• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Енергія електрична (код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період уточнення: 23.04.2025 10:19 - 28.04.2025 00:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 87455179066641b89f65ca74a3a51dd3
Дата опублікування: 25.04.2025 12:32
Опис: Шановний Замовнику, добрий день. В проекті договору, п. 5.8 вказано: " Розрахунковим періодом за Договором є календарний тиждень/декада/місяць». Повідомляємо, що згідно правил роздрібного ринку електричної енергії, п. 2.3.13. обсяги спожитої електричної енергії визначаються за розрахунковий період, який становить 1 календарний місяць, тому, просимо внести зміни та видалити з проекту договору тиждень/декада.
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення, розрахунковим періодом є календарний місяць. Дійсно у пункті 5.8 проекту договору зазначено, що розрахунковим періодом за Договором є календарний тиждень/декада/місяць. Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно з пунктом 13.2 проекту договору у разі надання у встановленому порядку Постачальником Споживачу повідомлення про зміни умов цього Договору (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі електричної енергії), та/або біржових котирувань, та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної eнepгiї, цей Договір вважається із зазначеної в повідомлені дати зміни його умов: 1) розірваним за ініціативою Споживача - у разі надання Постачальнику письмової заяви Споживача про незгоду/неприйняття змін. Враховуючи викладене, теоретично можливі випадки дострокового розірвання договору. У зв’язку з викладеним, для коректного проведення розрахунків до пункту 5.8. також включено можливість розрахунку за тиждень/декаду.
Дата відповіді: 28.04.2025 09:24
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 25b47622cd7b4778bb630300645ffca9
Дата опублікування: 24.04.2025 11:23
Опис: Шановний Замовник, Ознайомившись із умовами тендерної документації за процедурою закупівлі, звертається до Вас щодо необхідності усунення дискримінаційних вимог, які суперечать принципам публічних закупівель, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема, вважаємо дискримінаційними наступні положення тендерної документації: • подання акту звірки взаєморозрахунків по аналогічним договорам, який має містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи, що його підписала зі сторони споживача (замовника), • листа-відгуку від замовника (споживача) по кожному аналогічному договору, що також має містити КЕП, • договорів, укладених між учасником та Оператором ринку, про купівлю-продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, в електронному вигляді з КЕП/УЕП обох сторін, • чинного договору про врегулювання небалансів електричної енергії з КЕП/УЕП оператора системи передачі або балансуючої сторони, • інформації або акту звірки від оператора системи передачі (НЕК «Укренерго») щодо відсутності заборгованості за договором про надання послуг з передачі електричної енергії, з КЕП зі сторони НЕК «Укренерго». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р., замовники не можуть встановлювати додаткові вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом — у випадку закупівлі електричної енергії, якою є предмет цих торгів (ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія). Для електричної енергії діє національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT), який не передбачає подання таких документів чи вимог щодо КЕП третіх осіб. Відповідно, встановлені Замовником вимоги не узгоджуються з положеннями чинного стандарту та не можуть застосовуватись. Окрім того, вимоги щодо надання документів, підписаних сторонніми організаціями (Оператором ринку, НЕК «Укренерго», споживачами) з накладенням КЕП або УЕП, є дискримінаційними, оскільки: учасник не має правового механізму для зобов’язання третіх сторін до оформлення документів у визначеній формі; такі документи не є необхідними або обов’язковими відповідно до вимог стандарту; це порушує принципи рівного ставлення та добросовісної конкуренції, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним, звертаємося з наполегливим проханням внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені дискримінаційні вимоги, що стосуються обов’язкового надання КЕП/УЕП з боку третіх сторін та привести умови тендерної документації у відповідність до вимог пункту 29 Особливостей, національного стандарту ДСТУ EN 50160:2023 та чинного законодавства. Встановлення необґрунтованих та непередбачених стандартом вимог порушує наші права як учасника та підриває основи відкритої конкурентної закупівлі. У разі невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та законних інтересів у сфері публічних закупівель. Дякуємо за розгляд звернення.
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Зазначимо, що вимоги щодо надання акту звірки до аналогічного договору та листа відгуку до аналогічного договору не стосуються предмету закупівлі, а встановлені до кваліфікаційних критеріїв. Крім того, зауважимо, що вимоги тендерної документації щодо наявності КЕП або УЕП на відповідних документах пов’язані з частими випадками надання учасниками недостовірних документів. У зв’язку з наведеним, зокрема, з метою відбору учасників, що дійсно мають всі необхідні укладені договори та досвід виконання аналогічних договорів, у тендерній документації встановлено умови щодо надання відповідних документів з накладеними КЕП або УЕП сторін.
Дата відповіді: 28.04.2025 09:23