• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Матеріали для оливоочисного обладнання виробництва PALL ®

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 20 днів (до 12.10.25 10:00)

15 937 210.06 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 686.05 UAH
До закінчення прийому пропозицій
20
дн
12
год
17
хв
50
сек
Гарантія - 159 372.10 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2025 11:35 - 09.10.2025 00:00
Відповідь надана

Технічна описка у попередньому зверненні. Строк постачання та планова вартість закупівлі

Номер: f67f03c8dd154da4b262a11beff2ae96
Дата опублікування: 18.08.2025 12:35
Опис: Шановний Замовнику, наша компанія є офіційним представником виробника обладнання, що є предметом закупівлі, та планує взяти участь у даній закупівлі. У попередньому нашому зверненні при запиті щодо строків постачання сталася технічна помилка описка, а саме замість 21 шт було вказано 12 шт. Тож для уникнення непорозумінь у кількості та строках, просимо правильною в нашому запиті вважати кількість 21 шт до кінця вересня 2025. Тобто просимо Вас внести зміни в Додаток 3 до ТД та продовжити строк постачання, оскільки строк виробництва деяких позицій зі специфікації складає до 7 місяців без урахування терміну доставки та митних процедур з моменту підписання контракту, а саме: строк постачання поз 1 - до 20.12.2025 та строк постачання поз 2: 21 шт до 30.09.25 та 35 шт до 20.12.25 Таким чином просимо вас розглянути можливість перенесення терміну постачання та внести відповідні зміни до тендерної документації - продовжити термін постачання вказаних позицій до 20.12.2025 з можливістю дострокового постачання. Додатково повторно просимо вас розглянути можливість коригування у бік збільшення очікуваної вартості закупівлі з урахуванням усіх ризиків для можливості своєчасного та якісного постачання.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Дата відповіді: 18.08.2025 15:41
Відповідь надана

Очікувана вартість закупівлі та строк постачання

Номер: 574438e72846435da182c8253b5bd725
Дата опублікування: 24.07.2025 16:13
Опис: Шановний Замовнику, наша компанія є офіційним представником виробника обладнання, що є предметом закупівлі, та планує взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що окрім того, що вартість обладнання має тенденцію до зростання, а також значного падіння курсу гривні по відношенню до євро, очікувана вартість закупівлі була сформована на основі постачань минулих періодів, коли курс євро був значно відмінним від курсу станом на липень 2025. Більше того, сталося додаткове падіння курсу гривні по відношенню до євро (більш ніж на 3,5%) з моменту оголошення закупівлі. У зв'язку із вищенаведеним, очікувана вартість закупівлі є не достатньою, оскільки обладнання є 100% імпортним та закуповується в євро. Ми вже звертались із запитом щодо підвищення очікуваної вартості закупівлі, проте в ТД: Розділ І пункт 6 вказано: "До розгляду не приймаються тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів." Просимо Вас розглянути можливість коригування у бік збільшення очікуваної вартості закупівлі з урахуванням усіх ризиків для можливості своєчасного та якісного постачання. Додатково просимо Вас внести зміни в Додаток 3 до ТД та продовжити строк постачання, оскільки строк виробництва деяких позицій зі специфікації складає до 7 місяців без урахування терміну доставки та митних процедур з моменту підписання контракту, а саме: строк постачання поз 1 - до 20.12.2025 та строк постачання поз 2: 12 шт до 30.09.25 та 35 шт до 20.12.25 Просимо вас розглянути можливість перенесення терміну постачання та внести відповідні зміни до тендерної документації - продовжити термін постачання вказаних позицій до 31.12.2025 з можливістю дострокового постачання.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Дата відповіді: 25.07.2025 14:42
Відповідь надана

Строк постачання продукції

Номер: f9fecd9d8dc145d2805e8085b5e5ee13
Дата опублікування: 02.05.2025 22:42
Опис: Шановний Замовнику, наша компанія, як офіційний представник виробника, планує прийняти участь у закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що строк постачання до 30 червня 2025 року не є можливим витримати (також додатково враховуючи строки проведення процедури торгів та підписання договору для розміщення замовлення), оскільки строк виробництва деяких позицій зі специфікації складає до 7 місяців без урахування терміну доставки та митних процедур з моменту підписання контракту. Просимо вас розглянути можливість перенесення терміну постачання та внести відповідні зміни до тендерної документації - продовжити термін постачання до 31.12.2025 з можливістю дострокового постачання.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Дата відповіді: 05.05.2025 13:30
Відповідь надана

Очікувана вартість закупівлі

Номер: 12754b5628e44690a56c1635e9d5ca9c
Дата опублікування: 02.05.2025 22:32
Опис: Шановний Замовнику, наша компанія є офіційним представником виробника обладнання, що є предметом закупівлі, та планує взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у зв'язку із щорічними інфляційними втратами, а також із подорожчанням енергетичних ресурсів та інших складових ціни, вартість обладнання має тенденцію до зростання. Наша компанія завжди намагається пропонувати постачання без підвищення вартості. В даній закупівлі у зв'язку із вищенаведеним, а також із падінням курсу гривні по відношенню до євро, очікувана вартість закупівлі є не достатньою, оскільки обладнання закуповується в євро. Більше того, ми надавали комерційні пропозиції, які враховували вищенаведені фактори, ціна на продукцію згідно з якими була вищою за сформовану очікувану вартість закупівлі. Просимо Вас розглянути можливість коригування у бік збільшення очікуваної вартості закупівлі з урахуванням усіх ризиків для можливості своєчасного та якісного постачання.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Дата відповіді: 05.05.2025 13:30
Відповідь надана

Продовження терміну надання тендерних пропозицій

Номер: 0529fadd999d444e9f75a4c35649af44
Дата опублікування: 02.05.2025 08:26
Опис: Шановний Замовник ! Наша Компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах з особливостями UA-2025-04-25-004307-a. З метою детального опрацювання Технічної специфікації , а також для підготовки якісної тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, просимо Вас продовжити термін подання тендерних пропозицій на 7 календарних днів.
Відповідь: У зв’язку виробничою необхідністтю внесення змін до тендерної документації щодо подовження строку подання тендерних пропозицій не вбачаємо недоцільним.
Дата відповіді: 02.05.2025 15:10