• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція даху Машівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Калинка» Машівської селищної ради Полтавської області за адресою: вул.Незалежності, 125 а, с-ще Машівка, Полтавський р-н, Полтавська обл.»

Математична формула PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1-питома вага іншого критерію оцінки, запропонованого учасником; PV - питома вага критерію «ціна».

Торги не відбулися

3 139 582.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 395.83 UAH
Період уточнення: 29.04.2025 15:35 - 15.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо можливості огляду об'єкту

Номер: 1a8b723bf57a4a21b78f2e755a661e6b
Дата опублікування: 08.05.2025 15:13
Опис: Добрий день, шановний замовнику! Як потенційний учасник вашої закупівлі, ми маємо бажання оглянути об`єкт, на якому планується виконання робіт по даному предмету закупівлі. Це допоможе більш точно обрахувати договірну ціну. Просимо вас надати таку можливість. Додатково просимо уточнити умови відвідування об`єкту.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 5.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. У тендерній документації наявна відомість обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів. Отже, для обрахунку договірної ціни замовником надана вся необхідна інформація щодо технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі. Даної інформації достатньо для правильного обрахування учасниками своєї договірної ціни без огляду об`єкта.
Дата відповіді: 09.05.2025 11:35
Відповідь надана

Дозвільні документи (дискримінаційна вимога)

Номер: e006e3bc735741158278e07aead603fd
Дата опублікування: 05.05.2025 14:28
Опис: Шановна Вікторіє. Надайте будь-ласка пояснення щодо умови надання копїї ліцензії/декларації, видану на Учасника, на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) – СС2. Зараз, в період дії воєнного стану в Україні, виконавці будівельних робіт можуть здійснювати свою будівельну діяльність без отримання ліцензії. Вами вимагається надання дозвільного документа, виданого учаснику. Замість ліцензії на здійснення будівельних робіт зараз використовується декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Але така декларація не видається підприємству. Така декларація формується підприємством самостійно та реєструється в територіальних органах Держпраці. У ваші вимозі ви мали на увазі саме декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці чи якусь іншу декларацію? До того, у дакларації відповідності не зазначається клас наслідків (відповідальності), що унеможливлює учаснику надати документ, який вимагає замовник. Фурмулювання вимоги встановлює дискримінаційну вимогу, яку можуть задовольнити лише ті учаснки, які можуть надати ліцензію із визначеним класом наслідків (відповідальності). Просимо внести ясність до умов закупівлі, аби умови закупівлі були прозорими та чіткими
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші твердження є помилкові з огляду на наступне. Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова). Постанова регулює порядок видачі ліцензій та документів дозвільного характеру на період дії режиму воєнного стану в Україні. Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови, установлено, зокрема, що: 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 Постанови. Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці); 2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта: в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем); у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику. Отже, якщо у Вас немає ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) СС2, то Ви можете ЛЕГКО взяти декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) СС2. Одночасно слід зазначити, що вимога Замовника є прозора та чітка, бо нами враховані всі норми чинного законодавства України.
Дата відповіді: 05.05.2025 18:00
Відповідь надана

Щодо надання інформації про країну походження

Номер: 6ec43647d57c4a32aaa7b0fa7f27123e
Дата опублікування: 05.05.2025 12:06
Опис: Просимо роз'яснити умову, що визначена у пункті 4 доадтку 1 та п.3 додатку 4 тендерної документації. Вами вимагається у наданій підсумковій відомості ресурсів обов’язково зазначити графу «Країна походження товару» та заповнити її по кожній номенклатурній позиції. Ця вомога стосується енергоносіїв та ПММ, чи це стосуєтсья лише будівельних метеріалів, машин, механізмів, будівельних маши (врахованих у в складі загальновиробничих витрат)?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана вимога стосується всіх позицій, які зазначені в розділі 3 підсумкової відомості ресурсів.
Дата відповіді: 05.05.2025 18:06
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 55701615e09b4370bc0bcc921018615f
Дата опублікування: 03.05.2025 10:50
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО 7122.F0.45.25-2014) за професією Пічник (код 7122) пічника повинен знати: основні вимоги до якості цегли та розчину; способи кладки фундаментів під печі; способи кладки тимчасових печей; прості системи перев’язування швів; способи розбирання облицьованих печей, лежаків та димових труб; способи обладнання вертикальних розділок; види глин термостійких матеріалів, їх властивості; способи чищення димаря, вентиляції, каміна, печі; підйомно-транспортні механізми та електрифіковані засоби; правила читання будівельних креслень. Повинен уміти: Виконувати роботи під час кладки печей та труб; зачищати та шабрувати лицьові поверхні печей; розбирати вручну фундаменти, цегляну кладку, готовити розчини, улаштовувати фундаменти, цементну стяжку, улаштовувати гідроізоляційні роботи, виконувати нескладне мурування печей, камінів, вогнищ різного призначення, улаштовувати нескладні ремонти з очищенням, розбирати за допомогою механізованого інструменту фундаменти, цегляну кладку, за допомогою механізованого інструменту готувати розчини; улаштовувати та замінювати пічне, плитове, каміне, котлове приладдя. У переліку робіт ТД у "Вентиляція" ВІДСУТНІ роботи по вищезгаданому переліку знань і умінь. Мурування зовнішніх простих стін з цегли керамічної при висоті поверху до 4 м Приготування важких мурувальних розчинів цементних марки 25 Прокладання повітроводів з оцинкованої сталі класу Н [нормальні] товщиною 0,5 мм, периметром 800, 1000 мм Прокладання повітроводів з оцинкованої сталі класу Н [нормальні] товщиною 0,7 мм, периметром до 3200 мм Виготовлення кронштейнів вручну Установлення кронштейнів під вентиляційне устаткування Установлення над шахтами зонтів із листової сталі прямокутного перерізу периметром 3200 мм Утеплення повітроводів самоклеючою ізоляцією 10мм Установлення гратки зовнішньої вентиляційної Діам 100Мм Установлення каркаса з брусів для повітроводів Обшивання каркасу оцинкованим листом Уточніть, будь ласка, які саме роботи по розділу "Вентиляція" ви вважаєте, може виконати ТІЛЬКИ пічник? На виконання перелічених робот у розділі "Вентиляція" пічник не потрібен, до монтажу вентсистем він не має ніякого відношення, а цегляна кладка у переліку робіт прийнята звичайна, а кладка печей та труб - на ці роботи є окремі будівельні норми і назви робіт , які в ТД відсутні. Наполягаємо виключити цю вимогу і внести зміни У ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 05.05.2025 17:59
Відповідь надана

Про аналогічні договори

Номер: 8debfb17843544a0adece082060bdff8
Дата опублікування: 02.05.2025 17:06
Опис: У пункті примітки кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" вами визначено поняття яким має бути аналогічний договір, - Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією». Предметом даної закупівлі визначено «Реконструкція даху Машівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Калинка» Машівської селищної ради Полтавської області за адресою: вул.Незалежності, 125 а, с-ще Машівка, Полтавський р-н, Полтавська обл.». Тобто предметом аналогічного договору повинно бути ідентична назва його предмета, чи інакша форма. просимо пояснити, що мається на увазі у вашому квал. критерію? Також встановлено, що Учасник надає інформацію за кількома аналогічними договорами, така інформація відображається відносно кожного окремого договору у наступному рядку відповідно до номеру по порядку. Просимо уточнити яка кількість аналогічних договорів має бути надана від учасника, щоб задовольнити вимого цього критерію? З метою вірного тлумачення ваших умов, просимо розглянути питання внесення змін до умов закупівлі, оскільки надані вами відповіді на запитання не встановлюють вимоги, якими повинен керуватись учасник при підготовці пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 05.05.2025 17:58
Відповідь надана

Щодо надання документа про систему оподаткування

Номер: 5b250208ae5c4e9f905ae27267bfe27a
Дата опублікування: 02.05.2025 16:36
Опис: Шановний замовник, просимо надати роз'яснення щодо пункту 3.1 додатку 1 до тендерної документації, в якому визначено надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або копії свідоцтва про сплату єдиного податку, або копії витягу з реєстру платників єдиного податку або копія іншого документу, який підтверджує систему оподаткування Учасника. Учасники можуть надати копії свідоцтв про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про сплату єдиного податку мають можливість надати лише тим підприємствам, які були зареєстровані до набуття чинності Закону від 24 жовтня 2013 року № 657-VII. Наше підприємство є платником податку на додану вартість та зареєстроване після 13.11.2013 року. Чи може витяг з реєстру платників пдатку на додану вартість підтвердити встановленому вами вимогу, і чи потрібно надавати додаткові пояснення щодо ненадання документів, які вимагаються зазначеним пунктом? Дакуємо за змістовну відповідь
Відповідь: Шановний Учаснику! У вимозі тендерної документації, яку Ви просите роз’яснити наявна відповідь на Ваше запитання. Дана вимога містить наступну фразу: «… або копія іншого документу, який підтверджує систему оподаткування Учасника». Витяг з реєстру платників пдатку на додану вартість є документом, який підтверджує Вашу систему оподаткування. Тому, додаткових пояснень надавати не потрібно.
Дата відповіді: 02.05.2025 16:55
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 8e3b2314f36c4dca8ddccc3f1947cc31
Дата опублікування: 30.04.2025 15:02
Опис: Вимогу про наявність пічника з правом перевірки димових та вентиляційних каналів вважаємо некоректною, так як у переліку робіт розділу ІІ відсутні роботи, які потребують наявності пічника. Просимо видалити цю вимогу з внесенням змін у тендерну документацію
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО 7122.F0.45.25-2014) за професією Пічник (код 7122), до обов’язків пічника належить виконання робіт, які передбачені технічним завданням, а саме: розділом «Вентиляція». Тому, вимога тендерної документації щодо наявності в Учасника пічника з правом перевірки димових та вентиляційних каналів є повністю законною та не потребує внесення змін. Одночасно повідомляємо, що умовами тендерної документації надана можливість залучати працівників за цивільно-правовими угодами або в якості ресурсу субпідрядників та інше.
Дата відповіді: 02.05.2025 16:45