• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Вишнева с.Кожухівка Фастівського району Київської області (ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги відмінено

449 295.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 492.96 UAH
Період уточнення: 23.04.2025 16:07 - 20.05.2025 00:00
Відповідь надана

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ На роботи з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади роботи з поточного та/або капітального ремонту та/або експлуатаційного утримання доріг, дорожнього покриття, елементів благоустрою (тощо)

Номер: 7cd0b4a7ef494e12a6e5a262ff013205
Дата опублікування: 19.05.2025 17:37
Опис: Відповідно до публічної інформації з системи закупівель, Управлінням економічного розвитку, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інфраструктури Калинівської селищної ради оприлюднено рішення про відміну відкритих торгів з особливостями з такими процедурами закупівель: "UA-2025-04-23-012585-a; UA-2025-04-24-006309-a; UA-2025-04-24-002083-a; UA-2025-04-23-012533-a; UA-2025-04-24-000918-a; UA-2025-04-23-012395-a; UA-2025-04-23-012148-a; UA-2025-04-24-005150-a; UA-2025-04-23-012676-a; UA-2025-04-24-001537-a; UA-2025-04-24-006904-a; UA-2025-04-23-010499-a; UA-2025-04-23-012471-a; UA-2025-04-23-012631-a; UA-2025-04-23-008547-a; UA-2025-04-24-000567-a; UA-2025-04-23-011795-a; UA-2025-04-23-011132-a; UA-2025-04-24-003485-a; UA-2025-04-23-012289-a; UA-2025-04-24-004718-a; UA-2025-04-23-009793-a; UA-2025-03-21-012915-a; UA-2025-03-25-001994-a; UA-2025-03-25-007773-a; UA-2025-03-25-012923-a; UA-2025-03-21-013035-a; UA-2025-03-31-007189-a; UA-2025-03-31-008682-a; UA-2025-03-31-010286-a; UA-2025-04-04-012571-a; UA-2025-04-02-008974-a. Причиною відміни закупівель зазначено зокрема таке: " Під час проведення відкритих торгів з особливостями рішенням виконавчого комітету Калинівської селищної ради № 112-06 від 23 квітня 2025 року «Про уповноваження управління економічного розвитку, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інфраструктури Калинівської селищної ради на виконання висновку постійної комісії з обстеження стану об’єктів комунальної власності Калинівської селищної територіальної громади, які потребують капітального/поточного ремонту, реконструкції від 21.04.2025 №04» було визнано недоцільність проведення поточного ремонту автомобільних доріг місцевого значення та вжити заходів щодо організації робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади. З даного приводу ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ", ЄДРПОУ 39391847, надає свою комерційну пропозицію на заплановані роботи з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", як будівельна компанія, пропонує Вам виконання робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення Калинівської громади та/або надання послуг з поточного та/або капітального ремонту та/або експлуатаційного утримання та/або благоустрою доріг, дорожнього покриття, тротуарів, майданчиків, інших елементів благоустрою (тощо) на такими цінами: №1) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 : по ціні 970,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №2) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 : по ціні 900,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №3) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 25 м2 : по ціні 899,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №4) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту до 5 м2 : по ціні 1100,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №5) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 : по ціні 1060,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №6) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту понад 25 м2 : по ціні 1059,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №7) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту до 5 м2: по ціні 1250,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №8) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 : по ціні 1200,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №9) Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг двошарового товщиною 80 мм, площею ремонту понад 25 м2 : 1199,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №10) Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см без улаштування щебеневих чи щебенево-піщаних основ (площею ремонту понад 25 м2 ): по ціні 899,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №10-1) Кожен наступний 1 сантиметр додавання шару асфальтобетонного покриття: по ціні 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №10-2) Кожен наступний 1 сантиметр віднімання шару асфальтобетонного покриття: по ціні – (мінус) 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12) Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см з улаштуванням основи товщиною 12 см. зі щебенево-піщаної суміші (або щебеню) необхідного гранулометричного складу : по ціні 1149,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12-1) Кожен наступний 1 сантиметр додавання шару асфальтобетонного покриття: по ціні 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12-2) Кожен наступний 1 сантиметр віднімання шару асфальтобетонного покриття по ціні – (мінус) 179,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №12-3) Кожен наступний 1 сантиметр додавання шару основи зі щебенево-піщаної суміші (або щебеню) необхідного гранулометричного складу: по ціні 25,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2 №12-4) Кожен наступний 1 сантиметр віднімання шару основи зі щебенево-піщаної суміші (або щебеню) необхідного гранулометричного складу: по ціні - (мінус) 25,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №13) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 50 мм: по ціні 700,00 грн; з урахуванням ПДВ за 1 м2; №14) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 60 мм: по ціні 750,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №15) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 70 мм: по ціні 800,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; №16) Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, при глибині вибоїн 80 мм: по ціні 850,00 грн з урахуванням ПДВ за 1 м2; При необхідності отримання інформації про ціни на інші види робіт та послуг, або додаткових роз'яснень, - ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" наполегливо просить звертатися до нас із відповідними запитами на електронну пошту regdorstroy2014@gmail.com і ми надамо свою комерційну пропозицію. ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" швидко та якісно виконає роботи і гарантує відповідальний і надійний результат!. З пропозицією укласти договір просимо звертатися на електронну пошту regdorstroy2014@gmail.com. З повагою, Директор --------- Артур ПЕТРОСЯН
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за надану пропозицію, але дане питання жодним чином не відноситься до предмету закупівлі
Дата відповіді: 22.05.2025 22:27
Відповідь надана

невиконання рішення АМКУ

Номер: ce8e8c9533ac4ffe89cc3514c3d01233
Дата опублікування: 17.05.2025 15:29
Опис: Рішенням АМКУ було визнано дискримінаційною вимогу тендерної документації про те, що страхова організація яка має видати учаснику страхову гарантію вела страхову діяльність саме за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12). Рішенням АМКУ замовника зобов'язано внести зміни до тендерної документації в цій частині. Ви не видалили цю вимогу з Додатку 1 Документації, чим не виконали рішення АМКУ. Вимагаємо виконати повністю рішення АМКУ і внести зміни до Додатку 1 і виключити згадану дискримінаційну вимогу. Нагадуємо, що невиконання рішення АМКУ тягне за собою відповідальність за ч. 5 ст. 164-14 КУпАП у виді накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Крім того, варто нагадати, що у разі, коли відбудеться аукціон, то виконати рішення АМКУ вже не буде технічної можливості тому закупівлю доведеться відміняти або за нашою скаргою або за рішенням ДАСУ або за рішеннями інших уповноважених орагнів. Крім того, варто зазначити, що після змін умови документації в цій частині не узгоджуються, бо Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» характеризують саме страхову діяльність за класом 13, що обмежує конкуренцію і є зловживанням при виконанні рішення АМКУ. Тому видаляючи клас 13 не забудьте будь ласка видалити і решту документів від страхової, які створені на основі діяльності за класом 13 і характеризують саме цей клас діяльності. Зокрема це Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» .
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в Додаток 1 тендерної документації
Дата відповіді: 18.05.2025 22:59
Відповідь надана

ISO 26000:2019

Номер: a3cec953b4024274b1e7f7392f9a94bd
Дата опублікування: 02.05.2025 17:42
Опис: Дякуємо за стриману і чемну відповідь. Нехай Вас Бог благословить. Але ми перечитали скаргу яка зараз розглядається і не знайшли там нічого по ISO 26000:2019. Схоже ви помиляєтесь на цей рахунок. Просимо врахувати, що по даному питанню вже були прийняті численні рішення АМКУ і ISO 26000:2019 визнано дискримінаційним таким що не узгоджується з предметом закупівлі. Невже цих рішень мало і треба чекати ще чогось? Не розуміємо чому треба звертатись до УБЕП, щоб замовники нарешті рахувались з рішеннями АМКУ. Просимо все ж внести зміни до закупівлі і видалити ISO 26000:2019 на основі вже наявних рішень практики АМКУ. Рішення №№10737-р/пк-пз від 20.06.2024 (№UA-2024-05-27-000980-a предмет "Поточний ремонт дорожнього покриття (окремими ділянками) на вул. Зварицька в м. Дрогобич Львівської області" ) сторінка 23 рішення чорним по білому написано: Слід зазначити, що наведена вище вимога щодо необхідності надання: - сертифікат на систему соціальної відповідальності ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей),що виданий Учаснику НЕ УЗГОДЖУЄТЬСЯ З ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ В ЦІЙ ЧАСТИНІ. Сторінка 24 рішення : Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть вищенаведені сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині ВИМАГАЄМО внести зміни в цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що питання щодо необхідності змін в цій частині буде вирішуватися за результатом розгляду скарги.
Дата відповіді: 05.05.2025 12:10
Відповідь надана

Щодо сертифікату ISO 26000:2019

Номер: 64e906331d5d4a27a2f8d79f04445504
Дата опублікування: 30.04.2025 17:33
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на пункт 7 Додатку 1, а саме: "Сертифікат, виданий органом сертифікації, на систему соціальної відповідальності Учасника ДСТУ ISO 26000:2019, який підтверджує, що система соціальної відповідальності Учасника стосовно «Будівництва доріг і автострад» за кодом напрямку галузі економіки (28), поточного ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції)." Предметом закупівлі є Поточний ремонт автомобільної дороги місцевого значення по вул. Вишнева с.Кожухівка Фастівського району Київської області. Дана вимога щодо надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 26000:2019 «Настанови щодо соціальної відповідальності» не узгоджується з предметом закупівлі та є незаконною, що підтверджується численною практикою Антимонопольного комітету. Додаємо перелік деяких рішень Антимономольного комітету з цього питання: Рішення від 22.04.2021 № 8809, ID закупівлі: UA-2021-03-29-002737-a Рішення від 19.07.2023 № 10966, ID закупівлі: UA-2023-06-28-011921-a Рішення від 20.06.2024 № 10737, ID закупівлі: UA-2024-05-27-000980-a Рішення від 26.12.2024 № 20681, ID закупівлі: UA-2024-12-13-020777-a Рішення від 04.02.2025 № 1674, ID закупівлі: UA-2025-01-20-014025-a Просимо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо, що питання щодо необхідності змін в цій частині буде вирішуватися за результатом розгляду скарги.
Дата відповіді: 02.05.2025 17:05