• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Генератори бензинові інверторні

Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».

Завершена

391 299.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 956.50 UAH
Період уточнення: 23.04.2025 14:53 - 29.04.2025 00:00
Відповідь надана

Кращі характеристики

Номер: 1f46334372c14f36a567f7684b79086c
Дата опублікування: 24.04.2025 15:07
Опис: В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі визначено з умовою конкретного виробника, моделі (артикулу), так як експлуатація саме такого товару, найбільше задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу та можливістю технічного обслуговування у сервісних центрах виробника. У разі подання учасником спрощеної закупівлі пропозиції на постачання товарів, еквівалентних або аналогічних предмету закупівлі, така пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Дана інформація відображена в Додатку 3 до Оголошення (ДОКУМЕНТАЦІЯ) для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 24.04.2025 15:27
Відповідь надана

Надання еквіваленту

Номер: abb8f1abb23341b281f35be7efa53411
Дата опублікування: 24.04.2025 11:14
Опис: Шановний Замовнику! Військові НЕ змінюють Закон про "Публічні закупівлі" це Грубе порушення проведення публічної закупівлі/спрощеної публічної закупівлі, Наполягаємо привести закупівлю у відповідності до Закону проведення "Публічних закупівель" та надати можливість учасникам пропонувати еквівалент товару. У разі ігнорування будемо вимушені звернутися до АМКУ /ДАСУ/Дозорро/Служби Аудиту. Враховуючи положення частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон), процедура закупівлі, зокрема її тендерна документація, не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Також технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Проте у разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Таку допустимість визначено частиною 4 статті 23 Закону. При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу "Радник у сфері публічних закупівель" ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ)
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості). Відповідно до п.8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) з урахуванням положень визначеними Особливостями. Разом з тим, інформація щодо приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників є правом, а не обов’язком Замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасника. Таким чином, беручи до уваги задачі, які виконуються військовою частиною та враховуючи вимоги до умов у яких будуть використовуватись дані засоби у Замовника є потреба у закупівлі саме вказаного товару, а не їх аналогів та/або еквівалентів. Предмет закупівлі визначений відповідно до потреб кінцевого споживача. Закупівля проводиться з дотриманням принципів здійснення закупівель. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 24.04.2025 15:09