• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба та грунтовка

Завершена

753 523.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 535.23 UAH
Період уточнення: 28.04.2025 14:26 - 02.05.2025 13:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 160e7fa538f14baebb2c12e931d0dc1b
Дата опублікування: 02.05.2025 12:58
Опис: Пунктом 5.3.зазначено, що Постачальник зобов’язаний розглянути Заявку Покупця у строк не більше 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту її отримання та надати письмове повідомлення про прийняття Заявки повністю або частково (в якій частині) шляхом направлення Постачальником рахунку в порядку, визначеному пунктом 4.2 цього Договору. Повідомлення Постачальника направляється на електронну адресу Покупця, з якої надійшла Заявка, визначена пунктом 5.2 цього Договору, або за допомогою інших засобів, передбачених пунктом 4.2 цього Договору. Якщо Постачальник не має можливості виконати поставку на умовах, викладених у Заявці, він повинен письмово відмовити в Заявці (із зазначенням причин такої відмови) та направити таку відмову Покупцю в порядку, визначеному пунктом 4.2 цього Договору, у строк, що не перевищує 24 (двадцять чотири) години з моменту отримання відповідної Заявки. У разі, якщо Постачальник протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання відповідної Заявки Покупця не вчинив або вчинив із запізненням дії, визначені у цьому пункті, то така Заявка Покупця вважається не прийнятою Постачальником та не узгодженою Сторонами. Направлення Покупцю відмови від Заявки або ненаправлення повідомлення про прийняття Заявки буде вважатися порушенням Постачальником умов Договору. Укладаючи договір, Постачальник бере на себе зобов’язання з поставки товару автоматично. Постачальник може вчасно не надати відповідь на заявку з підстав, що від нього не залежать, проте бути готовим виконати поставку товару, але умовами договору вже передбачені негативні наслідки для останнього. З метою усунення можливих розбіжностей прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 5.3. Постачальник зобов’язаний розглянути Заявку Покупця у строк не більше 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту її отримання. Заявка вважається не прийнятою Постачальником до виконання виключно у випадку надання письмової відмови від поставки товару, що направляється на електронну адресу Покупця, з якої надійшла Заявка, визначена пунктом 5.2 цього Договору, або за допомогою інших засобів, передбачених пунктом 4.2 цього Договору
Відповідь: Повідомляємо, що положення пункту 5.3 спрямоване на забезпечення чіткого та оперативного узгодження заявок, що є надзвичайно важливим для критично важливого підприємства , планування та своєчасного забезпечення нашого виробничого або операційного процесу. Можливість неотримання відповіді від Постачальника протягом 24 годин створює невизначеність у закупівельному процесі та ризик зриву строків, тому поточна редакція договору чітко визначає обов’язок щодо письмового підтвердження або обґрунтованої відмови в межах визначеного часу. Відповідно, ми не вбачаємо підстав для зміни пункту 5.3, оскільки він забезпечує баланс інтересів сторін і правову визначеність у частині обробки Заявок.
Дата відповіді: 02.05.2025 14:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: a6242e7650844a928d57fb86ec4587e1
Дата опублікування: 02.05.2025 12:34
Опис: Пунктом 6.2.6. зазначено,що Покупець має право на етапі приймання-передачі Товару передати до належним чином сертифікованих лабораторій, органу з оцінки відповідності або організацій, які проводять випробування та акредитовані Національним агентством з акредитації України, зразки Товару для контролю якості за рахунок Постачальника. У разі, якщо результати випробувань не відповідають технічним вимогам або Постачальник відмовився від перевірки, Покупець має право не прийняти Товар та ініціювати розірвання цього Договору. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Уся фарба в Україні виготовляється відповідно до ТУ виробника. Перевірка здійснення аналізу якості продукції Замовником визначена самовільна та без інформування та попереднього погодження із Постачальником. Діюче законодавство не дає визначення сертифікованих лабораторій. З метою здійснення аналізу якості продукції належним чином, та з метою отримання достовірних результатів, такі дослідження мають здійснюватися спеціалізованою лабораторією за методологією технічних умов виробника, а саме з урахуванням способів та механізму аналізу відповідно до ТУ виробника, а також на обладнанні, що використовує виробник при виготовленні товару, в іншому випадку, результати дослідження будуть хибні. Умовами пункту 6.2.6. зазначено, що Постачальник має сплатити Замовнику будь яку ціну за проведений аналіз якості товару, навіть без попереднього інформування та погодження. При цьому тендерна документація не містить жодних застережень до Учасника закупівлі щодо включення до ціни товару зазначених витрат із попередньою вартістю таких послуг. Пунктом 6.2.6 зазначено, що товар має відповідати технічним вимогам. Тендерною документацією зазначено, у Додатку 3 «Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості, реєстраційне посвідчення, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України» Постачальник пропонує товар, що виготовлений відповідно до ТУ виробника та підтверджується паспортом якості. Виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. Пунктом 18. Особливостей зазначено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Відповідно пункт в редакції 6.2.6 договору не буде відповідати тендерній пропозиції (у разі акцепту такої пропозиції), адже товар виготовлено відповідно до ТУ виробника, а не за технічними вимогами як зазначено у пункті. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 6.2.6 та викласти у наступній редакції: 6.2.6. У випадку наявності обґрунтованих підстав вважати, що товар є неякісним, Покупець має право на етапі приймання-передачі Товару передати до належним чином спеціалізованих лабораторій або організацій, які проводять випробування та акредитовані Національним агентством з акредитації України, зразки Товару для контролю якості (з обов’язковим попереднім погодженням із Постачальником вартості таких послуг). Аналіз якості товару здійснюється за методологією ТУ виробника та на обладнанні, що використовує виробник. У разі, якщо результати випробувань не відповідають технічним умовам виробника або Постачальник відмовився від перевірки, Покупець має право не прийняти Товар та ініціювати розірвання цього Договору. Оплата вартості послуг лабораторій або організацій з оцінки якості сплачується Постачальником у випадку письмового підтвердження невідповідності якості товару ТУ виробника, в іншому випадку Покупець оплачує вартість таких послуг.
Відповідь: Повідомляємо, що положення пункту 6.2.6 розроблено з урахуванням необхідності забезпечення контролю якості продукції, яка постачається, з метою захисту прав Замовника. Така умова є стандартною та застосовується до всіх постачальників на рівних умовах. Щодо вашого зауваження про відповідність положення тендерній пропозиції: пункт 6.2.6 не суперечить умовам тендерної документації, оскільки не визначає окремих технічних вимог до товару, а передбачає право перевірки на відповідність саме заявленим вимогам виробника (в тому числі ТУ), які й відображені у вашій тендерній пропозиції. Формулювання «технічним вимогам» є універсальним і включає, зокрема, й технічні умови виробника, які ви зазначили в документах як підтвердження якості. Що стосується попереднього погодження перевірки та вартості — зазначене положення не звільняє Замовника від обов’язку діяти добросовісно та в межах розумного, а застосовується виключно у випадку сумнівів щодо відповідності продукції. Витрати дійсно покладаються на Постачальника лише у разі підтвердження невідповідності. Ми не вбачаємо підстав для внесення змін до пункту 6.2.6, який вже відповідає вимогам законодавства, умовам тендерної документації та забезпечує баланс інтересів сторін.
Дата відповіді: 02.05.2025 13:47
Відповідь надана

проєкт

Номер: 311b573870d0482ebc737916265bcabe
Дата опублікування: 02.05.2025 09:20
Опис: У п.2.2 зазначено, що Постачальник гарантує, що Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ, ТУ тощо, які зазначаються у цьому Договорі. Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ. Також умовами пункту 2.1. передбачено, що якість товару має відповідати або умовам ТУ виробника або ДСТУ. Просимо внести відповідні зміни до п.2.2: 2.2. Постачальник гарантує, що Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ або ТУ тощо, які зазначаються у цьому Договорі. Аналогічні зміни просимо внести до пунктів 2.7, 5.11-5.12, 5.24, 5.25 проєкту договору.
Відповідь: Ми, як Замовник наполягаємо на нашій редакцій договору, оскільки вона забезпечує достатній рівень правової визначеності та гарантій відповідності товару вимогам охорони праці, екологічної та пожежної безпеки а також чинним нормативним документам. У зв’язку із цим необхідності внесення змін до договору не вбачаємо.
Дата відповіді: 02.05.2025 13:11
Відповідь надана

проєкт

Номер: 54fa6e2f22aa4f2c9d09ed7712883587
Дата опублікування: 02.05.2025 09:19
Опис: У п.9.2 зазначено, що За порушення строків поставки (допоставки, доукомплектації, заміни тощо) Товару, визначених розділом 5 цього Договору, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 1% вартості такого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20% вказаної вартості такого Товару. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 9.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: • за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); • за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Просимо вказати наступну редакцію до пунктів 9.2: 9.2. За порушення строків поставки (допоставки, доукомплектації, заміни тощо) Товару, визначених розділом 5 цього Договору, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 0,1% вартості такого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) календарних днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості такого Товару.
Відповідь: Ми, як Замовник, являємося підприємством критичної інфраструктури та зацікавлені в стабільному, своєчасному а також якісному виконанні зобов’язань за Договором, оскільки затримка поставки Товару, безпосередньо впливає на виконання наших зобов’язань перед третіми особами, що може спричинити як прямі так і непрямі збитки. Встановлений у Договору розмір неустойки є стимулюючим механізмом для своєчасного виконання зобов’язань та враховує потенційні ризики для Замовника.
Дата відповіді: 02.05.2025 13:10
Відповідь надана

проєкт

Номер: f3025986de7c477789a67e76b5b60f12
Дата опублікування: 02.05.2025 09:19
Опис: У п.4.2 зазначено, що Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc», відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Шановний замовник, є різні програми для забезпечення електронного документообігу, тобто Постачальник може користуватися іншою програмою. Натомість умови п.4.2 визначають лише M.E.Doc Is. Просимо внести зміни до п.4.2: 4.2. Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc» або іншою системою електронного документообігу, відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідь: Вимога щодо внесення змін не підлягає задоволенню. Івано-Франківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» використовує програмний комплекс системи електронного документообігу «M.E.Doc». На даний момент в нас немає технічної можливості або налаштованих процедур для обміну електронними документами через інші системи.
Дата відповіді: 02.05.2025 13:10
Відповідь надана

проєкт

Номер: b3d0282328fb4f3982e3700da87e5400
Дата опублікування: 02.05.2025 08:58
Опис: Пунктом 5.3. зазначено, що Постачальник зобов’язаний розглянути Заявку Покупця у строк не більше 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту її отримання та надати письмове повідомлення про прийняття Заявки повністю або частково. Замовник може надіслати заявку в п’ятницю в вечері, у неробочі години Постачальника. Надати відповідь у такому випадку протягом 24 годин є майже неможливим, що відповідно тягне негативні наслідки для Постачальника. Замовник визначає досить обмежені умови для належного виконання зобов’зань належним чином, що не є співставним з принципами розумності та справедливості умов договору для кожної зі сторін. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк для надання відповіді на заявку від Покупця до 1 робочого дня Постачальником.
Відповідь: Добрий день. Звернення щодо внесення змін не підлягає задоволенню. В даному пункті мова йде про розгляд заявки протягом 24 год. з моменту її отримання Постачальником, а не з моменту надсилання Покупцем. Момент отримання заявки однозначно є робочим днем, оскільки Ви не знаходитеся на роботі у вихідні та неробочі дні. Таким чином, визначивши такі умови Замовник страхує себе від недобросовісних Постачальників.
Дата відповіді: 02.05.2025 09:20