• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емаль

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу

Завершена

148 085.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.43 UAH
Період уточнення: 29.04.2025 11:09 - 04.05.2025 00:00
Відповідь надана

щодо складських приміщень учасника в радіусі 30 км від місцезнаходження Замовника

Номер: 7a55499b759545a694a24f80cf8e6cb9
Дата опублікування: 03.05.2025 09:07
Опис: Шановний Замовнику, вам не здається, що ця умова є дискримінаційною - надати Довідку в довільній формі, що містить відомості про наявність у учасника складських приміщень (далі за текстом – Складське приміщення), що знаходяться в радіусі 30 км. (по прямій лінії) від місцезнаходження Замовника (Україна, 68141, Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, село Лиман, Лиманська ТГ, вул. Героїв України, будинок 47А). До відома - з приводу цього є чимало рішень АМКУ, ознайомтесь, будь ласка з ними, якщо хочете провести закупівлі швидко та вдало! І на основі цього, внесіть зміни до тендерної документації, інакше будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ!
Відповідь: Дякуємо за звернення, зазначимо, що замовник не вимагає наявності в учасників саме власного складського приміщення, а передбачає й можливість наявності орендованого приміщення складу або ж відповідного договору зберігання, а тому вищезазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників, а лише потребує додаткових зусиль від учасників при підготовці своїх пропозицій. Враховуючи географічне розташування замовника, обмежену кількість доріг до обласних центрів та потенційні загрози воєнного стану на теперішній час мають місце логістичні ризики. Пропонуємо учасникам враховувати визначену вимогу при визначені ціни пропозиції.
Дата відповіді: 05.05.2025 14:47
Відповідь надана

проєкт

Номер: 265d4086a25046f29550ffde647ab3f9
Дата опублікування: 01.05.2025 10:14
Опис: Пунктом 2.2. та 3.5. зазначений строк для заміни неякісного товару протягом 1 дня. Вказаний строк є надзвичайно малим. Постачальник з інших міст можуть не встигнути здійснити заміну товару у вказані строки, відповідно така вимога є дискримінаційною. Прошу збільшити строк заміни товару до 3 робочих днів.
Відповідь: Дякуємо за звернення, але рекомендуємо ознайомитись зі змістом тендерної документації, оскільки такі положення були відсутні в пункті 2.2., а пункт 3.5. взагалі є відсутнім.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:21
Відповідь надана

проєкт

Номер: 1b6baa48e98c440190e19f947a25b9c6
Дата опублікування: 01.05.2025 10:09
Опис: В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією. Пропонуємо викласти у наступній редакцій: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами
Відповідь: Дякуємо за звернення, до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:21
Відповідь надана

проєкт

Номер: 1767cae642f542e6a8fb4c10e9fc2276
Дата опублікування: 01.05.2025 10:09
Опис: 2.1 Якість товару, що поставляється, повинна відповідати діючим технічним умовам. При постачанні товару Постачальник повинен надати документи, що підтверджують якість товару відповідно ТУ виробника, що підтверджується паспортом якості або сертифікатом якості виробника. Пунктом 5.3.3 зазначена вимога до Постачальника Дотримуватись вимог Антикорупційної програми Замовника. ТД Замовника не містить зазначеного документу, прошу надати посилання для ознайомлення з Антикорупційною програмою Замовника або виключити з проєкту договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення, але в додатку 3 до тендерної документації був відсутній пункт 5.3.3., рекомендуємо ознайомитись зі змістом тендерної документації.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:21
Відповідь надана

проєкт

Номер: 2ab24127b66a42819cd73713ff40945e
Дата опублікування: 01.05.2025 10:06
Опис: Пунктом 2.1 зазначено, що Якість товару, що поставляється, повинна відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальник повинен надати документи, що підтверджують якість і безпеку для здоров’я і життя людини на кожну замовлену Замовником партію згідно вимог чинного законодавства та державних стандартів України. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. Фарба має використовуватись Покупцем виключно за рекомендаціями виробника та з дотриманням правил безпеки що зазначено на упаковці. Враховуючи вище викладене, прошу деталізувати пункт 2.1 договору з метою виключення розбіжностей та уточнення особливостей товару. 2.1 Якість товару, що поставляється, повинна відповідати діючим технічним умовам. При постачанні товару Постачальник повинен надати документи, що підтверджують якість товару відповідно ТУ виробника, що підтверджується паспортом якості або сертифікатом якості виробника.
Відповідь: Дякуємо за звернення, до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:21
Відповідь надана

проєкт

Номер: b9b900268af340e1abe65031b075d65c
Дата опублікування: 01.05.2025 09:56
Опис: В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією. Пропонуємо викласти у наступній редакцій: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Дякуємо за звернення, до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:20
Відповідь надана

проєкт

Номер: 52bcb84e29ea423fb997c046b6454cc8
Дата опублікування: 01.05.2025 09:56
Опис: Пунктом 9.2 зазначена санкція для Постачальник, що не відповідає вимогам законодавства. Замовник є бюджетною організацією відповідно до інформації зазначеної на майданчтку.Ст.231 Господарського кодексу вказано, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вище викладене, прошу привести розмір санкції зазначений у пункті 9.2 відповідно до ст.231 господарського кодексу України.
Відповідь: Дякуємо за звернення, до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:20
Відповідь надана

щодо формату документів

Номер: 35312366a627484ea25f962ec61c41f4
Дата опублікування: 29.04.2025 16:29
Опис: Шановний Замовнику! Для зручності підготовки пропозиції Учасниками і заповнення форм передбачених тендерною документацією, простоти та полегшення передрукування зі сканованого вашого пдф, просимо прикріпити дна майданчик до закупівлі тендерну документацію у форматі ворд. Завчасно вдячні!
Відповідь: Дякуємо за звернення, тендерна документації зі змінами була завантажена у форматі ворд.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:19
Відповідь надана

щодо кольору емалі голуба

Номер: b2575b48eb7f470aa97e62a8536b23ac
Дата опублікування: 29.04.2025 16:26
Опис: Шановний Замовнику! На ринку ЛФМ України всі кольори емалей називаються українською мовою, відповідно колір голубий - не існує в українській мові, є блакитний. Посимо виправити на існуючий блакитний колір емалі замість голубий та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення, до тендерної документації внесені відповідні зміни, в тому числі в частині назви блакитної фарби .
Дата відповіді: 02.05.2025 21:19
Відповідь надана

колір емалі лимонний

Номер: 0e2e8322384d45d5ab5a9a5ee013d3da
Дата опублікування: 29.04.2025 16:25
Опис: Шановний Замовнику! На ринку ЛФМ України не існує емалі ПФ-115 лимонного кольору (і яхтової лимонної не існує також) . Просимо виправити на існуючий жовтий та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення, до тендерної документації внесені відповідні зміни, в тому числі в частині лимонного кольору фарби.
Дата відповіді: 02.05.2025 21:19