• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки

відповідний код 50310000-1 - технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Торги не відбулися

3 409 944.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 049.72 UAH
Період уточнення: 28.04.2025 16:19 - 03.05.2025 00:00
Відповідь надана

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: ed1994b79e614fb1bcfe14ab31720573
Дата опублікування: 02.05.2025 17:04
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п. 3.11 додатку №1 до тендерної документації учасники мають надати у складі тендерної пропозиції «копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM/STMC». Встановлення вимоги є дискримінаційним, що обмежує конкуренцію та може бути запропоновано певними учасниками. Зазначені документи не передбачені для оформлення та видання згідно з чинним законодавством України і їх отримання є особистим бажанням певного учасника, що є потенційним переможцем цієї закупівлі. Повідомляємо, що STMC (Standardized Test Methods Committee) — Комітет із стандартизації методів тестування, який заснований для того, щоб розробляти та впроваджувати стандарти методів тестування в індустрії картриджів для принтерів. Комітет STMC входить до складу організації International – Imaging Technology Council (I-ITC), який знаходиться в США. https://i-itc.org/overview/. Методи тестування застосовуються з метою оцінки ефективності роботи тонер-картриджа для лазерних принтерів. Такі методи дають можливість точно оцінювати картридж та отримувати однакові результати незалежно від того, хто, де і коли проводив тестування. STMC пропонує два стандарти для оцінки картриджів: ASTM F2036 для вимірювання рівня фону та щільності друку та ASTM F1856 для оцінки ресурсу картриджів. Отже сертифікація виробника на відповідність стандартам ASTM/STMC стосується лише готових виробів, тобто картриджів, а не витратних матеріалів, які будуть використані учасником при наданні послуг. Предметом даної закупівлі є послуги з відновлення (регенерації) картриджів, які не виробляються і не є продукцією. Витратні матеріали, які використовуються при наданні послуг з відновлення (регенерації) картриджів, не підлягають тестуванню стандартам STMC. Тестування картриджів на відповідність стандартам STMC є добровільним, не вимагається законодавством України, не відповідає нормам ДСТУ. Таким чином, вимога про надання сертифікатів відповідності тонера стандартам ASTM/STMC не має відношення до предмета закупівлі та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які співпрацюють з виробниками витратних матеріалів або їх дистриб’юторами в України, що не отримали вказані сертифікати. Виробники або їх дистриб’ютори є третьою стороною, учасник не може і не зобов’язаний за них відповідати. Учасник відповідає за якість та своєчасність наданих послуг, що є предметом закупівлі. У зв’язку з цим вимагаємо видалити дану вимогу
Відповідь: Дякуємо за звернення. STMC (Standardized Test Methods Committee) є міжнародною організацією, що використовує і розповсюджує систему єдиних стандартів, що застосовуються для перевірки якості картриджів, інших витратних матеріалів. Компанія використовує 2 основні стандарти: ASTM F2036 та ASTM F1856. Перший застосовується для вимірювання якості чорного кольору та білого фону, другий – для вимірювання якості барвника. Використання цих стандартів дозволить заощадити час, не розробляти власні технології оцінки, убереже від можливих похибок, що виникають під час використання власних розроблених методів. З іншого боку, отримані результати можна зіставляти завдяки єдиному стандарту всіх методів оцінки. Кожна компанія може використати свою технологію оцінки якості, але в цьому випадку технологія, що використовується, може мати вади, що впливають на правильність оцінки. Використання стандартизованих методів дозволяє уникнути цих проблем. Сертифікація STMC дає: можливість об'єктивно порівняти свої результати тестів із тестами виробника (вендора, дистриб'ютора); можливість об'єктивно оцінювати та порівнювати роботу різних витратних матеріалів, що використовуються для відновлення картриджів; можливість встановити допуски відхилень параметрів продукції; можливість використовувати логотип STMC, що має світове визнання, для маркування своєї продукції та в рекламних матеріалах. Перед процедурою картриджі встановлюються в друкарське обладнання. Після цього починається сам тест — запускається процес друку, який зупиняється після закінчення фарби, або до появи дефектів. Прилади зважуються перед початком перевірки, після неї та після остаточного очищення. Це дозволить визначити рівень витрат матеріалу під час циклу. Потім визначається середня витрата тонеру під час друку, а також загальна кількість використаного матеріалу. Під час перевірки тестується якість чорного кольору та фону. Для вимірювання рівня витрати тонера через тисячу сторінок проводяться вимірювання на точних терезах. Залежно кількості тонеру в картриджі, перевіряють від 1 до 3 разів. За результатами тестів виводяться оцінки виміряних параметрів. Таким чином, наявність у виробника (або імпортера) тонеру сертифікату, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC дозволить Замовнику запевнитись у тому, що даний тонер відповідає найвищим міжнародним стандартам якості. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 05.05.2025 17:50
Відповідь надана

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 25222c8df7bd44af9981b71666743329
Дата опублікування: 02.05.2025 17:02
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п. 3.8 додатку №1 до тендерної документації учасники мають надати у складі тендерної пропозиції «документи підтверджуючі радіаційну безпеку витратних матеріалів, що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою їм формою». Встановлення вимоги є дискримінаційним, що обмежує конкуренцію та може бути запропоновано певними учасниками. Зазначені документи не передбачені для оформлення та видання згідно з чинним законодавством України і їх отримання є особистим бажанням певного учасника, що є потенційним переможцем цієї закупівлі. У зв’язку з цим вимагаємо видалити дану вимогу
Відповідь: Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів. Заправка картриджів повинна проводитись із застосуванням високоякісних витратних матеріалів. Кожен потенційний учасник у даному випадку повинен отримати від виробника документи, підтверджуючі якість та радіаційну безпеку витратних матеріалів, а саме – тонеру, який він буде використовувати під час надання послуг Замовнику. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 05.05.2025 17:47
Відповідь надана

Підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: f6a9602629354b38a6f232760d46915e
Дата опублікування: 02.05.2025 17:00
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п. 3.7 додатку №1 до тендерної документації учасники мають надати у складі тендерної пропозиції «копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), про наявність впровадженої системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015. Встановлення вимоги надання зазначених ISO є безпідставним та таким, що обмежує конкуренцію та може бути запропоновано певними учасниками, а також не впливає на якість надання послуг, що є предметом закупівлі. Наявність ліцензії у таких компаній на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження) вже є підтвердженням, що у них впроваджена системи управління якістю та системи екологічного управління ISO 14001:2015. У зв’язку з цим вимагаємо видалити дану вимогу
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Звертаємо увагу, що задля збереження та захисту довкілля та навколишнього середовища, виробник запчастин та комплектуючих для друкуючого обладнання повинен передавати на утилізацію відпрацьовані матеріали до організації, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, перевезення, утилізація тощо). Дані послуги надаються акредитованими організаціями, де система екологічного управління впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) — сукупність організаційної структури, діяльності та відповідних ресурсів і методів для формування, здійснення, аналізу і актуалізації екологічної політики. Відповідно законодавству, відходи збираються, перевозяться та оброблюються залежно від їх виду, складу і властивостей у спосіб, що відповідає встановленим стандартам або нормативам шкідливого впливу фізичних та біологічних факторів та найкращим доступним технологіям і методам управління. Вважаємо, що вищевказана вимога в тендерній документації є мотивуючою для Учасників – співпрацювати із виробниками (або бути виробником), котрі в своїй діяльності мають на меті збереження та очищення навколишнього середовища та залучають до праці акредитовані компанії. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 05.05.2025 17:43
Відповідь надана

Підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 20d4f9d43dde4d2db8e5ed14344e8552
Дата опублікування: 02.05.2025 16:57
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п. 3.6 додатку №1 до тендерної документації учасники мають надати у складі тендерної пропозиції «Надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів та копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження)». Встановлення обмеження в кількості таких договорів та роком для підтверджуючих акту(ів) (або укладання такого договору) є дискримінаційним, оскільки по-перше учасник міг не здійснювати діяльність в попередньому році та/або у нього не було потреби в укладанні такого договору, при цьому на поточний момент він має відповідний договір; по-друге обмеження в кількості (зазначено в множині «…копії чинних договорів з компаніями…») також є дискримінаційним та безпідставним, оскільки і одного такого договору достатньо для отримання послуг з управління відходами. У зв’язку з цим вимагаємо викласти дану вимогу в наступній редакції: «Надати підтверджуючий акт(и) щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів та копію(копії) чинного(чинних) договору(договорів) з з компанією(компаніями), які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження)
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник при підготовці технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі виходив з власних потреб у об’ємах послуг, наявного бюджетного фінансування та сфери застосування послуг. Зазначена вимога встановлена з метою підтвердження наявності у учасника практичного досвіду надання відповідних послуг та забезпечення спроможності виконання умов договору в частині поводження з відходами відповідно до чинного законодавства. Здійснюючи утилізацію раз на декілька років, потенційний учасник тільки підтверджує своє безвідповідальне ставлення до збереження та захисту довкілля та навколишнього середовища. На підтвердження даної вимоги Учасник може надати копію одного чинного договору з компанією, яка має відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 05.05.2025 17:34