• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)

Завершена

14 816 915.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 084.58 UAH
Період уточнення: 17.04.2025 11:14 - 02.05.2025 00:00
Відповідь надана

ВИПИСКА З ЄДР

Номер: 393ca074ca3b460f998871a3bd3432c9
Дата опублікування: 29.04.2025 13:38
Опис: Прошу звернути увагу виписка з ЄДР видається (оновлюється) , що згідно до п. 4 ст. 11 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань " - Виписка формується за результатами проведення реєстраційної дії. Крім того, вищезгаданий Закон не містить порядку отримання Виписок з ЄДР , окрім як після вчинення реєстраційної дії. З огляду на те, що остання реєстраційна дія у нас, як потенційного учасника була вчинена у 2023 році, та відповідно Виписку з ЄДР ми отримали у 2023 році, а отже поточна вимога у ТД усуває нас від участі у цій закупівлі, дискримінує нас як потенційного учасника. У разі, якщо Замовник не внесе зміни до ТД в цій частині, змушені будемо звертатись до Органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні умови ТД.
Відповідь: Вимог до Виписки і не встановлено! "Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий у 2024-2025 роках"
Дата відповіді: 29.04.2025 15:40
Відповідь надана

Витяг та Виписка з ЄДР

Номер: 839331d6f9164b41a3b2e5a51b231493
Дата опублікування: 29.04.2025 11:53
Опис: Добрий день. Просимо пояснити. До п. 2 додатку 2 ТД були внесені зміни, згідно до яких Замовник вимагає подання як Виписки, так і Витягу з ЄДР про учасника, що сформовані у 2024-2025 роках. Ми як потенційний учасник отримали Виписку з ЄДР у 2023 році, з того часу змін до діяльності чи реєстраційних змін - не було. Разом з тим, всі зміни як можуть чи могли бути відображаються у відповідному ВИТЯГУ з ЄДР. Логічним виглядає вимога у ТД про необхідність подання Виписки або Витягу з ЄДР, у іншому випадку це є дискримінаціна вимога, у разі її не усунення будемо змушені звертатись до Органу оскарження за захистом своїх законних інтересів та прав!
Відповідь: Будь ласка, для участі в закупівлі оновіть виписку в поточному році
Дата відповіді: 29.04.2025 13:12
Відповідь надана

проектно-кошторисна документація

Номер: aeed5fd928b74bf58f1e4416a6f9a3da
Дата опублікування: 24.04.2025 09:44
Опис: Доброго ранку. Відповідно до додатку 1 тендерної документації ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Відомість обсягів робіт) позицією 29 передбачено "Улаштування одношарових покриттів твердих товщиною 15 см із піщано-щебенева суміш C7 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] ". Враховуючи той факт, що згідно кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми, дана позиція відсутня та була створена на основі КР18-26-1 "Улаштування одношарових покриттів товщиною 15 см із щебеню з межею міцності на стискання понад 98,1 МПа [1000кг/см2]" просимо надати витрату щебено-піщаної суміші С-7 для позиції 29 відповідно до затвердженої проектної документації або ж виконати вимогу пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва "Для розрахунку ціни пропозиції учасника закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію".
Відповідь: Позиція 29 одиниця виміру 100м2, витрати по проекту на одиницю виміру-22,6 м3, витрати по позиції на 584 м2 -131,984 м3.
Дата відповіді: 28.04.2025 14:51
Відповідь надана

документи відповідності

Номер: d545e954bdf64f1ea1af706c30d345d9
Дата опублікування: 23.04.2025 19:26
Опис: Дякуємо за відповідь - "Виходячи з логіки "не встановлювати до Учасників ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ щодо подання юридичних документів підприємства", подання витягу, який виданий 2024 роком, навпаки РОЗШИРЮЄ, а не звужує коло учасників." Виконавчий комітет сільської ради є її виконавчим і розпорядчим органом, який утворюється радою на строк її повноважень у порядку, визначеному Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Тому враховуючи вищевикладене Ви як Замовник повинні керуватися не лише ЛОГІКОЮ, а й законодавством України! Тому в пункт 2 додатку 2 до тендерної документації, де вказано подання таких доекументів, як: Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий у 2024 році, просимо передбачити подання даних документів датованих 2025 роком.
Відповідь: буде внесено зміни
Дата відповіді: 29.04.2025 11:23
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: 458114c4d214475dae58bb361bca695e
Дата опублікування: 23.04.2025 19:15
Опис: Доброго дня! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, але Законі ніде не вказано про надання засвідчених копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента, з яким укладено договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, що надається учасником згідно даного пункту, у попередніх закупівлях, договірних зобов’язаннях з ремонту автомобільних доріг. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» в розділі Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачено подання таких документів: для підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, у тому числі асфальтобетонного заводу (далі - АБЗ), тощо), в тендерній документації рекомендується передбачати подання учасником інформації про наявність матеріально-технічної бази та копій документів, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (володіння, користування). До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) об'єктів матеріально-технічної бази, можуть відноситись: договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника на об'єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином учасником; договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; акт приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником; документи, що підтверджують право власності учасника на АБЗ, та бухгалтерську довідку про знаходження АБЗ на балансі учасника, підписану керівником та/або головним бухгалтером (бухгалтером), завірені належним чином учасником; договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу АБЗ та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо АБЗ належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; акт приймання-передачі АБЗ або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику АБЗ, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником АБЗ, завірені належним чином учасником; договір поставки асфальтобетону та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей (далі - ЩМАС) та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС або інші правочини, у яких зазначені марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк виконання відповідних робіт, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю. В тендерній документації замовник може зазначати про можливість використання/залучення як стаціонарних так і мобільних АБЗ. Замовник може передбачати положення щодо атестації АБЗ на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416, та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191, що може бути підтверджено відповідними документами, зокрема атестатом виробництва. Рекомендуємо замовнику в тендерній документації зазначати вимоги до асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС та часу їх доставки відповідно до ДБН В.2.3-4-2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво", затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 № 234 (зі змінами), та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Разом з тим замовником може бути передбачено подання інформації щодо маршруту транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС. Тому враховуючи вищевикладене у вимозі: - у разі відсутності власних/орендованих/лізинг виробництв, учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний завод - його місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. У підтвердження інформації, викладеної в довідці, учасник надає копію договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, чинного протягом усього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням можливості його поставки для даного предмету закупівлі із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі, а також засвідчені копії документів (накладних або актів приймання-передачі), що підтверджують співпрацю учасника та придбання асфальтобетону та/або ЩМАС у контрагента, з яким укладено договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС, що надається учасником згідно даного пункту, у попередніх закупівлях, договірних зобов’язаннях з ремонту автомобільних доріг; передбачте можливість для Учасників подання договору поставки асфальтобетону під об'єкт виконання, адже Учасники мають згідно законодавства України вибирати якісний товар для виконання робіт та надання гараїтії Замовнику! Враховуючи вищевикладене та норми чинного Законодавства просимо внести відповідні зміни в даний пункт тендерної документаці. Неврахування даної вимоги в тендерній документації змусить нас звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на Замовника.
Відповідь: Дана вимога передбачена якраз обранням надійного підрядника та якісним виконанням робіт.
Дата відповіді: 29.04.2025 11:24
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: 0d41f3ce705c49b2ad852dbb1cd195b9
Дата опублікування: 23.04.2025 17:27
Опис: Доброго дня! Для визначення ціни пропозиції учасника закупівлі згідно Відомості обсягів робіт а саме п. 17 "Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 9 м /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/", просимо зазначети які матеріальні ресурси будуть використовуватись при влаштуванні верхнього шару покриття товщиною 5 см асфальтоукладальником за ширини укладання 9 м необхідний обсяг та (тип та марку асфальтобетонної суміші), відповідно до затвердженої проектної документації.
Відповідь: Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70
Дата відповіді: 23.04.2025 17:51
Відповідь надана

щодо охорони праці

Номер: 6f7c730aeda64bbdb42d7bf581d73a23
Дата опублікування: 23.04.2025 17:26
Опис: Доброго дня. В пункті 7.1 додатку 2 до тендерної документації Ви встановлюєте вимогу щодо подання: учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників. Але згідно технічного завдання по даному тендеру не передбачено використання під час виконання робіт по даному о'бєкту вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, тому виходячи з цього постає питання навіщо вимагати проходження охорони праці по НПАОП 0.00-1.80-18, якщо даних видів робіт не передбачає технічна специфікація, яка викладена в додатку 1 до тендерної документації. Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон), а саме Статтею 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ВИЗНАЧЕНО: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачається добросовісна конкуренція серед учасників, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію видаливши дану вимогу, так як вона не передбачається в технічному завданні.
Відповідь: Державними будівельними нормами України встановлені загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення (далі - будівництво) будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Під час організації будівельного процесу здійснюються навантаження і розвантаження рухомого складу, підіймання та переміщення вантажів тощо. Відповідно до ДБН А.3.2-2-2009 "Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення" під час виконання транспортних і вантажно-розвантажувальних робіт необхідно дотримуватися вимог ДБН А.3.1-5, НПАОП 0.00-1.01, НАПБ А.01.001, ДБН В.1.1-7, ДБН В.1.2-7, НПАОП60.2-1.28.
Дата відповіді: 23.04.2025 17:55
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: 1cf55bad87274c2b96b3a9f6dafe97c6
Дата опублікування: 23.04.2025 17:15
Опис: Доброго дня! Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації зазначено подання: Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий у 2024 році. І відразу постає питання до Замовника чому саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань повинен бути виданий 2024 роком, адже станом на сьогодні вже 23 квітня 2025 року і доречно, щоб Витяг був сформований в поточному році в якому оголошено дану процедуру закупівлі. Враховуючи викладене внесіть відповідні зміни в даний пункт змінивши 2024 рік на 2025 рік. При наданні відповіді на наше звернення просимо Вас враховувати Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон), а саме Статтею 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ВИЗНАЧЕНО: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також враховувати Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» і не встановлювати до Учасників ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ щодо подання юридичних документів підприємства.
Відповідь: Виходячи з логіки "не встановлювати до Учасників ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ щодо подання юридичних документів підприємства", подання витягу, який виданий 2024 роком, навпаки РОЗШИРЮЄ, а не звужує коло учасників.
Дата відповіді: 23.04.2025 17:39
Відповідь надана

технічні характеристики

Номер: 20d06ab022f045128a9ab27c293408cc
Дата опублікування: 22.04.2025 16:43
Опис: Доброго дня! Для визначення ціни пропозиції учасника закупівлі, просимо вказати необхідний обсяг щебенево-піщаної суміші С7, відповідно до затвердженої проектної документації.
Відповідь: Обсяг щебенево-піщаної суміші С7 розраховується згідно кошторисних норм та відомості обсягів робіт (додаток 1 до тендерної документації).
Дата відповіді: 23.04.2025 17:49
Відповідь надана

розрахунок ціни пропозиції

Номер: be77509b67bd42e5920c31f19cf92179
Дата опублікування: 22.04.2025 16:41
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва (з урахуванням змін), просимо вказати розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Відповідь: Відповідно до п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Кошти на покриття витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, визначенi з розрахунку закiнчення будiвництва у 2025 році. Прогнозний рiвень iнфляцiї в будiвництвi першого року будiвництва, коефiцiєнт, Настанова [4.41]
Дата відповіді: 23.04.2025 17:47