-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Первинне ( мобільне) укриття заглибленого виду за кодом ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини, уточнюючий код 44211100-3 Модульні та переносні споруди
Завершена
6 393 623.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 936.23 UAH
мін. крок: 1% або 63 936.23 UAH
Період уточнення:
28.04.2025 17:08 - 07.05.2025 00:00
Відповідь надана
Підлога укриття
Номер:
5e810ad8271e4bb7a0cc4d2817691131
Дата опублікування:
06.05.2025 17:41
Опис:
Шановний Замовник.
Чи можете внести зміні до додатка 3 , прибравши вимогу про "товщина підлоги тамбуру та укриття - не менше 200 мм;". Прохання надати можливість при постачання укриття запропонувати "товщина підлоги тамбуру та укриття - не менше 140 мм".
Заздалегідь дякуємо.
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені ЗАмовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі”. В такому разі, Замовник не вбачає потреби у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.05.2025 11:34
Відповідь надана
обмеження габаритів укриття
Номер:
8afd7413c97c4925bb758334bbcd4d54
Дата опублікування:
06.05.2025 17:33
Опис:
Чим обумовлено зазначення фізичних габаритів укриття, ДхШ (з врахуванням тамбура) – не більше ніж: 18000 ммх7000мм?
Чи може Замовник прибрати вираз "не більше ніж: 18000 ммх7000мм" з технічних вимог? В такому разі коло потенційних учасників збільшиться і наша компанія зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені ЗАмовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі”. В такому разі, Замовник не вбачає потреби у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.05.2025 11:33
Відповідь надана
обмеження висоти
Номер:
08cfb3f91ca94889b1458501db29f4b7
Дата опублікування:
06.05.2025 17:26
Опис:
Шановний Замовник! Поясніть будь ласка чим обумовлено зазначення зовнішньої висоти не більше 2600 мм?
Замовник свідомо обмежує можливість участі у закупівлі інших учасників, окрім того учасника з яким ви вступили у змову. Ви зазначили розміри споруди під конкретного виробника.
Вимагаємо внести зміни видаливши значення загальної висоти "не більше".
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені ЗАмовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі”. В такому разі, Замовник не вбачає потреби у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.05.2025 11:33
Відповідь надана
глибина
Номер:
940764bf43b040c3a97f8f8da9bce320
Дата опублікування:
06.05.2025 17:13
Опис:
Прохання зазначити глибину закопування укриття?
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені ЗАмовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі”. В такому разі, Замовник не вбачає потреби у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.05.2025 11:33
Відповідь надана
ВИМОГА щодо усунення порушень чинного законодавства та державних будівельних норм у тендерній документації
Номер:
3590398913324b028794319d17ac4441
Дата опублікування:
06.05.2025 08:01
Опис:
Шановні представники Замовника!
У складі тендерної документації щодо закупівлі:
«Придбання первинного (мобільного) укриття на 100 осіб за адресою: с. Казначеївка, вул. Назаренка, 138» (код ДК 021:2015: 44210000-5),
в Додатку 3 зазначено, що вентиляція має бути природною.
Ми вже зверталися до вас із вимогою внести зміни до цієї технічної умови у зв’язку з тим, що вона прямо суперечить чинним будівельним нормам, є небезпечною в умовах реальної загрози та дискримінує потенційних учасників, які працюють відповідно до законодавства.
Однак ваша відповідь на перше звернення була формальною, не по суті поставленого питання, та не містила жодного посилання на нормативні документи, які б дозволяли використання лише природної вентиляції у заглиблених укриттях.
Нормативне обґрунтування:
1. ДБН В.2.2-5:2023 "Будинки і споруди. Захисні споруди цивільного захисту", п. 10.6:
«У заглиблених захисних спорудах ЦЗ має бути передбачено примусову припливно-витяжну вентиляцію, яка забезпечує безпечні умови перебування людей у режимі герметизації та в умовах надзвичайних ситуацій».
2. ДСТУ-Н Б В.1.2-27:2006, п. 6.5.1:
«Вентиляційна система має забезпечувати двократний повітрообмін на годину, при цьому в герметизованому режимі вентиляція має бути примусовою».
3. Закон України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій...":
Укриття має гарантувати безпечне перебування людей в умовах хімічної, радіаційної або вибухової небезпеки, що неможливо без примусової вентиляції.
Проблема:
- Вимога використовувати лише природну вентиляцію в заглибленому укритті на 100 осіб суперечить наведеним нормам, ставить під загрозу життя і здоров’я людей, а також:
- порушує Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 5 – недискримінаційність, дотримання законодавства);
- порушує ДБН, що мають обов’язковий характер;
- унеможливлює участь добросовісних учасників, що дотримуються норм Цивільного захисту та будівництва.
Наслідки:
У разі відмови внести зміни, або повторної формальної відписки:
- буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України про дискримінаційну вимогу;
- направлено повідомлення до ДСНС України та Мінрегіону щодо порушення вимог до захисних споруд ЦЗ;
- у разі реалізації укриття без примусової вентиляції Замовник нестиме відповідальність за неналежне виконання функції захисту населення в умовах НС, що передбачено КУпАП та ККУ.
Наполегливо вимагаємо:
1. Негайно внести зміни до технічного завдання у Додатку 3:
Замість: «вентиляція – природна»
Вказати: «вентиляція – примусова припливно-витяжна, з урахуванням вимог ДБН В.2.2-5:2023, п. 10.6»
2. Передбачити:
- механічну припливно-витяжну вентиляцію з двократним повітрообміном;
- можливість фільтрації повітря (при необхідності);
- елементи герметизації.
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені ЗАмовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата відповіді:
07.05.2025 09:55
Відповідь надана
ПОВТОРНЕ нагадування про електронний підпис
Номер:
2d7ad85104f949c88806a10f5121e859
Дата опублікування:
05.05.2025 17:06
Опис:
ПОВТОРНО наголошуємо на незаконній вимозі документації !!! Згідно вимог документації (п. 16 Додаток 5 документації) на пропозицію повинен бути накладений Кваліфікований електронний підпис (КЕП). Але станом на сьогодні, оскільки наявний військовий стан, то чинним законодавством допускається як використання ЕЦП так і КЕП. А тому прошу внести зміни і дозволити учасникам підписувати свою пропозицію як за допомогою КЕП, так і ЕЦП
Відповідь:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Законом України Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» встановлено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Частиною 1 ст. 18 «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» встановлено, що кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки надається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та включає:
надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
надання підписувачам та/або створювачам електронної печатки права використання засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, розміщених у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який здійснює генерацію та/або управління парою ключів від імені підписувача чи створювача електронної печатки;
технічну підтримку та обслуговування наданих засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Отже, згідно чинного законодавства України кожен Учасник може отримати КЕП у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. В даному випадку тендерна документація відповідає чинному законодавству України і змін не потребує.
Дата відповіді:
07.05.2025 09:54
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5824e96710d948f2ae080643c61753e4
Дата опублікування:
05.05.2025 16:00
Опис:
Шановний Замовник, просимо уточнити підстави (причини) визначення (обмеженні) фізичних габаритів укриття, ДхШ (з врахуванням тамбура) – не більше ніж: 18000 ммх7000мм.
Оскільки вважаємо таку вимогу дискримінаційною, просимо уточнити їх, що забезпечить можливість прийняти участь у закупівлі всіх виробників.
Або, в протилежному випадку, надати документи, що підтверджують неможливість збільшення розмірів чи допустити представників учасників до огляду місця встановлення укриття.
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені Замовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі” та із врахуванням власних потреб.
Дата відповіді:
07.05.2025 09:54
Відповідь надана
клас бетону
Номер:
7a25db1f56d648cd9a13bc0d27b55f3c
Дата опублікування:
01.05.2025 13:16
Опис:
Шановний замовнику, у технічних вимогах Ви вказуєте клас бетону, з якого виготовляються бетонні/залізобетонні елементи споруди - не менше класу В40 W10 F300. При цьому товщину стін Ви вказуєте не менше – 250 мм. Згідно таблиці 14.13 ДБН В.2.2.5:23, на який Ви посилаєтесь в розділі про армування елементів, мінімальна товщина стін при заданому класі бетону становить 310 мм. Таким чином Ви порушуєте чинні норми законодавства. Вимагаємо привести технічні вимоги у відповідність до ДБН В.2.2.5:23.
Відповідь:
Доьрого дня! шановний учаснику, до тендерної документації будуть внесено зміни
Дата відповіді:
02.05.2025 14:30
Відповідь надана
Повторна вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині підписання пропозиції
Номер:
ddd3c6dae54a4de79f7997f0205d4ca0
Дата опублікування:
01.05.2025 09:33
Опис:
У відповідь на Ваше повідомлення від 01.05.2025 щодо вимоги застосування Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) при підписанні тендерної пропозиції, інформуємо Вас про наступне.
У період воєнного стану, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України №785 від 07 липня 2022 року (Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування кваліфікованих електронних довірчих послуг у період дії воєнного стану), допускається використання удосконаленого електронного підпису (ЕЦП) на рівні з КЕП.
Пункт 2 постанови КМУ №785 передбачає, що "для цілей електронної ідентифікації та електронного документообігу суб’єктів господарювання може використовуватися удосконалений електронний підпис/печатка, створені за допомогою кваліфікованого сертифіката (ЕЦП), як тимчасово допустимий засіб підпису документів".
Окрім того, ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює принцип юридичної рівності електронного підпису і власноручного за умов, коли це не заборонено іншим актом або документацією.
Вимагаємо:
У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації (зокрема, п. 16 Додатку 5), передбачивши можливість:
підписання тендерної пропозиції як КЕП, так і ЕЦП, що відповідає нормам чинного законодавства, а також враховує реалії функціонування бізнесу в умовах воєнного стану.
Неврахування вищенаведених норм та ігнорування цієї вимоги може бути розцінене як безпідставне обмеження участі суб’єктів господарювання, що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Законом України Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» встановлено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Частиною 1 ст. 18 «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» встановлено, що кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки надається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та включає:
надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
надання підписувачам та/або створювачам електронної печатки права використання засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, розміщених у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який здійснює генерацію та/або управління парою ключів від імені підписувача чи створювача електронної печатки;
технічну підтримку та обслуговування наданих засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Отже, згідно чинного законодавства України кожен Учасник може отримати КЕП у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. В даному випадку тендерна документація відповідає чинному законодавству України і змін не потребує.
Дата відповіді:
02.05.2025 14:28
Відповідь надана
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині системи вентиляції укриття
Номер:
cd9a8d7cabf94f259860836a43c1c428
Дата опублікування:
01.05.2025 08:01
Опис:
Шановні представники Замовника!
В межах розгляду тендерної документації щодо закупівлі «Придбання первинного (мобільного) укриття на 100 осіб», (Код ДК 021:2015: 44210000-5, 44211100-3), за адресою: Дніпропетровська обл., с. Казначеївка, вул. Назаренка, 138, вважаємо за необхідне повідомити про суттєве порушення вимог чинного законодавства та нормативних документів у частині вентиляції укриття.
Нормативне обґрунтування:
Згідно з положеннями:
ДБН В.2.2-5:2023 «Будинки і споруди. Захисні споруди цивільного захисту»,
пункт 7.5.1: «У заглиблених захисних спорудах повинна передбачатися система припливно-витяжної вентиляції, яка забезпечує необхідний повітрообмін у режимі повсякденного перебування та режимі укриття».
пункт 7.5.2: «Вентиляційні системи повинні забезпечувати не менше 10 м³/год на 1 особу»
ДСанПіН 2.2.4-171-10 (попередній, але досі використовується у частині норм вентиляції):
мінімальна кратність повітрообміну повинна відповідати режимам перебування — режим чистої вентиляції чи режим фільтрації.
ДСТУ Б В.2.2-10:2011, розділ 5.3 — у заглиблених та підземних приміщеннях не допускається використання лише природної вентиляції через ризики недостатнього повітрообміну, зниженого тиску та концентрації СО₂.
Висновок:
Використання лише природної вентиляції у заглибленому мобільному укритті для 100 осіб суперечить вищезазначеним нормативним документам та може становити загрозу життю та здоров’ю осіб, які знаходитимуться у приміщенні протягом навіть короткого періоду.
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до технічного завдання (Додаток №1 до тендерної документації) та передбачити систему примусової припливно-витяжної вентиляції, яка забезпечує подачу повітря у кількості не менше 10 м³/год/особу.
Конкретизувати технічні параметри вентиляції, зокрема:
Продуктивність вентиляційних установок: мін. 1000 м³/год;
Наявність автономного джерела живлення (електростанції або акумуляторної системи);
Забезпечення резервної вентиляції у разі відмови основної;
Фільтраційний блок (за потреби для режимів НС).
У разі невнесення змін залишаємо за собою право звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної служби з надзвичайних ситуацій з метою запобігання порушенню вимог безпеки при розміщенні укриттів.
Відповідь:
Пунктом 33 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Крім того, в ч. 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У Додатку 3 тендерної документації вказано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, що встановлені ЗАмовником згідно Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата відповіді:
02.05.2025 14:29