-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Проведення поточного ремонту прилеглої території КП "Магдалинівська ЦЛ" МСР" (благоустрій території), а саме відновлення асфальтобетонного покриття ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період уточнення:
22.04.2025 11:03 - 02.05.2025 00:00
Відповідь надана
Транспортна схема
Номер:
927ef8d3d8c043859bd4460d8df87c2b
Дата опублікування:
25.04.2025 13:48
Опис:
У документації міститься вимога щодо надання транспортної схеми за формою додатку №7, проте сам додаток №7 не додано до тендерної документації. Просимо додати форму транспортної схеми, або виключити таку вимогу
Відповідь:
Доброго дня,ми виключемо додаток №7
Дата відповіді:
28.04.2025 11:39
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо оглду об'кту
Номер:
32f69606a5704ee4baf4e29828e74df1
Дата опублікування:
25.04.2025 09:50
Опис:
Шановні представники Замовника!
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації щодо закупівлі «Проведення поточного ремонту прилеглої території КП "Магдалинівська ЦЛ" МСР" (благоустрій території), а саме відновлення асфальтобетонного покриття», Вами передбачено вимогу, відповідно до якої учасники зобов’язані здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим підписанням акту огляду представником Замовника.
Зазначена вимога, хоч і посилається на положення ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016, суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а саме:
1. Порушення вимог до технічної специфікації:
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація має містити вичерпний опис предмета закупівлі, включаючи всі технічні, функціональні та якісні характеристики.
Отже, вимога щодо «уточнення» характеристик шляхом обов’язкового візиту на об’єкт є свідченням того, що технічна специфікація не відповідає вимогам закону, та фактично покладає на учасників обов’язки замовника щодо проектування обсягу закупівлі.
2. Дискримінаційність вимоги щодо акту огляду об’єкта:
Вимога надати акт огляду об’єкта, підписаний представником Замовника, створює нерівні умови участі, унеможливлює участь потенційних учасників з інших регіонів, у тому числі малих та середніх підприємств.
Така практика визнана дискримінаційною Антимонопольним комітетом України в ряді рішень, зокрема:
- Рішення АМКУ від 13.12.2019 №18550
- Рішення АМКУ від 13.05.2020 №9264
- Рішення АМКУ від 29.05.2020 №10669
Ці рішення підтверджують, що вимога обов’язкового обстеження з підписанням акту є штучною перепоною для участі та порушує принципи рівної конкуренції.
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити з тендерної документації вимогу щодо обов’язкового обстеження об’єкта з підписанням акту огляду представником Замовника.
2. Привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
3. У разі ігнорування нашої вимоги, залишаємо за собою право:
- подати скаргу до Антимонопольного комітету України,
- звернутися до Державної аудиторської служби України щодо перевірки правомірності умов закупівлі.
Сподіваємося на професійний підхід з Вашого боку та дотримання принципів прозорості, законності та недискримінації під час проведення публічних закупівель.
Відповідь:
Доброго дня.Це нке є обов'язковою процедурою,ми зробимо поправки
Дата відповіді:
28.04.2025 11:38
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Номер:
189feba76bc949dda602a97e6584d9a1
Дата опублікування:
24.04.2025 14:44
Опис:
Шановні представники Замовника!
Дякуємо за відповідь на наше звернення.
Разом з тим, змушені наголосити, що відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», саме Замовник несе відповідальність за якість та повноту тендерної документації, зокрема технічного завдання. Наявність або відсутність спеціалістів у штаті не може бути підставою для формування неточних чи суперечливих умов закупівлі, адже це безпосередньо впливає на результати торгів і подальше виконання договору.
Також повідомляємо, що:
огляд об’єкта не може замінити надання чітко сформульованої технічної специфікації, яку, відповідно до законодавства, Замовник зобов’язаний оприлюднити заздалегідь;
вимоги до виконання робіт, як-от товщина фрезерування, необхідність проливу емульсії, обсяг асфальтобетону тощо, мають бути вказані чітко та однозначно.
У зв’язку з цим наполягаємо на:
Офіційному внесенні змін до тендерної документації, із врахуванням виявлених технічних недоліків.
У разі неможливості — скасуванні закупівлі з подальшим її коректним оголошенням.
У разі відсутності реакції залишаємо за собою право:
звернутися до Антимонопольного комітету України та
Державної аудиторської служби з вимогою здійснити перевірку відповідності закупівлі нормам законодавства.
Сподіваємось на конструктивну взаємодію та дотримання принципів відкритості, рівності та добросовісності при проведенні закупівель.
Відповідь:
Доброго дня.Ми зробимо поправки в технічному завданні.
Дата відповіді:
28.04.2025 11:35
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Номер:
c85e393f0f244fea9e75fc2cff3b9eab
Дата опублікування:
23.04.2025 14:53
Опис:
Шановний Замовник!
У межах аналізу тендерної документації щодо закупівлі «Проведення поточного ремонту прилеглої території КП "Магдалинівська ЦЛ" МСР" (благоустрій території), а саме відновлення асфальтобетонного покриття ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», повідомляємо про виявлені невідповідності та суттєві упущення у складанні технічного завдання, які можуть вплинути на якість виконання робіт та забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити чіткі, однозначні та повні вимоги до предмета закупівлі. Натомість, у технічній специфікації виявлені такі суттєві розбіжності:
1. Фрезерування покриття
o У технічному завданні не вказано товщину фрезерування, що унеможливлює точний розрахунок обсягів робіт та матеріальних витрат.
2. Перевезення матеріалу після фрезерування
o Відсутня вказівка щодо місця складування або необхідності транспортування відфрезерованого матеріалу, що критично для логістики та ціноутворення.
3. Відсутність робіт з розливу емульсії
o У складі робіт зазначено: «укладку асфальтобетонної суміші проводити після розпаду в’яжучого елемента… з’єднання старого асфальту з новим проливати емульсією», однак сам розлив емульсії не включений до технічного завдання, що є грубим порушенням логіки технологічного процесу.
4. Некоректна кількість асфальтобетонної суміші
o Обсяг асфальтобетону не відповідає реальній потребі для укладання:
2300 м² — товщина 4 см
1000 м² — товщина 2 см
5. Відсутність підготовчих робіт під бортові камені
o Не вказано необхідність вручну розробити корито під бордюр, що є обов’язковим етапом для якісного встановлення бордюрного каменю.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо:
1. Скасувати поточну процедуру закупівлі, у зв’язку з виявленими суттєвими помилками в технічному завданні, які створюють дискримінаційні умови участі та містять ризики невідповідності фактичного обсягу робіт.
2. Оновити тендерну документацію, внести необхідні виправлення до технічного завдання з урахуванням технологічної логіки процесу та об'єктивних потреб закупівлі.
3. У разі ігнорування цієї вимоги, залишаємо за собою право:
o подати скаргу до Антимонопольного комітету України (АКУ) відповідно до ст. 18 Закону;
o звернутися до Державної аудиторської служби України із запитом на перевірку дотримання законодавства при складанні технічної частини закупівлі;
o оприлюднити виявлені порушення у відкритих джерелах, у т.ч. в Prozorro-спільнотах та профільних медіа.
Будь-яке подальше ігнорування викладених фактів може бути кваліфіковане як умисне створення умов для корупційних або неефективних витрат бюджетних коштів.
Відповідь:
Доброго дня!У нас не має таких спеціалістів,які могли б все технічно і в повному обсязі це викласти.До аукціону можна підї"хатми і на місці все проаналізувати.Дякую за розуміння.
Дата відповіді:
24.04.2025 13:06