• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реставрація будівлі, пам’ятки історії місцевого значення (охоронний № 897-Кв) за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 6/8», за кодом ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація

Торги відмінено

3 181 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 905.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2025 16:04 - 22.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо усунення умов, що звужуть коло учасників

Номер: 755a745c3e3c49e49aca89f274e176ec
Дата опублікування: 21.05.2025 22:21
Опис: 1. Відповідно до п. 7.9. Додатка 1 до ТД Учасник торгів повинен надати копію ліцензії з додатком переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками ( ССЗ). Постановою КМУ від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» передбачено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови, а органи ліцензування формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання. З урахуванням Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ) у період воєнного стану може здійснюватися як на підставі відповідної ліцензії, та і на підставі декларації. Тобто замість ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва учасник має право надати декларацію про провадження господарської діяльності, отриману на заміну ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ). Однак вимога п. 7.9. Додатка 1 до ТД передбачає надання виключно одного виду документу – ліцензії, що має дискримінаційний характер по відношенню до учасників, які мають відповідну декларацію про провадження господарської діяльності, яка підтверджує можливість виконання робіт за предметом закупівлі. Просимо розглянути можливість надати учасником замість ліцензії з додатком переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ) - Декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва, отриману на заміну ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ). 2. Відповідно до п. 1 Додатка 1 до ТД в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг обов’язково має бути зазначені: 1. Автогрейдер середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; 2. Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 3 т – 5 т.; 3. Автонавантажувач, вантажопідйомність до 5 т; 4. Агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність до 500 м3/год; 5. Бульдозер, потужність до 79 кВт [108 к.с.]; 6. Віброущільнювач [віброплита] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг.; 7. Віброущільнювач [віброплита] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг.; 8. Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3" (або більше); 9. Електростанція пересувна, потужність 2 кВт (або більше); 10. Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв.; 11. Компресор пересувний з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв.; 12. Коток дорожній самохідний вібраційнийі гладковальцевий, маса до 13 т.; 13. Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність до 10 т.; 14. Машина поливально-мийна, місткість 6000 л.; 15. Машина свердлильна електрична 16. Навантажувач одноковшевий універсальний, вантажопідйомність до 2т.; 17. Підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомність 0,5 т (або більше); 18. Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). Ціна пропозиції Виконавця розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Замовником у ТД не наведено відомості ресурсів з розділом «II. Будівельні машини і механізми», де зазначено передбачені проектно-кошторисною документацією обладнання та будівельні машин для виконання робіт. Тому учасник самостійно визначає перелік обладнання та будівельних машин, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі згідно технічного завдання, що може не відповідати переліку обладнання та будівельних машин, встановленому замовником в п. 1 Додатка 1 до ТД, підтвердження наявності якого вимагає замовник. Зазначене призводить до безпідставної вимоги замовника щодо підтвердження наявності в учасника будівельних машин, які не будуть використовуватись при виконанні робіт. Значний деталізований перелік обладнання та будівельних машин призведе до штучного обмеження конкуренції та порушення принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Просимо усунути порушення принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», та викласти вимогу п. 1 Додатка 1 до ТД у наступній редакції: В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, обов’язково має бути зазначені основне обладнання та матеріально-технічної база (складське приміщення), необхідні для виконання учасником робіт за предметом закупівлі. 3. Відповідно до п. 2.1. Додатка 1 до ТД в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації мають бути зазначені, зокрема: - інженер-проєктувальник (обов’язкове надання діючого сертифікату виданого атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності); - геодезист відповідної кваліфікації (обов’язкове надання діючого сертифікату, що підтверджує кваліфікацію). Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо кваліфікованого інженера-проєктувальника з діючим кваліфікаційним сертифікатом, однак виданим не Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, а ВГО «Гільдія проектувальників у будівництві». Відповідно до наказу № 137 від 16.06.2015 р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі – Мінрегіону) делеговано повноваження Мінрегіону щодо проведення професійної атестації інженерів-проектувальників саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації «Гільдія проектувальників у будівництві» (відповідно до наказу Мінрегіону № 282 від 13.10.2014 «Про затвердження Порядку делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності»). У зв’язку з отриманням повноважень щодо проведення професійної атестації інженерів-проектувальників Правління ВГО «Гільдія проектувальників у будівництві» 07.08.2015 року прийняло рішення про утворення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії. Отже, сертифікат інженера-проєктувальника у відповідності до положень нормативних актів видає не лише Мінрегіону, а й саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності, яким делеговано такі повноваження. Отже є дискримінаційною вимога про надання сертифікату, виданого саме атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Виконання робіт за предметом закупівлі не передбачає наявності геодезиста, оскільки у переліку робіт відсутні роботи, які здійснюються геодезистом чи потребують працівника з відповідною кваліфікацією. Отже, вимога про наявність геодезиста є дискримінаційною, просимо її виключити. Просимо усунути порушення принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», та викласти вимогу п. 2.1. Додатка 1 до ТД у наступній редакції: - інженер-проєктувальник (обов’язкове надання діючого кваліфікаційного сертифікату, виданого атестаційною архітектурно-будівельною комісією, уповноваженою на проведення професійної атестації інженерів-проектувальників, та страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності); 4. Відповідно до п. 2.3. Додатка 1 до ТД Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановані копії, зроблені з оригіналів документів про проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу) на всіх працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009); НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». З метою розширення конкуренції просимо виключити вимогу щодо надання документів про проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу) на всіх працівників НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». Або передбачити надання гарантійного листа щодо проходження працівниками робітничих професій, у разі укладення з учасником договору за результатами цієї закупівлі, навчання з охорони праці НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» до початку виконання робіт. 5. Відповідно до п. 7.5. Додатка 1 до ТД передбачено надання розрахунку ціни тендерної пропозиції, у вигляді сканованих документів за підписом керівника Виконавця та інженера-проєктувальника (інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації) засвідчені відповідними печатками (за наявності). Однак керівник Виконавця (наш керівник, як потенційного учасника) мобілізований і проходить службу у лавах ЗСУ, тендерну пропозицію та кошториси буде підписувати не керівник. Дана вимога є дискримінаційною для нас, просимо її усунути, вказавши замість «за підписом керівника Виконавця» «за підписом уповноваженої особи учасника».
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо питання першого повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідно до п. 7.9. Додатка 1 до ТД Учасник торгів повинен надати копію ліцензії з додатком переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками ( ССЗ). Також звертаємо вашу увагу на підпункт 2 Інші умови тендерної документації, пункт 2 Інша інформація, Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, містить наступну інформацію «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього.» Таким чином положення тендерної документації передбачають можливість надання іншого документа відповідно до вимог діючого законодавства України. Шановний Учасник, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо питання другого повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1 Додатка 1 до ТД в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг Замовника зазначені наступне обладнання: 1. Автогрейдер середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; 2. Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 3 т – 5 т.; 3. Автонавантажувач, вантажопідйомність до 5 т; 4. Агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність до 500 м3/год; 5. Бульдозер, потужність до 79 кВт [108 к.с.]; 6. Віброущільнювач [віброплита] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг.; 7. Віброущільнювач [віброплита] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг.; 8. Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3" (або більше); 9. Електростанція пересувна, потужність 2 кВт (або більше); 10. Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв.; 11. Компресор пересувний з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв.; 12. Коток дорожній самохідний вібраційнийі гладковальцевий, маса до 13 т.; 13. Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність до 10 т.; 14. Машина поливально-мийна, місткість 6000 л.; 15. Машина свердлильна електрична 16. Навантажувач одноковшевий універсальний, вантажопідйомність до 2т.; 17. Підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомність 0,5 т (або більше); 18. Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму).Відповідно до пункту 3, статті 22 ЗУ Про публічні Закупівлі, «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до ДОДАТКУ 1.2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, «Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.» Під час складання та затвердження тендерної документації Замовником врахований попередній досвід проведення процедури відкритих торгів з особливостями, зокрема, на закупівлю «Реставрація будинку прибуткового, в якому проживали відомі художники М. Врубель, В. Орловський, В. Котарбинський, родина Прахових, пам’ятки архітектури, історії монументального мистецтва місцевого значення по вул. Десятинній,14. Коригування (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-20-006005-a за результатами якої був укладений Договір № 20/12-23-01 від 20.12.2023. Так під час виконання робіт Виконавець не зміг забезпечити наявність всього необхідного обладнання для виконання робіт, що призвело до неналежного виконання договору, а саме, роботи не були виконані у визначені календарним графіком строки (30.11.2024) та не закінчені дотепер, що негативно впливає на стан пам’ятки. Крім того, КНУ Настанова з визначення вартості будівництва передбачено, що очікувана вартість визначається з урахуванням КНУ Настанови ресурсним елементним методом. Кожна ресурсна елементна норма містить в собі необхідні ресурси для виконання певного виду робіт, в тому числі машини й механізми. Враховуючи вище викладене Замовник вважає важливою вимогу щодо підтвердження повного переліку обладнання, зазначеного в тендерній документації. Щодо твердження «Замовником у ТД не наведено відомості ресурсів з розділом «II. Будівельні машини і механізми», де зазначено передбачені проектно-кошторисною документацією обладнання та будівельні машин для виконання робіт.», повідомляємо, що жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», не передбачено оприлюднення підсумковою відомості ресурсів з проєктно-кошторисної документації (науково-проєктної) Замовник має прописати в вимогах тендерної документації. Ще раз наголошуємо, що відповідно до пункту 3, статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі», «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Шановний Учасник, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо питання третього повідомляємо наступне. Шановний Учасник, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо інженера-проєктувальника повідомляємо. Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції підтверджує «інженер-проєктувальник (обов’язкове надання діючого сертифікату виданого атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності». Також звертаємо вашу увагу на підпункт 2 Інші умови тендерної документації, пункт 2 Інша інформація, Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, містить наступну інформацію «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього.» Таким чином положення тендерної документації передбачають можливість надання іншого документа відповідно до вимог діючого законодавства України. Щодо твердження «Виконання робіт за предметом закупівлі не передбачає наявності геодезиста, оскільки у переліку робіт відсутні роботи, які здійснюються геодезистом чи потребують працівника з відповідною кваліфікацією. Отже, вимога про наявність геодезиста є дискримінаційною, просимо її виключити.» повідомляємо, що зазначена вимога обумовлена вимогами Держаудиту щодо наявності в Проєкті договору інформації передбаченої відповідно до підпункту 6.2.11. ДОДАТКУ 1.4 до тендерної документації, ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю ремонтно-реставраційних робіт, Замовник має право вимагати від Підрядника надання фото/відеофіксації виконаних робіт з прив’язкою до об’єкта. Важливою геодезичної роботою під час проведення будівництва (закупівля за кодом ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» є видом будівництва) є контроль за якістю проведення робіт. Геодезичні роботи дозволяють вчасно визначити всі деформації та відхилення від науково-проєктної документації та вжити певні дії щодо їх усунення. Контроль якості виконується по завершенню кожного етапу робіт. Завдяки якісному його проведенню можна виправити всі помилки. Якщо вони під час не будуть виявлені, то можуть спричинити виникнення аварійних ситуацій. Такий геодезичний контроль носить назву - виконавча зйомка. За її результатами складається виконавча документація. Геодезист забезпечує належний контроль за виконанням будівельних норм. Шановний Учасник, дякуємо за зацікавленість закупівлею, щодо питання четвертого повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2.3. Додатка 1 до ТД Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановані копії, зроблені з оригіналів документів про проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу) на всіх працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009); НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». Відповідно до пункту 3, статті 22 ЗУ Про публічні Закупівлі, «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до ДОДАТКУ 1.2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕ
Дата відповіді: 24.05.2025 15:52