• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Планшет у комплекті (захисна плівка, чохол, зарядний пристрій), 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015

Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Завершена

176 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 880.00 UAH
Період уточнення: 24.04.2025 11:32 - 30.04.2025 08:00
Відповідь надана

Офіційність та сервісне обслуговування

Номер: bf8d54ebc00e4d67b6044c95b3efcee9
Дата опублікування: 24.04.2025 14:43
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути Вашу увагу на те, що зазначені в умовах тендерної документації планшети привозяться із-за кордону, тому є великий ризик отримати підробку. Для забезпечення гарантії постачання якісної продукції, для гарантії отримання офіційного сервісного обслуговування, відповідно до технічних вимог Замовника, а також офіційних каналів поставки товару, рекомендуємо додати до переліку документів, які повинні подати Учасники: Лист-підтвердження (авторизаційний лист) від виробника/дистриб’ютора/офіційного представника щодо можливості поставки запропонованого Учасником ноутбуків або права здійснювати його реалізацію, із зазначенням у листі назви та юридичної адреси Учасника, назви Замовника та ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. У випадку, якщо учасник подає документ щодо повноважень на реалізацію продукції не від виробника, а від його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) у складі пропозиції додатково надається документ виробника, що підтверджує повноваження такого офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо). При цьому Замовник дотримується норм статті 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та захищає свої інтереси і запобігає шахрайству, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником для постачання оригінальної продукції. Авторизаційний лист гарантує безпеку того, що учасником не пропонується підроблений або контрафактний товар, ризик чого збільшується у разі закупівлі товарів з високою технологічною складовою.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, щодо вашого питання повідомляємо наступне: технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі, у тому числі вимоги до переліку документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, визначені з урахуванням специфіки предмета закупівлі, принципів максимальної конкуренції, недискримінації учасників, добросовісної конкуренції. Замовником уже передбачено надання документів, що підтверджують якість товару, його походження, повноваження на реалізацію, а також гарантії обслуговування товару, зокрема у випадку, якщо учасник не є виробником. Внесення додаткових вимог у вигляді обов’язкового надання авторизаційного листа може призвести до необґрунтованого обмеження конкуренції серед потенційних учасників, що суперечить принципам публічних закупівель. Таким чином, за результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо, що підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 25.04.2025 09:53