-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (послуги зі створення віртуального музею «Чорнобиль»)
Закупівля здійснюється за рахунок державних коштів. Категорія: Юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
30.04.2025 17:30 - 05.05.2025 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
7156e6640fc647d0baa78ee2a38834a3
Дата опублікування:
03.05.2025 16:25
Опис:
чи є архівні фото-, відео- матеріали та радіопередачі першої доби після аварії, Озвучені розповіді ?
чи є уже готові 3д моделі або референси для усіх згаданих експонатів ?
Відтворена одна з операцій ліквідації наслідків аварії. - мається на увазі просто відео?
про яку розповідь йде мова в пункті 2, уже готова?
На макеті показати як монтувалось укриття - що мається на увазі під інтерактивом ?
чи є приклади як матюь виглядати Інтерактивні завдання ?
чи є приклади візуального стилю, який імпонує? приклад подібних проектів, на які потрібно спиратися?
krpano давно не оновлювався, змініть будь ласка вимогу щодо використання цієї бібліотеки. чи є заперечення проти використання альтернатив?
Відповідь:
Шановний Учасник! Надаємо відповіді на Ваші запитання.
1. Щодо наявності архівних фото-, відео- матеріалів та записів першої доби після аварії, озвучених розповідей.
Станом на сьогодні, в Музеї відсутнє повне зібрання архівних матеріалів першої доби Чорнобильської аварії. В рамках створення віртуального музею передбачено співпрацю з профільними установами та архівами, що дозволить доповнити проєкт документальними джерелами, зокрема фото-, відео- та аудіоматеріалами. Щодо озвучених розповідей — вони мають бути створені в рамках проєкту за участі безпосередніх учасників або професійних дикторів, на основі зібраних свідчень.
Всі використані матеріали усної історії повинні мати дозволи на публічне використання Музеєм.
2. Щодо готових 3D-моделей або референсів для усіх згаданих експонатів.
Наразі немає готових 3D-моделей для усіх згаданих та запланованих до використання в рамках підготовки віртуального музею експонатів чи об’єктів. Передбачається, що виконавець проведе їх оцифрування чи моделювання. Це може включати пошук архівних креслень окремих об’єктів, фото та створення моделей на основі історичних джерел. Референси формуються у процесі узгодження контенту з фахівцями Музею.
3. Щодо питання чи відтворена одна з операцій ліквідації наслідків аварії (чи мається на увазі просто відео).
Формулювання є відкритим для інтерпретації. Передбачається, що учасник/виконавець запропонує креативне рішення - відео, інтерактивна сцена, візуалізація чи VR-епізод, який емоційно та інформативно передасть одну з ключових операцій ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
4. Щодо питання про яку розповідь ідеться в пункті 2 та стану її готовності.
Наразі йдеться лише про концепцію майбутньої розповіді. Її структура, стиль та наповнення будуть сформовані під час розробки контенту в тісній співпраці з Замовником, експертами та консультантами з історичної тематики.
5. Щодо питання як показати на макеті монтаж укриття та що мається на увазі під інтерактивом.
Під інтерактивом Замовник вбачає можливість взаємодії користувача з віртуальним експонатом. Це може включати анімовану схему монтажу, маніпуляції з елементами конструкції або візуальне “збирання” об’єкта у віртуальному просторі — залежно від бачення Виконавця.
6. Щодо наявності прикладів того, як мають виглядати інтерактивні завдання.
На поточному етапі Замовник не надає конкретні приклади. Очікується, що Виконавець запропонує власні оригінальні ідеї інтерактивів відповідно до тематики віртуального музею. Пріоритет — залучення відвідувачів через навчальні, емоційні або ігрові механіки.
7. Щодо того чи є приклади візуального стилю, який імпонує?
Вибір стилістики залишається відкритим. Очікується, що Виконавець обґрунтує візуальний підхід, спираючись на змістову та емоційну складову теми, відповідність історичному контексту. Рішення має гармонійно поєднувати сучасні візуальні практики та повагу до тематики трагедії.
8. Щодо прикладу подібних проектів, на які потрібно орієнтуватися.
Надаємо посилання: https://visit.voma.space/ Приклад демонструє можливості VR/AR-реалізацій, може бути врахований як технічний та концептуальний орієнтир.
9.Щодо питання використання krpano.
krpano є стабільним інструментом для візуалізації віртуальних турів. Його ядро регулярно підтримується, останнє оновлення — 30 жовтня 2024 року. Водночас, за наявності обґрунтованих технічних переваг, допускається використання сучасних альтернатив, за умови, що вони відповідають технічним вимогам проєкту та забезпечують стабільну роботу в середовищі веб-оглядачів і VR-гарнітур.
Дата відповіді:
06.05.2025 12:51