• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Наповнення галузевої Бази даних обліку та аналізу дорожньо-транспортних пригод (ДТП) інформацією про стан аварійності за IV квартал 2024 року та І-ІІІ квартал 2025 року на мережі автомобільних доріг загального користування державного значення Хмельницької області

Завершена

374 427.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 744.27 UAH
Період уточнення: 28.04.2025 15:33 - 06.05.2025 00:00
Відповідь надана

наявні системи

Номер: fc38f1af52c34f8b8100c87d007e412d
Дата опублікування: 05.05.2025 16:14
Опис: у вас є доступ до Road Safety Managment ? в цю систему потрібно внести дані з карток обліку ? ви згадуєте про базу даних, де вона знаходиться, це і є Road Safety Managment ? уточність що звідки потрібно перенести? з централізованої бази даних обліку ДТП в Road Safety Managment (чи це одне і те ж) ? про яку кількість записів йде мова (дані карток обліку) ? більше 100 тисяч записів ? в якому форматі надходять дані карток обліку? якщо це файл - то csv, xls ? чи є АПІ для автоматизації наповнення? якщо так - надайте коротку інформацію про інтерфейси АПІ
Відповідь: Доброго дня! Road Safety Management (надалі RSM) – це система з обліку та аналізу ДТП, що стались на території України та належним чином зафіксовані співробітниками поліції. RSM базується на даних, отриманих від Національної Поліції України (надалі НПУ), але не є її аналогом. Щомісячно, на початку місяця, в RSM додаються дані про ДТП, що стались в попередньому місяці. Національна поліція України надає дані науковій установі ДП «НІРІ», яка є розробником і здійснює адміністрування RSM для подальшої обробки та аналізу ДТП, проведення наукових досліджень, в основі яких лежить не стільки принцип констатації фактів ДТП, скільки «дія на випередження», що дозволяє прогнозувати майбутній стан ймовірності виникнення місць концентрації. Під час аналізування враховуються параметри покриття, інтенсивність руху, кількість смуг, погодні умови, стан покриття і так далі. Замовник має доступ до RSM як користувач, однак не може вносити зміни в програму. АПІ не існує, і дані передаються через FTP сервера, з мережі ДП «НІРІ» налаштований NAT на FTP сервер НПУ. Передача відбувається по протоколу FTPs за вказаним графіком.
Дата відповіді: 08.05.2025 15:10
Відповідь надана

уточнення

Номер: 560bf9f48d454464b4a8fed341a20ee0
Дата опублікування: 03.05.2025 17:34
Опис: Звідки надходитимуть дані про ДТП? У якому форматі будуть дані? Чи є історичні дані (за минулі роки)? Які поля мають бути в базі? Чи є стандартизація місць подій (адреси, км дороги тощо)? У якому форматі потрібен кінцевий звіт?
Відповідь: Доброго дня! 1. Дані про ДТП надходять з централізованої баз даних обліку ДТП Національної поліції України, зокрема Управління патрульної поліції у Хмельницькій області, Головного управління поліції у Хмельницькій області. 2. Дані надходять в електронному форматі з можливістю генерування відповідних необхідних звітів. 3. Так. Є можливість отримання інформації про ДТП за попередні роки. 4. У базі є широкий вибір фільтрування ДТП. Окрім пошуку за датою настання ДТП є можливість додатково відфільтрувати необхідну інформацію ще за 71 пунктом. 5. Так, є. Усі ДТП вносяться з прив’язкою до дороги та кілометровою прив’язкою, в окремих випадках є інформація про населені пункти, адреси та геоприв’язка. 6. Кінцевий звіт з необхідними даними, можливо генерувати самостійно. Всі дані внесенні в спеціальний додаток під назвою «Road Safety Managment» - автоматизований облік та аналіз ДТП на автомобільних дорогах України.
Дата відповіді: 05.05.2025 15:58