-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_25Т-377_38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери в асортименті)
Торги не відбулися
1 228 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 36 000.00 UAH
Період уточнення:
23.04.2025 10:23 - 30.05.2025 00:00
Відповідь надана
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ТА ВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ - ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИЙ МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ ПОВИНЕН БУТИ У ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (3 /ТРИ/ МІСЯЦІ, 6 /ШІСТЬ/ МІСЯЦІВ, 12 /ДВАНАДЦЯТЬ/ МІСЯЦІВ, 24 /ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ, СКІЛЬКИ)? АБО, ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ БУДЕ ПОВІРЯТИСЯ ВЗАГАЛІ, ТО НАВІЩО ТОДІ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ? ДЛЯ ДОВІДКИ, ПРОФЕСІЙНИЙ ПРИЛАД DRÄGER АLCOTEST 5000 ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ (ГРАДУЮВАННЯ) 1 РАЗ НА 24 / ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ ЗГІДНО ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИРОБНИКА.
Номер:
ab6329add2db4aeeb88fe6ddad126472
Дата опублікування:
25.04.2025 18:02
Опис:
Шановний Замовнику !
Відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки.
Згідно з пунктом 17 статті 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014 законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, ПІДЛЯГАЮТЬ ПЕРІОДИЧНІЙ ПОВІРЦІ ТА ПОВІРЦІ ПІСЛЯ РЕМОНТУ.
НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА економічного розвитку і торгівлі України №1747 від 13.10.2016 (далі – Наказ №1747) затверджено міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями. Для категорій законодавчо регульованих засоби вимірювальної техніки «Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається» Наказом №1747 ВСТАНОВЛЕНО МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ В 1 РІК.
Відповідно до пункту 18 статті 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014 «Повірка» засобів вимірювальної техніки - це сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або ВИДАЧУ ДОКУМЕНТА ПРО ПОВІРКУ ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЯКІ ВСТАНОВЛЮЮТЬ І ПІДТВЕРДЖУЮТЬ, ЩО ЗАЗНАЧЕНИЙ ЗАСІБ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ.
Зазначена вимога до предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики та на законність застосування для перевірок.
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ТА ВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ - ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИЙ МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ ПОВИНЕН БУТИ У ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (3 /ТРИ/ МІСЯЦІ, 6 /ШІСТЬ/ МІСЯЦІВ, 12 /ДВАНАДЦЯТЬ/ МІСЯЦІВ, 24 /ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ, СКІЛЬКИ)? АБО, ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ БУДЕ ПОВІРЯТИСЯ ВЗАГАЛІ, ТО НАВІЩО ТОДІ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ? ДЛЯ ДОВІДКИ, ПРОФЕСІЙНИЙ ПРИЛАД DRÄGER АLCOTEST 5000 ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ (ГРАДУЮВАННЯ) 1 РАЗ НА 24 / ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ ЗГІДНО ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИРОБНИКА.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Згідно зі статтею 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №374. Відповідно законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, підлягають періодичній повірці відповідно до чинного законодавства України. Міжповірочний інтервал встановлений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1747 від 13.10.2016 і становить 1 рік для вимірювачів вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається. Всі вимоги до предмета закупівлі визначені у тендерній документації, яка складена відповідно до законодавства та потреб Замовника.
Дата відповіді:
28.04.2025 16:21
Відповідь надана
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИМИ Є ВИМОГИ ЩОДО ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?
Номер:
d754c04140834511af96c99e1626bcd0
Дата опублікування:
25.04.2025 17:56
Опис:
Шановний Замовнику !
Відповідно до запиту учасника від 24.04.2025 (10:46) та ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР IBLOW 10». Але «АЛКОФОР IBLOW 10» - ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ БЕЗ МУНДШТУКА ТА ТОМУ НЕ МОЖЕ НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НАДАВАТИ КОРИСТУВАЧУ ДОСТОВІРНІ ТОЧНІ ЗНАЧЕННЯ ТА МАТИ НОРМОВАНУ ПОХИБКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУ (ЧЕРЕЗ ЗМІШУВАННЯ ЗРАЗКА ІЗ ЗОВНІШНІМ ПОВІТРЯМ, ТОЩО).
Відповідно до запиту учасника від 24.04.2025 (10:46) та ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – ще одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР 205».
ОБИДВА ПРЕДМЕТИ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ ПОХИБКУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ ГРАНИЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ державними стандартами ДСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРИЛАДІВ.
Тому, на даний час у закупівлі можуть прийняти участь тільки особи, які вводять в оману громадськість, осіб, яких будуть перевіряти та контролюючі органи.
Адже, відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2775 від 28.12.2020 затверджено «ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ для цілей застосування Технічного регламенту ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94».
ДЛЯ АЛКОТЕСТЕРІВ ІЗ МУНДШТУКОМ В УКРАЇНІ Є ЧИННИМИ НАСТУПНІ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ, ЯКІ У ТОМУ ЧИСЛІ НОРМУЮТЬ ГРАНИЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ:
1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»;
2. ДСТУ ОIML R 126:2022 (ОIML R 126:2021, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»;
3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»;
4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»;
5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням».
ДЛЯ ДЕТЕКТОРІВ ТА АНАЛІЗАТОРІВ (АЛКОТЕСТЕРІВ) БЕЗ МУНДШТУКА В УКРАЇНІ НЕ ІСНУЄ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ.
Зазначена вимога щодо ГРАНІЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики, на законність застосування для перевірок, на можливість участі в закупівлі добропорядним учасникам.
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИМИ Є ВИМОГИ ЩОДО ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: всі вимоги до предмета закупівлі визначені у тендерній документації, яка складена відповідно до чинного законодавства України та потреб Замовника. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94. Усі технічні вимоги до продукції, що закуповується, містяться у тендерній документації. Зазначені вимоги є такими, що не порушують принципи відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Дата відповіді:
28.04.2025 16:21
Відповідь надана
З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ З РІЗНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ У РІЗНИХ ЛОТАХ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ, ЯКИЙ МОЖУТЬ ПРОПОНУВАТИ – ПРОСИМО РОЗДІЛИТИ ЗАКУПІВЛЮ НА ТРИ ЛОТИ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ЗАКУПІВЛІ.
Номер:
655c0f247ffd4a7ea29a57a4045767d9
Дата опублікування:
25.04.2025 17:35
Опис:
З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ З РІЗНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ У РІЗНИХ ЛОТАХ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ, ЯКИЙ МОЖУТЬ ПРОПОНУВАТИ – ПРОСИМО РОЗДІЛИТИ ЗАКУПІВЛЮ НА ТРИ ЛОТИ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ЗАКУПІВЛІ.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Замовник не має права вносити зміни у тендерну документацію, якщо така інформація наявна в річному плані, внесення відповідних змін в тендерну документацію призведе до невідповідності назви предмета закупівлі річного плану та тендерної документації
Дата відповіді:
28.04.2025 16:21
Відповідь надана
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ВИМОГАМ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ТА/АБО НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ (ДСТУ) ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ?
Номер:
1d48ab660ea04f488427420755637af2
Дата опублікування:
25.04.2025 17:33
Опис:
Шановний Замовнику !
Відповідно до запиту учасника від 24.04.2025 (10:46) та ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР IBLOW 10». Але «АЛКОФОР IBLOW 10» - ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ БЕЗ МУНДШТУКА ТА ТОМУ НЕ МОЖЕ НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НАДАВАТИ КОРИСТУВАЧУ ДОСТОВІРНІ ТОЧНІ ЗНАЧЕННЯ ТА МАТИ НОРМОВАНУ ПОХИБКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУ (ЧЕРЕЗ ЗМІШУВАННЯ ЗРАЗКА ІЗ ЗОВНІШНІМ ПОВІТРЯМ, ТОЩО).
Відповідно до запиту учасника від 24.04.2025 (10:46) та ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – ще одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР 205».
ОБИДВА ПРЕДМЕТИ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ ПОХИБКУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ ПОХИБКИ, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ державними стандартами ДСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРИЛАДІВ.
Тому, на даний час у закупівлі можуть прийняти участь тільки особи, які вводять в оману громадськість, осіб, яких будуть перевіряти та контролюючі органи.
Адже, відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2775 від 28.12.2020 затверджено «ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ для цілей застосування Технічного регламенту ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94».
ДЛЯ АЛКОТЕСТЕРІВ ІЗ МУНДШТУКОМ В УКРАЇНІ Є ЧИННИМИ НАСТУПНІ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ:
1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»;
2. ДСТУ ОIML R 126:2022 (ОIML R 126:2021, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»;
3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»;
4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»;
5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням».
ДЛЯ ДЕТЕКТОРІВ ТА АНАЛІЗАТОРІВ (АЛКОТЕСТЕРІВ) БЕЗ МУНДШТУКА В УКРАЇНІ НЕ ІСНУЄ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ.
Зазначена вимога щодо відповідності предмету державним стандартам ДСТУ до предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики, на законність застосування для перевірок, на можливість участі в закупівлі добропорядним учасникам.
ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ВИМОГАМ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ТА/АБО НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ (ДСТУ) ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ?
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94, зокрема, це передбачено частиною ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.04.2025 16:21
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями до умов тендерної документації
Номер:
624dfe751389431bb7cb0ad3c82d8713
Дата опублікування:
24.04.2025 10:46
Опис:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ: 36408462), як офіційний представник алкотестерів «АЛКОФОР» в Україні, повідомляє, що не має змоги взяти участь у даній процедурі закупівлі через наявність дискримінаційних вимог у Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
1. Позиція 1 (45 шт.) – алкотестери АЛКОФОР iBlow 10
- Встановлення нижнього порогу відображення результатів не менше 0,09‰ та порогового значення на рівні 0,20‰ унеможливлює участь алкотестерів, які виводять результат із точністю 0,01‰, але не мають штучного обмеження порогу. Просимо розглянути можливість виключення цієї вимоги як такої, що не є критичною для ефективного використання приладу, але стає перепоною для участі у закупівлі.
- Вимога наявності чохла в комплекті також не є обов’язковою з точки зору експлуатаційних характеристик приладу. У зв’язку з цим просимо розглянути доцільність вилучення цієї вимоги для розширення кола потенційних учасників.
2. Позиція 2 (4 шт.) – алкотестери АЛКОФОР iBlow 10
- Наявність вимоги щодо часу прогріву «від 3 сек. до 1 хв.» не відповідає можливостям приладу, у якого час виходу в режим готовності становить: до 12 сек.
- Вимога наявності чохла в комплекті також не є обов’язковою з точки зору експлуатаційних характеристик приладу. У зв’язку з цим просимо розглянути доцільність вилучення цієї вимоги для розширення кола потенційних учасників.
3. Позиція 3 (33 шт.) – алкотестери АЛКОФОР 205
- Формулювання «антиобман» варто змінити на «захист від некоректного видоху», що відповідає функціоналу приладу згідно з інструкцією.
- Вимога наявності батарейок у комплекті обмежує можливість поставки без них, хоча прилад забезпечує повноцінну роботу після введення в експлуатацію користувачем. Просимо розглянути можливість виключення цієї вимоги як такої.
4. Помилкове формулювання у частині ІІ щодо сертифікатів
- Вказано: «сертифікат по модулю D». Згідно з постановою КМУ №94 від 13.01.2016 року, для даної категорії засобів вимірювальної техніки допускається сертифікація за модулями «D» або «F». Просимо внести коректне формулювання, а саме: копія діючого сертифікату системи управління якістю по модулю «D», або сертифікат відповідності за модулем «F».
5. Невірні вимоги щодо відмітки про повірку
- У пунктах щодо інструкцій з експлуатації вимагається наявність відмітки про повірку. Звертаємо увагу, що згідно з чинним законодавством України та Технічним регламентом (Постанова КМУ №94), алкотестери вводяться в обіг на підставі декларації про відповідність, а первинна повірка як окрема процедура не передбачена.
Пропонуємо змінити формулювання на:
«Скан-копія керівництва (інструкції з експлуатації) на кожну позицію предмету закупівлі» та «Оригінал керівництва з експлуатації» – без вимог щодо повірки.
З огляду на викладене, ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» просить внести відповідні зміни до Додатку 3 тендерної документації.
Таке коригування дозволить:
- розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі;
- знизити кінцеву вартість закупівлі за рахунок створення конкурентного середовища;
- забезпечити дотримання вимог чинного законодавства України у сфері метрології та технічного регулювання.
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.04.2025 08:37