• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Зоряна с.Хлепча Фастівського району Київської області (ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги відмінено

1 639 071.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 390.71 UAH
Період уточнення: 23.04.2025 17:47 - 20.05.2025 00:00
Відповідь надана

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ На роботи з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади роботи з поточного та/або капітального ремонту та/або експлуатаційного утримання доріг, дорожнього покриття, елементів благоустрою (тощо)

Номер: a454af4168cb45cf8b515a79742d4970
Дата опублікування: 19.05.2025 17:39
Опис: Відповідно до публічної інформації з системи закупівель, Управлінням економічного розвитку, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інфраструктури Калинівської селищної ради оприлюднено рішення про відміну відкритих торгів з особливостями з такими процедурами закупівель: "UA-2025-04-23-012585-a; UA-2025-04-24-006309-a; UA-2025-04-24-002083-a; UA-2025-04-23-012533-a; UA-2025-04-24-000918-a; UA-2025-04-23-012395-a; UA-2025-04-23-012148-a; UA-2025-04-24-005150-a; UA-2025-04-23-012676-a; UA-2025-04-24-001537-a; UA-2025-04-24-006904-a; UA-2025-04-23-010499-a; UA-2025-04-23-012471-a; UA-2025-04-23-012631-a; UA-2025-04-23-008547-a; UA-2025-04-24-000567-a; UA-2025-04-23-011795-a; UA-2025-04-23-011132-a; UA-2025-04-24-003485-a; UA-2025-04-23-012289-a; UA-2025-04-24-004718-a; UA-2025-04-23-009793-a; UA-2025-03-21-012915-a; UA-2025-03-25-001994-a; UA-2025-03-25-007773-a; UA-2025-03-25-012923-a; UA-2025-03-21-013035-a; UA-2025-03-31-007189-a; UA-2025-03-31-008682-a; UA-2025-03-31-010286-a; UA-2025-04-04-012571-a; UA-2025-04-02-008974-a. Причиною відміни закупівель зазначено зокрема таке: " Під час проведення відкритих торгів з особливостями рішенням виконавчого комітету Калинівської селищної ради № 112-06 від 23 квітня 2025 року «Про уповноваження управління економічного розвитку, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інфраструктури Калинівської селищної ради на виконання висновку постійної комісії з обстеження стану об’єктів комунальної власності Калинівської селищної територіальної громади, які потребують капітального/поточного ремонту, реконструкції від 21.04.2025 №04» було визнано недоцільність проведення поточного ремонту автомобільних доріг місцевого значення та вжити заходів щодо організації робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади. З даного приводу ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ", ЄДРПОУ 39391847, надає свою комерційну пропозицію на заплановані роботи з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", як будівельна компанія, пропонує Вам виконання робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади та/або надання послуг з поточного та/або капітального ремонту та/або експлуатаційного утримання та/або благоустрою доріг, дорожнього покриття, тротуарів, майданчиків, інших елементів благоустрою (тощо) на такими цінами: №1) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 : по ціні 970,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №2) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 : по ціні 900,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №3) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 25 м2 : по ціні 899,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №4) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту до 5 м2 : по ціні 1100,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №5) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 : по ціні 1060,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №6) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту понад 25 м2 : по ціні 1059,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №7) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту до 5 м2: по ціні 1250,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №8) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 : по ціні 1200,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №9) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту понад 25 м2 : 1199,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №10) Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см без улаштування щебеневих чи щебенево-піщаних основ (площею ремонту понад 25 м2 ): по ціні 899,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №10-1) Кожен наступний 1 сантиметр додавання шару асфальтобетонного покриття: по ціні 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №10-2) Кожен наступний 1 сантиметр віднімання шару асфальтобетонного покриття: по ціні – (мінус) 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12) Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см з улаштуванням основи товщиною 12 см. зі щебенево-піщаної суміші (або щебеню) необхідного гранулометричного складу : по ціні 1149,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12-1) Кожен наступний 1 сантиметр додавання шару асфальтобетонного покриття: по ціні 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12-2) Кожен наступний 1 сантиметр віднімання шару асфальтобетонного покриття по ціні – (мінус) 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12-3) Кожен наступний 1 сантиметр додавання шару основи зі щебенево-піщаної суміші (або щебеню) необхідного гранулометричного складу: по ціні 25,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2 №12-4) Кожен наступний 1 сантиметр віднімання шару основи зі щебенево-піщаної суміші (або щебеню) необхідного гранулометричного складу: по ціні - (мінус) 25,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №13) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 50 мм: по ціні 700,00 грн; з урахуванням ПДВ за 1 м2; №14) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 60 мм: по ціні 750,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №15) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 70 мм: по ціні 800,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №16) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 80 мм: по ціні 850,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; При необхідності отримання інформації про ціни на інші види робіт та послуг, або додаткових роз'яснень, - ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" наполегливо просить звертатися до нас із відповідними запитами на електронну пошту regdorstroy2014@gmail.com і ми надамо свою комерційну пропозицію. ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" швидко та якісно виконає роботи і гарантує відповідальний і надійний результат!. З пропозицією укласти договір просимо звертатися на електронну пошту regdorstroy2014@gmail.com. З повагою, Директор --------- Артур ПЕТРОСЯН
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за надану пропозицію, але дане питання жодним чином не відноситься до предмету закупівлі
Дата відповіді: 22.05.2025 22:23
Відповідь надана

надайте відповідь

Номер: 9f0122f6b64f4947a1096712e4cb49d5
Дата опублікування: 19.05.2025 08:59
Опис: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1. Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі: В ЯКІХ НОРМАХ ВИКОРИСТОВУЮТБСЯ НАСТУПНІ МЕХАНІЗМИ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ? Автогрейдер- не менше 1 одиниці; Асфальтоукладач- не менше 2 одиниць; Бульдозер гусеничний - не менше 1 одиниці; Екскаватор гусеничний - не менше 1 одиниці; Спеціалізований вантажний (цистерна) - не менше 1 одиниці; ОСЬ МЕХАНІЗМИ ЯКІ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЦИХ РОБІТ: 1 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 2 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту до 5 м2 3 Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 50 мм II. Будівельні машини і механізми Машина для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т Автогудронатори, місткість 3500 л Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 3 т Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
Відповідь: Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з частиною 11 статті 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.05.2025 15:27
Відповідь надана

невиконання рішення АМКУ

Номер: 35012d638faf4e62996cd377c6f7b821
Дата опублікування: 17.05.2025 15:31
Опис: Рішенням АМКУ було визнано дискримінаційною вимогу тендерної документації про те, що страхова організація яка має видати учаснику страхову гарантію вела страхову діяльність саме за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12). Рішенням АМКУ замовника зобов'язано внести зміни до тендерної документації в цій частині. Ви не видалили цю вимогу з Додатку 1 Документації, чим не виконали рішення АМКУ. Вимагаємо виконати повністю рішення АМКУ і внести зміни до Додатку 1 і виключити згадану дискримінаційну вимогу. Нагадуємо, що невиконання рішення АМКУ тягне за собою відповідальність за ч. 5 ст. 164-14 КУпАП у виді накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Крім того, варто нагадати, що у разі, коли відбудеться аукціон, то виконати рішення АМКУ вже не буде технічної можливості тому закупівлю доведеться відміняти або за нашою скаргою або за рішенням ДАСУ або за рішеннями інших уповноважених орагнів. Крім того, варто зазначити, що після змін умови документації в цій частині не узгоджуються, бо Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» характеризують саме страхову діяльність за класом 13, що обмежує конкуренцію і є зловживанням при виконанні рішення АМКУ. Тому видаляючи клас 13 не забудьте будь ласка видалити і решту документів від страхової, які створені на основі діяльності за класом 13 і характеризують саме цей клас діяльності. Зокрема це Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» .
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в Додаток 1 тендерної документації
Дата відповіді: 18.05.2025 22:45
Відповідь надана

ISO 26000:2019

Номер: 0d36794366984e13b4808421bf200e60
Дата опублікування: 02.05.2025 17:45
Опис: Дякуємо за стриману і чемну відповідь. Нехай Вас Бог благословить. Але ми перечитали скаргу яка зараз розглядається і не знайшли там нічого по ISO 26000:2019. Схоже ви помиляєтесь на цей рахунок. Просимо врахувати, що по даному питанню вже були прийняті численні рішення АМКУ і ISO 26000:2019 визнано дискримінаційним таким що не узгоджується з предметом закупівлі. Невже цих рішень мало і треба чекати ще чогось? Не розуміємо чому треба звертатись до УБЕП, щоб замовники нарешті рахувались з рішеннями АМКУ. Просимо все ж внести зміни до закупівлі і видалити ISO 26000:2019 на основі вже наявних рішень практики АМКУ. Рішення №№10737-р/пк-пз від 20.06.2024 (№UA-2024-05-27-000980-a предмет "Поточний ремонт дорожнього покриття (окремими ділянками) на вул. Зварицька в м. Дрогобич Львівської області" ) сторінка 23 рішення чорним по білому написано: Слід зазначити, що наведена вище вимога щодо необхідності надання: - сертифікат на систему соціальної відповідальності ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей),що виданий Учаснику НЕ УЗГОДЖУЄТЬСЯ З ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ В ЦІЙ ЧАСТИНІ. Сторінка 24 рішення : Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть вищенаведені сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині ВИМАГАЄМО внести зміни в цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що питання щодо необхідності змін в цій частині буде вирішуватися за результатом розгляду скарги.
Дата відповіді: 05.05.2025 12:09
Відповідь надана

Щодо надання сертифікату ISO 26000:2019

Номер: eaff0b576bf94f22b2fdf6628a7b60c9
Дата опублікування: 30.04.2025 17:41
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на пункт 7 Додатку 1, а саме: "Сертифікат, виданий органом сертифікації, на систему соціальної відповідальності Учасника ДСТУ ISO 26000:2019, який підтверджує, що система соціальної відповідальності Учасника стосовно «Будівництва доріг і автострад» за кодом напрямку галузі економіки (28), поточного ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції)." Предметом закупівлі є Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Вишнева с.Кожухівка Фастівського району Київської області. Дана вимога щодо надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 «Настанови щодо соціальної відповідальності» не узгоджується з предметом закупівлі та є незаконною, що підтверджується численною практикою Антимонопольного комітету. Додаємо перелік деяких рішень Антимономольного комітету з цього питання: Рішення від 22.04.2021 № 8809, ID закупівлі: UA-2021-03-29-002737-a Рішення від 19.07.2023 № 10966, ID закупівлі: UA-2023-06-28-011921-a Рішення від 20.06.2024 № 10737, ID закупівлі: UA-2024-05-27-000980-a Рішення від 26.12.2024 № 20681, ID закупівлі: UA-2024-12-13-020777-a Рішення від 04.02.2025 № 1674, ID закупівлі: UA-2025-01-20-014025-a. Просимо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що питання щодо необхідності змін в цій частині буде вирішуватися за результатом розгляду скарги.
Дата відповіді: 02.05.2025 17:02
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: bbfbed3394484907b5e4af4fe95b14dc
Дата опублікування: 28.04.2025 17:53
Опис: Шановний замовнику. Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати лист (або інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та код ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). Постановою КМУ №694 від 8 липня 2009 року затверджено Порядок відомчої реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів. Відомчу реєстрацію тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управління Держспоживслужби). Відповідно в свідоцтві про державну реєстрацію машин уже зазначено ким проведено реєстрацію, власник та уся необхідна інформація, тому не зрозуміло доцільність вищевказаного листа, вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати документи на підтвердження страхування цивільно-правової (цивільної) відповідальності власників, що також є дискримінаційною вимогою, оскільки будівельна техніка не підпадає під дію Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», тому що не виїжджає на дороги загального користування та не зареєстрована у сервісному центрі МВС. Установлення вищезазначених вимог обмежує коло потенційних учасників, оскільки вони не є обов’язковим відповідно до законодавства України, і таким чином надає необґрунтовані переваги іншим суб’єктам господарювання. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційних вимог. В іншому випадку, ми змушені будемо подавати скаргу в Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику,згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. На ваше запитання надаємо відповідь, що Замовник планує внесення зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.04.2025 13:23
Відповідь надана

Дискримінаційна чи не зрозуміла, чи помилкова вимога тендерної документації,надайте відповідь?

Номер: fd9ce8730c56442294efee89e2668e40
Дата опублікування: 28.04.2025 09:10
Опис: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1. Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі: В ЯКІХ НОРМАХ ВИКОРИСТОВУЮТБСЯ НАСТУПНІ МЕХАНІЗМИ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ? Автогрейдер- не менше 1 одиниці; (навіщо? Планувати основу в ЯМІ ?) Автокран 10-20т- не менше 1 одиниці; (навіщо? Перекладати асфальт з машини В (Асфальтоукладач )ЯМУ?) Асфальтоукладач- не менше 2 одиниць;? (2 одиниці? (навіщо?)) Бульдозер гусеничний - не менше 1 одиниці; ? (навіщо?))))) Екскаватор гусеничний - не менше 1 одиниці;? ? (навіщо?)))) Міні-навантажувач - не менше 2 одиниць; ? ((навіщо?))))2 одиниці?) Фреза дорожня - не менше 1 одиниці; ? Коток дорожний - не менше 4 одиниць;(навіщо ? 4 одиниці ?) Спеціалізований вантажний бітумовоз - не менше 1 одиниці; (навіщо?)))) Спціалізований вантажний (цистерна) - не менше 1 одиниці; (навіщо?)))) Самохідне шасі з відвалом- не менше 3 одиниць; ((навіщо?))))3 одиниці?) ОСЬ МЕХАНІЗМИ ЯКІ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЦИХ РОБІТ: 1 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 2 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту до 5 м2 3 Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 50 мм II. Будівельні машини і механізми Машина для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т Автогудронатори, місткість 3500 л Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 3 т Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
Відповідь: Шановний Учаснику. Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. На ваше запитання надаємо відповідь, що Замовник планує внесення зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.04.2025 13:29
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: f8764bb1a12c405e8983b32b1e5c34c9
Дата опублікування: 25.04.2025 16:36
Опис: Шановний замовнику. Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати документи, а саме чинні протоколи перевірки технічного стану, вказаних у довідці (Табличка 1) транспортних засобі та дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю (технічну справність). Відповідно до статті 35 Закону України “Про дорожній рух” транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Обов'язковому технічному контролю не підлягають, зокрема технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України". Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, з огляду на наступне: 1. Законодавство України не передбачає обов’язкового технічного огляду для спеціалізованих машин, таких як дорожньо-будівельна техніка (напр., екскаватори, бульдозери, грейдери, катки тощо), які не підлягають державній реєстрації в сервісних центрах МВС та не експлуатуються на дорогах загального користування. 2. Відповідно до чинного законодавства, обов’язковий технічний контроль (огляд) стосується лише транспортних засобів, які беруть участь у дорожньому русі, а не спеціалізованої будівельної техніки, яка використовується виключно на майданчиках будівництва. 3. Установлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників, які не проводять техогляд машин, оскільки це не є обов’язковим відповідно до законодавства, і таким чином надає необґрунтовані переваги іншим суб’єктам господарювання. 4. Вимога не має логічного або технічного обґрунтування в контексті належного виконання договору про закупівлю. Крім того, строк подання тендерної пропозиції не дозволяє пройти технічний огляд спец техніки у добровільному порядку до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже взяти участь у закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які заздалегідь здійснили технічний огляд і отримали протоколи у добровільному порядку. Описана вимога тендерної документації не дає нам змоги брати участь у закупівлі. Отже вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційної вимоги щодо обов’язкової наявності технічного огляду транспортних засобів та дорожньо-будівельних машин. В іншому випадку, ми змушені будемо подавати скаргу в Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою усунути дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації) та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику. Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. На ваше запитання надаємо відповідь, що Замовник планує внесення зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.04.2025 11:55