• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління відходами згідно ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Завершена

5 085 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 101 719.20 UAH
Період уточнення: 16.04.2025 16:28 - 21.04.2025 00:00
Відповідь надана

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 082242c23ebe46f69aea17a01f2e84b3
Дата опублікування: 17.04.2025 19:17
Опис: Шановний Замовнику, У Тендерній документації та проекті договору відсутні адреси пункта/тів навантаження відходів Замовника, що не дає можливості розрахувати коректну вартість надання послуг з урахуванням затрат на транспортування відходів від пункта\тів надантаження до пункта розвантаження. Просимо Вас додати адреси пункта/тів навантаження відходів Замовника у ТД, а саме, у Додаток 2 та Додаток 3 ТД. Також просимо уточнити, умови, зазначені у п. 5.3. проекту договору (Додаток 3 ТД) , є обов’язковими ,чи можуть бути змінені під час укладання договору. Якщо умови проекту договору, зазначені у п. 5.3. є обов’язковими для Виконавця, просимо вас додати ці умови у Додаток 2 ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Просимо Вас розглянути наше звернення , внести зміни у ТД та викласти її у новій редакції
Відповідь: Згідно умов тендерної документації на закупівлю послуг з управління відходами згідно ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям місце надання послуг: на території Виконавця, Україна. Відповідно до п.4 проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) надання Виконавцем Послуг здійснюється впродовж строку дії цього Договору з періодичністю відповідно до виникнення потреб у Замовника, про що Замовник інформує Виконавця заявкою, в якій вказує найменування, орієнтовну кількість та адреси місць збирання (вилучення) відходів. Заявка надається Замовником на електронну адресу Виконавця. Окрім того п. 2.3 розділу І тендерної документації вказана відповідальна особа за напрямом роботи з питань консультацій щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, проєкту договору про закупівлю, кваліфікаційних критеріїв, встановлених до учасників. Відповідно до абз. другого п. 10 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Відповідно до статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Пунктом 18 Особливостей та пунктом 5 розділу VI тендерної документації зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. При цьому, істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Цивільного кодексу (п.3.10 Проекту договору про закупівлю та п. 5. розділу VI тендерної документації). Керуючись Законом та Особливостями положення проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) не підлягають змінам при укладенні договору про закупівлю. Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Законом та Особливостями не передбачено включення розділу договору про закупівлю ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН (у т.ч. п. 5.3) до технічної специфікації.
Дата відповіді: 18.04.2025 15:00