• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вхідної групи та частини приміщень (перший поверх, підвал) терапевтичного корпусу КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» з улаштуванням електрощитової за адресою: вул. Загорівська, 1. м. Київ, код згідно ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

7 729 278.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 646.39 UAH
Період уточнення: 16.04.2025 22:15 - 28.04.2025 00:00
Відповідь надана

Зміни в тендерну документацію, щодо пункту 1.1.4. Додатку №3 до Тендерної документації

Номер: 9e1ac4a3cc9b49d389f1b60968488afc
Дата опублікування: 22.04.2025 16:17
Опис: Пунктом 1.1.4. Додатку №3 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" до Тендерної документації встановлено, що На кожного працівника та інженерно-технічного працівника, який буде приймати участь у проведенні робіт, надати роздруківку військово-облікового документ в .pdf форматі з Резерв+ (обов’язково- наявність відстрочки або бронювання на весь період виконання робіт). Вважаємо вказану вимогу тендерної документації такою, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників процедури закупівлі. Зокрема, відповідно до абз.1 п.34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1487 від 30.12.2022) З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів. В той же час, питання, що пов`язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників». Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: штатні працівники, сумісники, працюючі за цивільно-правовими договорами. В даному випадку можливість залучення працівників за цивільно-правовими угодами, особами які фактично не є штатними працівниками та на яких не поширюються трудові відносини, не надають, в межах виконання таких зобов'язань, військово-облікові документи Замовнику, в даному випадку ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС". Більше того, ані Порядок №1487, ані Закон України "Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку" та/або Закон України "Про військовий обов'язок та військову службу" не створює правових наслідків роботодавцю за порушення правил військово обліку фізичними особами, які є штатними працівниками підприємства. В даному випадку відсутність у працівника програмного забезпечення Резерв+, та/або небажання останнього поширювати таку інформацію про себе в межах процедури публічних закупівель ставить в нерівні умови часників таких торгів. Більше того, Замовник публічних закупівель не є уповноваженою особою щодо перевірки правил військового обліку працівників учасників публічних закупівель. Також, очевидно дискримінаційною вимогою є обов'язкова наявність обов’язково- наявність відстрочки або бронювання на весь період виконання робіт. Підстави надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації та відповідного бронювання визначені Порядком бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №76 від 27.01.2023), Порядком проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №560 від 16.05.2024) і Законом України "Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку" Виходячи з системного аналізу даних нормативно-правових актів встановлено, що бронювання та/або відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації мають: - особи визначені у ст.23 Закону України "Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку"; - працівники критично важливих підприємств. Тобто, Замовник процедури закупівлі при встановлені такої вимоги фактично звужує коло осіб які можуть брати участь в процедурі закупівлі до переліку критично важливих підприємств, оскільки наявність відстрочки від призову обмежується строком дії воєнного стану, а тому враховуючи строк виконання робіт визначений технічним завданням не можливо надати документи (навіть за наявності відстрочки від призову) щодо наявності будь-якої вістрочки на весь період виконання робіт. Таким чином, враховуючи вищевикладене Просимо врахувати дану інформацію та виключити з вимог тендерної документації пункт 1.1.4. Додатку №3 до Тендерної документації, а саме :На кожного працівника та інженерно-технічного працівника, який буде приймати участь у проведенні робіт, надати роздруківку військово-облікового документ в .pdf форматі з Резерв+ (обов’язково- наявність відстрочки або бронювання на весь період виконання робіт)"
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про критичну інфраструктуру», постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури», постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2023 року № 415 «Про затвердження порядку ведення реєстру об’єктів критичної інфраструктури, включення таких об’єктів до реєстру, доступу та надання інформації з нього», Диспансер з 21.10.2023 включений до Реєстру об’єктів критичної інфраструктури Державного рівня. Розпорядженням Київської обласної військової адміністрації від 20.02.2025 року № 247 «Про підтвердження статусу критично важливого підприємства, установи і організації для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період» Диспансеру підтверджено статус критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. Враховуючи викладене, наявність відстрочки або бронювання на кожного працівника та інженерно-технічних працівників Учасника на весь період виконання робіт до тендерної документації є обов’язковою умовою тендерної документації. Ця вимога встановлена з метою забезпечення повного і своєчасного виконання договору по зазначеному об’єкту, оскільки медична допомога пацієнтам з онкологічною патологією має надаватись безперервно на об’єкті критичної інфраструктури. Збої, переривання та порушення в наданні медичної допомоги може призвести до швидких негативних наслідків. Крім того, в умовах воєнного стану, це забезпечує стабільність та вчасність виконання робіт, запобігає зриву строків та свідчить про раціональне використання бюджетних коштів.
Дата відповіді: 24.04.2025 18:34
Відповідь надана

Щодо відомості ресурсів

Номер: 6d9c25a29a9949f59f3bdd6c8f595775
Дата опублікування: 17.04.2025 15:13
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 ТД надана відомість ресурсів із витратами труда, які не можуть співпасти в разі застосування підрядником своїх розрахункових параметрів ЗВВ, що буде відхиленням по техзавданню. Просимо внести зміни і опублікувати підсумкову відомість ресурсів із зазначенням лише матеріалів, без витрат труда і маш/год машин і механізмів, а також енергоносіїв машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат!
Відповідь: Ваше звернення буде опрацьовано та будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 18.04.2025 18:21