• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт (термомодернізація) зовнішніх стін будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 22.04.2025 року №44. Рапорт Разборського С.В. від 30.04.2025 №Р-1346/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції – українська.

Завершена

12 670 132.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 126 700.00 UAH
Період уточнення: 30.04.2025 18:02 - 12.05.2025 00:00
Відповідь надана

Нівідповідність у тендерній документації

Номер: 320ff922b6874eb5b27977baeeeebe86
Дата опублікування: 05.05.2025 11:53
Опис: Доброго дня. Шановний замовнику, у тендерній документації міститься невідповіднісь обсягів робіт у файлі 40_КД_ВОБ.rtf та обсягів робіт у файлі 40_КД_ЛК1_02-01-01.rtf
Відповідь: Шановні потенційні учасники процедури закупівлі! Замовник, вивчивши питання потенційного учасника, до закупівлі: “Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт (термомодернізація) зовнішніх стін будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2025-04-30-011039-a, повідомляє про наступне. Керуючись вимогами примітки до Таблиці 1.1 Технічного завдання Додатку 2 Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Міністерства економіки України №26335 від 22 листопада 2024 року (далі — Методичні рекомендації), замовник надав у складі тендерної документації перелік файлів з документами / розділами / частинами проєктної документації та іншою інформацією, що завантажені до електронної системи закупівель, в повному обсязі. В тому числі надано підсумкову відомість ресурсів, інші розділи кошторисної документації у форматі обміну даними спеціалізованих електронних систем. Файли, які надані у форматах спеціалізованих електронних систем, є відкритими для можливості застосування учасниками в розрахунках спеціалізованих програмних комплексів з визначення вартості будівництва.- Відомість підрахунку обсягів робіт (файл: 40_КД_ВОБ.rtf) формується окремо проектною організацією і не входить до складу кошторисної документації. Це документ проектної організації, який надано у тимчасове користування на вимогу замовника. Враховуючи зазначене вище, учасники процедури закупівлі при формуванні договірної ціни з кошторисними розрахунками повинні користуватися кошторисним розрахунком об’єкта в форматі .IMS для програмного комплексу “Автоматизований випуск кошторисів” АВК 5 (файл: 40.ims), Дефектним актом (файл: 40_КД_ДФ_02-01-01.rtf) та Підсумковою відомістю ресурсів (файл: 40_КД_ПВР.rtf), які є складовими кошторисного розрахунку об’єкта в форматі .IMS, з урахуванням вимог замовника встановлених у пункті 3.8 тендерної документації щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) та Технічному завданні (технічна специфікація) на закупівлю робіт в Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.05.2025 18:20
Відповідь надана

Заміна машин та механізмів

Номер: 08a21b42e1ef40c5bdd4e065184d7010
Дата опублікування: 05.05.2025 09:50
Опис: Доброго дня. Згідно п. 5.2. «Настанови з визначення вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Чи не буде порушенням вимог тендерної документації заміна машин та механізмів зазначених у ТД на машини і механізми наявні у Учасника.
Відповідь: Шановні потенційні учасники процедури закупівлі! Замовник, вивчивши питання потенційного учасника, до закупівлі: “Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт (термомодернізація) зовнішніх стін будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2025-04-30-011039-a, повідомляє про наступне. Розділом II. “Будівельні машини і механізми” Підсумкової відомості ресурсів проєктно-кошторисної документації “Капітальний ремонт (термомодернізація) зовнішніх стін будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (по зауваженням експертизи)”, що завантажена замовником до електронної системи закупівель (40_КД_ПВР.rtf), визначено перелік будівельних машин і механізмів необхідних для виконання будівельних робіт згідно з проєктом. Тому замовник вимагає підтвердити кваліфікаційний критерій щодо “Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” шляхом подання у складі тендерної пропозиції інформації про наявність в учасника мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання згідно Розділу II. “Будівельні машини і механізми” Підсумкової відомості ресурсів проєктно-кошторисної документації шляхом заповнення Форми 1 додатку №1 до тендерної документації. Вимогами пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Підпунктом 2) пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На сьогодні об’єктивні причини, які можуть ускладнювати умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, чи неможливість розміщення підйомних механізмів на території будівельного майданчика замовника — відсутні.
Дата відповіді: 08.05.2025 18:20
Відповідь надана

Кваліфікаційний критерій “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”

Номер: 00d74f87cea643b6b571afcd8cde18b5
Дата опублікування: 01.05.2025 13:57
Опис: Доброго дня Шановний Замовник! Тендерною документацією замовник вимагає підтвердити наявність в учасника мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання: а саме: П. 11. Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомність не менше 32 т 1шт. П. 13. Крани на гусеничному ходу вантажопідйомність не менше 100 т 1шт. Згідно наданого файлу 40.ims використання зазначеної техніки передбачається для демонтажу та монтажу воріт вага яких складає 0,5т. Згідно технічного завдання кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (бажано останньої версії) з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, підписана організацією-Учасником та у визначених місцях скріплена печаткою. Згідно п. 5.2. «Настанови з визначення вартості будівництва» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Дана вимога є дискримінаційною оскільки ми як потенційний Учасник маємо в користуванні кран на автомобільному ходу КС 3571 (10-20Т-С) вантажопідйомністю 20т, якого цілком достатньо для виконання передбачених технічним завданням робіт. Просимо виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановні потенційні учасники процедури закупівлі! Відповідно до вимог абзаців 6 та 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (із змінами) (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Користуючись правом, наданим Законом, замовник у тендерній документації установив зокрема кваліфікаційний критерій щодо “Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”. На виконання Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Міністерства економіки України №26335 від 22 листопада 2024 року (далі — Методичні рекомендації), замовник у Таблиці 1.1 додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (технічна специфікація) на закупівлю робіт” зазначив “Перелік файлів з документами / розділами / частинами проєктної документації та іншою інформацією”, які завантажив до електронної системи закупівель у складі тендерної документації замовника. Згідно пункту №5 Таблиці 1.1 замовник в складі тендерної документації завантажив “Підсумкову відомість ресурсів” (файл з назвою: 40_КД_ПВР.rtf) проєктно-кошторисної документації “Капітальний ремонт (термомодернізація) зовнішніх стін будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (по зауваженням експертизи)”. Розділом II. “Будівельні машини і механізми” підсумкової відомості ресурсів проєктно-кошторисної документації визначено перелік будівельних машин і механізмів необхідних для виконання будівельних робіт згідно проєкту. Враховуючи вищезазначене замовник, керуючись Законом, Особливостями та Методичними рекомендаціями, вимагає від часників процедури закупівлі підтвердити кваліфікаційний критерій щодо “Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” шляхом подання у складі тендерної пропозиції учасника зокрема інформації про наявність в учасника мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання згідно Розділу II. “Будівельні машини і механізми” підсумкової відомості ресурсів проєктно-кошторисної документації. З метою недискримінації учасників та рівного ставлення до них замовник у вимогах про підтвердження наявності в учасника мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання не вказував конкретних моделей техніки, що вимагається, а також надав можливість учасникам зазначати у Формі 1 Додатку №1 до тендерної документації інформацію про залучення техніки та матеріально-технічної бази на підставі договорів оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством. Щодо об’єктивних причин, на які посилається потенційний учасник у своєму запитанні (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо), замовник пропонує потенційним учасникам відвідати будівельний майданчик, за умови дотримання учасниками відвідування всіх правил безпеки, та переконатися у можливості розташування на території будівельного майданчика крупно-габаритної будівельної техніки та підйомних механізмів.
Дата відповіді: 02.05.2025 17:45