• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Гребний тренажер, Бігова доріжка з LED монітором, Мультистанція для функціонального тренінгу в комплекті з аксесуарами

Завершена

1 010 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 067.20 UAH
Період уточнення: 29.04.2025 09:43 - 03.05.2025 09:00
Відповідь надана

Щодо порушення законодавства

Номер: 536886ac781543319a08a9a1025d11d9
Дата опублікування: 02.05.2025 19:36
Опис: Шановний замовнику! В Примітках до ВИМОГ до предмета закупівлі. Технічна специфікація. (Додаток 3) зокрема зазначено: "В пропозиції учасника повинна бути чітко вказана інформація, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зазначення виразу «або еквівалент» не допускається. Відсутність у складі пропозиції інформації передбаченої оголошенням або невідповідність запропонованого товару встановленим вимогам матиме наслідком відхилення пропозиції. Оголошенням не передбачено можливість пропонувати еквівалент/аналог." Просимо Вас прибрати дискримінаційні вимоги по забороні пропонувати аналоги.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідні зміни до документації будуть внесені — вимогу щодо заборони пропонування еквівалентів/аналогів буде виключено. Водночас зазначаємо, що інші технічні вимоги, визначені у Примітках до Вимог до предмета закупівлі (Додаток 3), залишаються чинними. Дякуємо за співпрацю та конструктивні зауваження.
Дата відповіді: 03.05.2025 07:35
Відповідь надана

Щодо порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b0457bec340f4889a679390d23dacec6
Дата опублікування: 02.05.2025 15:20
Опис: Шановний Замовнику! В Законі України «Про публічні закупівлі» викладені загальні принципи та умови публічних закупівель, зокрема передбачено: Стаття 5, п.1, пп.1, 4, 6 - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5, п. 4 - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Стаття 14, п. 5 - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вивчивши ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи від 29 квітня 2025 р. № 124, вважаємо, що його умови порушують законодавство України. Предметом закупівлі є Гребний тренажер Concept2 Model D Black, Бігова доріжка LED монітор Fitex GT5, Мультистанція для функціонального тренінгу eXplode KF-S5 в комплекті з аксесуарами, тобто загальнодоступне, серійне спортивне обладнання. В Додаток № 3 Оголошення (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) Вами внесено дискримінаційну умову, що обмежує участь з предметами закупівлі інших виробників, зокрема: зазначення виразу «або еквівалент» не допускається. В Статті 14, п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Але Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ забороняти пропонування аналогів та/або еквівалентів. Якщо Замовник не вказує які саме аналоги та\або еквіваленти приймаються (Ст.14, п.4), то учасник має право пропонувати будь-які товари аналогічних характеристик. Випадки, коли пропозиції аналогів або еквівалентів не допускаються, зазначені в низці нормативних документів України, але вони жодним чином не стосуються загальнодоступного, серійного спортивного обладнання та умов даної закупівлі. Відповідно до практики оскаржень в АМК України умов оголошення тендерних закупівель технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. З метою штучного звуження кола потенційних учасників публічної закупівлі Замовник всупереч Закону України «Про закупівлі» встановив такі вимоги до предмета закупівлі, а саме заборону пропонувати аналоги та/або еквіваленти, які перешкоджають взяти участь у закупівлях постачальникам, які зможуть поставити аналогічний за своїми якостями та функціональним призначенням товар іншого виробника. Шляхом включення до оголошення дискримінаційних умов, посадові особи Замовника (навмисно або ні) необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі, порушуючи ст. 5 , ст.23 Закону України «Про закупівлі», порушуючи ст. 61 Закону України «Про запобігання корупції», порушуючи ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника дотримуватись законодавства України та викласти Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі таким чином, що не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників, не містить посилання на конкретного виробника, точних розмірів та ваги тренажерів, інших дискримінаційних умов та дозволяє пропонувати аналоги та еквіваленти.
Відповідь: Шановний Учаснику! Насамперед дякую за звернення! Стороною Замовника було уважно розглянуто Ваше звернення щодо дискримінаційних умов які були внесені в предмет закупівлі. Повідомляємо, що жодних дискримінаційних намірів у формуванні вимог не передбачалося — всі критерії визначались з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Водночас ми уважно розглянули висловлені зауваження та, негайно внесем відповідні коригування для забезпечення прозорості та рівних умов участі та запобігання порушень діючого законодавства України.
Дата відповіді: 02.05.2025 17:22