-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Пропозиції надаються українською мовою
Завершена
5 180 533.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 805.00 UAH
мін. крок: 1% або 51 805.00 UAH
Період уточнення:
17.04.2025 11:10 - 25.04.2025 00:00
Відповідь надана
Уточнення вимог відповідно до додатку 1 Тендерної документації
Номер:
42f4ff5affbf4dfcbc2b80b594a61d9d
Дата опублікування:
18.04.2025 14:04
Опис:
Доброго дня. Прошу уточнити, відповідно до вимог додатку 1 Тендерної документації вказано: "В складі пропозиції надати витяг з протоколу та посвідчення про проходження працівниками (не менше одного), які будуть залучені для роботи на висоті навчання з охорони праці, які підтверджують знання нормативно-правових актів з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті." Якщо у працівника є такий документ але в ньому вказаний минулий роботодавець, такий документ підійде? Так само і по іншим витягам чи будуть прийматись такі пропозиції?
Відповідь:
Добрий день! Відповідно п.п.1.1.2. Додатку 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / наказ/ трудовий договір / договір про надання послуг або цивільно-правовий договір (договір повинен бути чинний протягом всього строку виконання робіт)/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу на посаду, вказану в довідці Таблиці 1) / інший документ).
Якщо працівник, який залучений учасником для виконання робіт оформлений належним чином згідно з переліком, який вказаний в п.п1.1.2 та має документи, які підтверджують знання нормативно-правових актів з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме витяг з протоколу та посвідчення то це не суперечить вимогам замовника. Вимоги згідно п.п. 1.1.7. Додатку 1, щодо посвідчення та витягу з протоколу про те що працівник пройшов навчання саме в тій організації, яка буде учасником закупівлі у замовника немає.
Дата відповіді:
21.04.2025 10:22
Відповідь надана
включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Номер:
9de7c85c16384772aca36f0247fb7e71
Дата опублікування:
17.04.2025 12:46
Опис:
Добрий день!
Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно враховувати наступне: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу складає не більше 13707,89 грн.
Кошторисна заробітна плата (далі — КЗП) — це усереднений показник заробітної плати, що враховується при визначенні прямих витрат на оплату праці у складі вартості будівництва.
Замовник є відповідальним за визначення КЗП, яку слід враховувати при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проєктної документації).
Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі — Порядок № 281), замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати у складі вихідних даних на проєктування, який враховується при визначенні вартості об’єктів будівництва, але в розмірі не нижчому, ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року).
Величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік.
Крім того, згідно з пунктом 4.3 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі — Настанова), що є обов’язковими для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти), при складанні інвесторської кошторисної документації розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, вартість яких обчислюється з урахуванням положень, викладених у Порядку № 281.
У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством.
Такий розмір КЗП часто визначається рішенням органу місцевого самоврядування, з великою кількістю яких можна ознайомитися на сайті Будстандарту в документі «Кошторисна ЗП 2025. Рішення органів місцевого самоврядування на 2025 рік Про затвердження розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва».
Однак, за однією з попередніх редакцій Порядку № 281, до вересня 2018 року органи місцевого самоврядування могли встановлювати рівень КЗП, що враховується для розрахунку вартості будівництва, якщо воно відбувалося коштом місцевого бюджету. Проте й тоді це стосувалося саме стадії проєктування, а підрядники могли визначати розмір КЗП, який вони платитимуть робітникам, на власний розсуд. Та цю норму вже виключили з Порядку № 281.
Наразі з Порядку № 281 випливає, що місцева рада визначає розмір кошторисної заробітної плати, лише якщо вона сама закуповує такі роботи aбo інвестує — тобто як і будь-який інший замовник aбo інвестор і лише на стадії розроблення проєкту інвесторської кошторисної документації.
У закупівлях ДАСУ встановлює дану вимогу, як порушення з боку замовника, який необґрунтовано включив до тендерної документації вимогу щодо дотримання конкретного розміру кошторисної заробітної плати при складанні цінової пропозиції.
Така вимога, як зазначено у висновку ДАСУ, суперечить пункту 5 Порядку № 281, оскільки учасник самостійно визначає розмір заробітної плати при формуванні договірної ціни, виходячи зі своєї господарської діяльності та кадрової політики.
Схожу позицію ДАСУ можна віднайти і в інших висновках про результати моніторингу процедури закупівлі: № UA-2024-08-29-009264-a, № UA-2024-09-11-005217-a, № UA-2024-10-16-014869-a.
Вказування конкретного значення (а саме «не більше 13707,89 грн») для учасників як обов’язкової умови вважається порушенням вимог Порядку № 281 та зазначення Замовником у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Може обмежувати конкурентне середовище, оскільки не всі учасники мають однакову кадрову політику, структуру зарплат чи мають регіональні особливості. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Добрий день! Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, а стосується робіт. Закупівля відновлювальних робіт в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту, є послугою. РІШЕННЯ АМКУ №4548-р/пк-пз від 24.03.2025 року, закупівля UA-2025-02-20-002078-a.
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради керується Наказом №33-зг від 28.05.2024 року, яким затверджено розмір кошторисної заробітної плати який враховується при визначені вартості проведення поточного ремонту за рахунок коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади в розмірі 13707,89 грн.
Дата відповіді:
18.04.2025 11:01