-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
1 836 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 181.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 181.40 UAH
Період уточнення:
16.04.2025 11:42 - 25.04.2025 00:00
Відповідь надана
вимога повторно
Номер:
785679a8853446eda2014e72b4d725e8
Дата опублікування:
18.04.2025 10:33
Опис:
Щодо Вашої відповіді: "У підтвердження зазначеного, наводимо рішення № 2228-р/пк-пз від 13.02.2025 у справі UA-2025-01-30-016418-a, в якому у Комісії Антимонопольного комітету України відсутні підстави для задоволення Скарги щодо аналогічних умов тендерної документації."
Шановний Замовнику. Ознайомтесь з рішенням детальніше. Оскаржували орган, який видає таке навчання, а не сам факт вимоги надати у складі пропозиції навчання! Тому і було прийнято таке рішення.
Повторно стверджуємо, що вимога
"На керівника учасника або на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у складі тендерної пропозиції надається посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.» -
є надмірною, необґрунтованою та такою, що не відповідає предмету закупівлі — послугам з прибирання. У технічному завданні відсутнє будь-яке обґрунтування необхідності таких документів.
У підтвердження зазначеного, наводимо рішення №18267-р/пк-пз від 12.11.2024 у справі UA-2024-10-30-009444-a, в якому Антимонопольний комітет України встановив:
«…вимога щодо надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері цивільного захисту, не узгоджується з предметом закупівлі (послуги з прибирання), порушує принципи недискримінації та рівного ставлення до учасників…»
З огляду на викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначену вимогу.
У разі відсутності реакції з вашого боку, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту наших прав та законних інтересів.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу на те, шо в тендерній документації Замовником зазначені нормативно-правові акти, відповідно до яких сформована вимога. Також слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства, замовники мають право встановлювати інші вимоги, які вважають за необхідне. Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, а саме підпункту 37 пункту 4, ДСНС відповідно до покладених на неї завдань: виконує функції з організації та навчально-методичного забезпечення та проведення навчання (підвищення кваліфікації за цільовим призначенням) керівних кадрів і фахівців центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, на яких поширюється дія законів України у сфері цивільного захисту, затверджує навчальні плани і програми післядипломної освіти. Відповідно, Замовник не вважає вищезазначену вимогу дискримінаційною, до потенційних учасників, оскільки кожен Учасник має можливість пройти вищезазначене навчання. Отже, тендерна документація складена замовником у відповідності до законодавства та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
22.04.2025 14:53
Відповідь надана
Вилучення дискримінаційної вимоги щодо навчання з першої долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб
Номер:
1a4962303e564a46ae72896b46a11b29
Дата опублікування:
17.04.2025 14:36
Опис:
Нормативна – правова база, яка передбачає забезпечення безпеки працівників на робочих місцях під час виконання ними функціональних обов’язків не має такого навчання з першої долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб.
Відповідно до якого НПАОП потрібно пройти навчання/ перевірки знань з надання першої долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб чи яким документом (нормативно-правовим актом) регламентується зазначена вимога тендерної документації. Конкретизуйте та надайте пояснення чи вилучіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановник Учасник .
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ, «працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії». (п. 3.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань хорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15; НПАОП 0.00-4.12-05; далі — Типове положення). При цьому типова програма навчання з питань охорони праці посадових осіб передбачає тему «Надання першої допомоги потерпілим у разі настання нещасного випадку» (додаток 4 до Типового положення). А також згідно цього положення: п. 6. Організація проведення інструктажів з питань охорони праці п. п .6.1. Працівники, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих. Замовник уважно розгляне звернення та у разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
22.04.2025 14:41
Відповідь надана
ВИМОГА
Номер:
4de34a22534e42d5900c243bce9919ae
Дата опублікування:
16.04.2025 14:39
Опис:
Вимога
Шановний Замовнику!
У тендерній документації (далі – ТД) міститься наступна вимога:
«На керівника учасника або на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у складі тендерної пропозиції надається посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.»
Зазначена вимога є надмірною, необґрунтованою та такою, що не відповідає предмету закупівлі — послугам з прибирання. У технічному завданні відсутнє будь-яке обґрунтування необхідності таких документів. Крім того, вимога щодо проходження навчання саме у Державній службі України з надзвичайних ситуацій обмежує коло суб’єктів, які мають право проводити відповідне навчання, що є дискримінаційним підходом.
Також звертаємо увагу, що положення Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюють принцип недискримінації учасників, а частина 4 статті 22 цього ж Закону забороняє встановлення умов, що обмежують конкуренцію та не мають об’єктивного зв’язку з предметом закупівлі.
У підтвердження зазначеного, наводимо рішення №18267-р/пк-пз від 12.11.2024 у справі UA-2024-10-30-009444-a, в якому Антимонопольний комітет України встановив:
«…вимога щодо надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері цивільного захисту, не узгоджується з предметом закупівлі (послуги з прибирання), порушує принципи недискримінації та рівного ставлення до учасників…»
З огляду на викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначену вимогу.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У тендерній документації (далі – ТД) міститься наступна вимога: «На керівника учасника або на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у складі тендерної пропозиції надається посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій».
Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, а саме підпункту 37 пункту 4, ДСНС відповідно до покладених на неї завдань: виконує функції з організації та навчально-методичного забезпечення та проведення навчання (підвищення кваліфікації за цільовим призначенням) керівних кадрів і фахівців центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, на яких поширюється дія законів України у сфері цивільного захисту, затверджує навчальні плани і програми післядипломної освіти.
Звертаємо увагу учасника, що тендерна документація не містить вимог щодо того, ким (яким органом/підприємством) повинно бути видано зазначене посвідчення.
Відповідно вищезазначена вимога не є дискримінаційною, до потенційних учасників.
Отже, тендерна документація складена замовником у відповідності до законодавства та не містить дискримінаційних вимог.
У підтвердження зазначеного, наводимо рішення № 2228-р/пк-пз від 13.02.2025 у справі UA-2025-01-30-016418-a, в якому у Комісії Антимонопольного комітету України відсутні підстави для задоволення Скарги щодо аналогічних умов тендерної документації.
Дата відповіді:
17.04.2025 10:31
Відповідь надана
ВИМОГА
Номер:
18ad76a28425414992c9ae3d180ceaa7
Дата опублікування:
16.04.2025 14:12
Опис:
Вимога трудовий договір:
Згідно ТД Ви просите:
«На підтвердження наявності працівників необхідно надати копію штатного розпису учасника. Якщо документ не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа та надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) або трудового договору, або договору цивільно-правового характеру на працівників, які зазначені в довідці та надати листи-згоди даних працівників, які надають інформацію про свої персональні дані у складі пропозиції.*».
1. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», у період дії воєнного стану сторони за згодою визначають форму трудового договору, зокрема це може бути усна або письмова форма. Тобто укладення трудового договору в письмовій формі не є обов’язковим.
Також згідно зі статтею 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без оформлення наказу (розпорядження) роботодавця та повідомлення органу ДПС про прийняття працівника на роботу в установленому порядку.
З огляду на викладене, просимо переглянути вимогу щодо надання копії трудового договору у складі тендерної пропозиції як обов’язкового документа. Натомість, пропонуємо передбачити альтернативу: надання одного з передбачених законодавством документів, які підтверджують факт працевлаштування (наприклад: наказ про прийняття, повідомлення до ДПС).
2. З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу.
Просимо видалити вимогу, що не відповідає чинному законодавству України, шляхом внесення змін до ТД.
У випадку не реагування, будемо змушені звертатись до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді:
17.04.2025 10:34