• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні засоби з доставкою

Завершена

408 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 044.20 UAH
Період уточнення: 17.04.2025 16:39 - 22.04.2025 00:00
Відповідь надана

В інструкції до якого автомобіля Ви знайшли вимоги по цим показникам?

Номер: 21ddc4011e5c462bb64dc167813ca913
Дата опублікування: 21.04.2025 18:39
Опис: Основними вимогами до олив є SAE та API. Навіщо в технічних вимогах вказуєте безліч неважливих показників (густина, індекс в'язкості, лужне число тощо)? В інструкції до якого автомобіля Ви знайшли вимоги по цим показникам)))?.........
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Всі технічні параметри вказані в тендерній документації сформовані виключно з керівництва по експлуатації автомобілів та спецтехніки, згідно запиту відділу благоустрою міської ради . В нашій уставнові є різноманітний парк техніки ( МТЗ,МАЗ, SEM, Iveco, Landini, Mersedes, Bobcat, JSB, камаз, КИЙ)
Дата відповіді: 23.04.2025 11:44
Відповідь надана

тара

Номер: 46a7a83f3d0c4a19ba5c2c8e1e4e96c7
Дата опублікування: 21.04.2025 18:05
Опис: Чи можна пропонувати Солідол і Літол не в "залізних відрах", а в жерстяних і пластмасових відрах, тубах і бочках?
Відповідь: Дякую за ваше запитання. Так звісно, в жерстянній тарі, можете пропонувати.
Дата відповіді: 23.04.2025 08:36
Відповідь надана

Корупційні ризики

Номер: 3491a99dc4d34639bb94a10afbd15d39
Дата опублікування: 21.04.2025 17:59
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в якісних вимогах до товарів замовник вказав фізичні та хімічні показники в чітких значеннях, без виразів «не більше», «не менше», «в межах». Такі показники не є типовими для вимог, які зазвичай зазначаються в стандартах і технічних умовах до цих товарів. Такі вимоги свідчать або про описку замовника, або про те, що вони списані з характеристик конкретних товарів. Відтак, подібні вимоги можуть задовольнити лише конкретні партії товарів конкретного учасника, що може вказувати на корупційні ризики, і дискримінує інших учасників. Вимагаємо внести зміни до характеристик товарів, доповнивши їх виразами «не більше», «не менше», «в межах» згідо вимог відповідних стандартів чи ТУ!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Технічні характеристики, вказані в тендерній документації, являються мінімальними згідно вимог до експлуатації в автомобілях наявних у відділі благоустрою міської ради.
Дата відповіді: 23.04.2025 13:13
Відповідь надана

Просимо пояснити

Номер: 080e7299c1d34aeebed7c6fea12be974
Дата опублікування: 21.04.2025 17:47
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в якісних вимогах до «Рідина AdBlue» замовник вказав числа 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 7.10, 7.11 та 7.12, суть яких незрозуміла. Просимо пояснити, що означають ці числа?
Відповідь: Дякую за звернення. Дані числа виникли при формуванні технічних характеристик продукта. Нумерація по порядку і тому технічної інформації не несуть.
Дата відповіді: 23.04.2025 08:31
Відповідь надана

Щодо наявності сертифікату на систему управління щодо протидії корупції

Номер: b669c93cc0cf430aa650cc07493a9955
Дата опублікування: 21.04.2025 09:52
Опис: Доброго дня! В додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати учасник повинен надати у складі пропозиції копію або оригінал сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданий відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію. Законодавство України не містить вимоги про обов’язкову наявність такого сертифікату в учасника для участі в закупівлях. Крім того, підпунктами 2 і 3 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту. Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, суперечить вимогам чинного законодавства. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності в учасників сертифікату на систему управління щодо протидії корупції.
Відповідь: В умовах військового стану та ситуації, що склалася через неї в державі, особливо важливо мати впевненість стосовно чесного ведення бізнесу партнерами. В даному випадку корупція – це не лише хабарництво, а також і шахрайство, змова, підкуп, зловживання посадовими повноваженнями та ін. В період протистояння держави відкритій збройній агресії, для подолання якої задіяні усі можливі матеріальні та фізичні ресурси, ми, як Замовник, маємо бути впевнені, що виявлено та усунено ризики, пов’язані з корупцією, перш ніж вони вплинуть на роботу організації – система протидії корупції передбачає впровадження необхідних заходів, спрямованих на запобігання, виявлення та усунення хабарництва та інших корупційних загроз; уникнуто загроз репутації – функціонування системи протидій корупції не допускає виникнення репутаційних збитків.
Дата відповіді: 23.04.2025 08:27