• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки в кількості 6 шт з передвстановленою операційною системою Microsoft Windows 11 Professional

Завершена

162 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
Період уточнення: 30.04.2025 09:28 - 06.05.2025 09:20
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: 79314a6bfff345b49b7897a4e4d25566
Дата опублікування: 05.05.2025 23:09
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Шановний Учасник! 02.05.2025 року внесено зміни до ТД з урахуванням Вашої вимоги (вилучення вимоги надання подібного листа), враховуючи гостру необхідність у такій закупівлі.
Дата відповіді: 06.05.2025 08:10
Відповідь надана

Інформація для замовника!

Номер: c8504725bcfe486ea4aeb42577365811
Дата опублікування: 05.05.2025 23:09
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Шановний Учасник! 02.05.2025 року внесено зміни до ТД з урахуванням Вашої вимоги (вилучення вимоги надання подібного листа), враховуючи гостру необхідність у такій закупівлі.
Дата відповіді: 06.05.2025 08:10
Відповідь надана

Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі

Номер: e3cc6f98c6874c5d832c4d2af3a2bdb0
Дата опублікування: 05.05.2025 23:08
Опис: Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Відповідь: Шановний Учасник! 02.05.2025 року внесено зміни до ТД з урахуванням Вашої вимоги (вилучення вимоги надання подібного листа), враховуючи гостру необхідність у такій закупівлі.
Дата відповіді: 06.05.2025 08:10
Відповідь надана

вимога

Номер: decd949cf64b479d94621ce4d96909e1
Дата опублікування: 02.05.2025 14:09
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Шановний Учасник! Внесено зміни до ТД з урахуванням Вашої вимоги.
Дата відповіді: 02.05.2025 16:16
Відповідь надана

КЕП

Номер: be4bd571daeb4eaba693dec0b5f9f360
Дата опублікування: 02.05.2025 10:07
Опис: Шановний, Замовнику. Ви вимагаєте накладання КЕП. Чи розглядатимете ви УЕП? Якщо - так, то внесіть зміни в ТД. Якщо ні - то аргументовано поясніть свою вимогу. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Основним критерієм для вибору переможця буде відповідність запропонованого товару критеріям технічної потреби. Тому, якщо документи будуть підписані УЕП, то переможцю буде надано час на виправлення, яке буде підпадати під норму «24 години на виправлення». Також у ТД прописано вийнятки щодо необхідності використання КЕП. Вимога до обов'язковості підписання саме КЕП у рівні безпеки та вимог до зберігання особистих ключів. КЕП забезпечує найвищий рівень захисту, оскільки такий особистий ключ може бути збережений тільки на захищених засобах, у той час як УЕП не має такої вимоги щодо захищеного носія і може бути скопійований.
Дата відповіді: 02.05.2025 11:34
Відповідь надана

про сертифікати

Номер: b0d32ab9c86c489889c86c5eb1ec8cf6
Дата опублікування: 01.05.2025 16:29
Опис: Шановний, замовнику. Просимо пояснити. ISO/IEC 27001:2023 та ISO/IEC 28000:2008 не підлягає сертифікації товару, такого як ноутбуки. Цей стандарт не стосується фізичних продуктів чи обладнання, а стосується систем управління інформаційною безпекою (СУІБ) всередині організацій Щодо ноутбуків або іншого обладнання: Для сертифікації ноутбуків чи інших товарів використовуються інші стандарти, наприклад: ISO 9001 – система менеджменту якості (може бути релевантною виробнику) CE, FCC, RoHS – відповідність технічним нормам, екологічним і безпековим вимогам TCO Certified, ENERGY STAR – екологічна та енергетична сертифікація ІТ-продукції UL/IEC 60950, IEC 62368 – електробезпека Внесіть зміни в ТД, або надайте пояснення. Бо ваші вимоги мають ознаки недоброчесної конкуренції.
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що враховуючи дуже гостру ситуацію із зовнішніми кіберзагрозами, а також те, що потенційний постачальник обладнання може володіти детальною технічною інформацією про обладнання, що постачається, а саме: фізичні адреси мережевих адаптерів, версії bios, та інша інформація. Належний захист інформації потенційного постачальника є кроком, який слід зробити. Наявність реалізованої на підприємстві Учасника політики захисту інформації в комплексі з іншими заходами зменшить загрозу. «Тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої передбачена законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи, що велика кількість компаній діючих на території України в галузі постачання ІТ обладнання мають впроваджені політики з управління інформаційною безпекою та ланцюгом постачання, така вимога не може вважатись як дискримінаційна та не обмежує відкриту конкуренцію. Проте, враховуючи гостру необхідність у такій закупівлі - внесу сьогодні зміни до технічних вимог та тендерної документації.
Дата відповіді: 02.05.2025 09:19