктів електроенергетики, проведення поточних ремонтів, сплати першочергових платежів. З метою організації захисту та забезпечення безпеки енергетичних об'єктів, на виконання рішення РНБО від 17.10.2023, введеного в дію Указом Президента від 17.10.2023 № 695/2023 «Про організацію захисту та забезпечення безпеки функціонування об'єктів критичної інфраструктури та енергетики України в умовах ведення воєнних дій», у зв'язку з можливим подальшим застосуванням агресором тактики масованих повітряних ударів по таким об'єктам, товариством в пріоритетному порядку спрямовуються грошові кошти на здійснення заходів, спрямованих на захист об'єктів електроенергетики, зокрема: створення резервів обладнання, запасних частин тощо для своєчасного відновлення пошкоджених об'єктів і захисних споруд; забезпечення об'єктів товариства джерелами електроживлення (електрогенераторами) та необхідним обсягом палива для їх стійкого і безперебійного функціонування; здійснення ремонтно-відновлювальних робіт огорож периметра об'єктів та загороджувальних конструкцій; вжиття заходів щодо захисту будівель (приміщень), пожежних насосних станцій, інших зовнішніх розподільних вузлів та трубопроводів систем протипожежного водопостачання та пожежогасіння, що можуть бути ушкоджені внаслідок обстрілів, тощо. Тарифи на 2022-2024 роки на послуги з розподілу електричної енергії, встановлені НКРЕКП для ПАТ «Запоріжжяобленерго», не покривали в повному обсязі всі необхідні витрати для забезпечення діяльності товариства, поглиблювали дефіцит обігових коштів, що в умовах воєнного стану в Україні становить під загрозу спроможність товариства виконувати аварійно-відновлювальні роботи енергетичної інфраструктури, заходів інвестиційних програм, здійснювати підготовку до осінньо-зимового періоду, виплату заробітної плати, забезпечувати повноцінні розрахунки на ринку електричної енергії, виконувати закупівлю електричної енергії на покриття втрат на її розподіл. Крім того, НКРЕКП під час перегляду та встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії для ПАТ «Запоріжжяобленерго» на 2022–2024 роки не враховувала численні звернення та пропозиції товариства щодо включення до структури тарифів на розподіл електричної енергії фактичних обсягів розподілу та на підставі цього здійснення коригування необхідного доходу. Впроваджений з початку введення воєнного стану у товаристві режим жорсткої економії коштів при фінансуванні всіх напрямків господарської діяльності, навіть при нарахуванні та виплаті заробітної плати працівникам (скасування премій, надбавок, матеріальної допомоги, скорочення робочого часу тощо), не призвів до стабілізації фінансового стану підприємства та накопиченню необхідних ресурсів для погашення заборгованості за попередні періоди. Таким чином, ПАТ «Запоріжжяобленерго» вживаються всі можливі заходи по недопущенню неналежного виконання своїх договірних зобов’язань. Результат співпраці переможця торгів з ПАТ «Запоріжжяобленерго» буде мати позитивний вплив не тільки на господарські відносини між сторонами, але і на безпеку і обороноздатність регіону.
Дата відповіді: 02.05.2025 10:07