• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного аварійного ремонту зовнішніх огороджувальних конструкцій із забезпеченням заходів енергоефективності Полтавського навчально- виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: бульвар Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Торги відмінено

5 198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 980.00 UAH
Період уточнення: 22.04.2025 15:51 - 27.04.2025 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії/Дискримінаційна вимога

Номер: 9e187c1162184675970cd7c8f1297fb6
Дата опублікування: 25.04.2025 18:24
Опис: В п. 2.2 Додатку 4 тендерної документації встановлено вимогу, що учасник для виконання робіт повинен мати: "гібочну машину сігментну, верстат фальцепрокатний, машина лазерної різки потужністю не менше 2900 Вт", повідомляємо Вас, що дана вимога є дискримінаційною оскільки зазначене устаткування не використовується для виконання робіт. Використовує це устаткування виробник продукції на заводі, учасник купує готову продукцію у виробника для встановлення. Просимо наполегливо Вас прибрати дискримінаціцну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Перелічене обладнання в Додатку №4 тендерної документації необхідне для швидкого виготовлення індивідуальних металевих виробів.
Дата відповіді: 28.04.2025 16:11
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 29666e2fc11543a58e62ce2707fa1aca
Дата опублікування: 23.04.2025 19:36
Опис: Відповідно до тендерної документації, вимагається надання учасниками Акт огляду обєкту, з обовязковою відміткою уповноваженого представника Замовника з датою та місцем його складання, як підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт. Зазначаємо, що дану вимогу Замовника такою, що не передбачена для процедури відкриті торги з особливостями, оскільки порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації, визначено у статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування / ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Відповідно вимога про надання у складі пропозиції акту обстеження об’єкта за підписом Замовника, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати акт огляду об’єкта з незалежних від учансника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про обстеження об’єкта з підписанням акту огляду (довідки) представником Замовника є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Крім того, Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт. Разом з тим, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду об’єкта, що усуне останнього від участі в закупівлі на користь іншого суб’єкта господарювання, порушуючи принцип недискримінації та добросовісної конкуренції. За вищевказаних умов в тендерній документації, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник погодить акти обстеження об’єктів та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ підтвердження вищевказаної вимоги дискримінаційною, наводимо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та безліч інших. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання актів обстеження об’єктів погоджених із замовником з тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання робіт. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази, працівників і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Дата відповіді: 26.04.2025 15:05