-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
охоронні послуги (послуги фізичної охорони - патрулювання територій кладовищ, утримання та обслуговування виконавцем ручної тривожної сигналізації, технічний контроль за патрулюванням християнського та єврейського кладовищ м. Чернівці)
Завершена
1 881 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 408.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 408.00 UAH
Період уточнення:
15.04.2025 19:48 - 20.04.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо Ваших вимог стосовно собак та попередньої відповіді
Номер:
6f4f3e53abd2415fa8d1d77e3324ebe1
Дата опублікування:
16.04.2025 16:39
Опис:
Відповідно ліцензійних вимог та до Закону України «Про охоронну діяльність»
ЛІЦЕНЗІЙНІ ВИМОГИ:
Організаційні вимоги
7. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний:
9) повідомляти негайно у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції про:
факти припинення правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персоналом охорони, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу;
8. Суб’єкт охоронної діяльності забезпечує:
4) використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону;
Закону України «Про охоронну діяльність»
Стаття 17. Порядок використання службових собак
1. Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
2. Забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила.
3. На закритих територіях, де відсутні люди, дозволяється тримати собак без прив'язі, якщо на видних місцях розміщені чіткі та розбірливі попереджувальні написи про охорону об'єкта за допомогою службових собак. При цьому за ними повинен забезпечуватися постійний контроль з боку персоналу охорони.
13. Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється:
17) використовувати в охоронній діяльності у громадських і загальнодоступних місцях службових собак без провідника собаки.
Дані терміни містять правила використання службових собак а не вимоги наявності собак. ЛІЦЕНЗІЙНИМИ ВИМОГАМИ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ОБОВ’ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ СОБАК.!!!!
Тому надайте пояснення слів "у разі необхідності". Що означають дані слова? Хто визначає дану необхідність?, і взагалі чи може визначати Замовник таку необхідність залучення собак для охорони, якими документами керується Замовник встановлюючи дану вимогу? Адже немає у Вашій відповіді жодного підтверджуючого документу, який зобов’язує Учасників мати службових собак та кінологів, і тільки наявне ОБМЕЖЕННЯ які зменшують кількість Учасників закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі! Стосовно Ваших зауважень повідомляємо наступне. Відповідно до статті 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак. Порядок використання таких собак визначено у ст. 17 Закону. Як зазначалося вище, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Статтю 17 ЗУ "Про охоронну діяльність " ви процитували. В тендерній документації ми не посилаємося на Ліцензійні вимоги, а тільки на Закон. Чинним законодавством України не обмежене право замовника прописувати в тендерній документації додаткові вимоги, якщо такі вимоги допоможуть замовнику забезпечити максимальну якість отриманих послуг і при цьому не суперечать законодавству увагу. Повна якісна охорона підприємства здатна за певних умов унеможливити виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, а у разі непередбачуваних випадків - чітко і злагоджено діяти з метою їх подолання. Закуповуючи охоронні послуги, замовник має максимально раціонально використати виділені бюджетні кошти та подбати про отримання якісних послуг. І саме для уникнення вчинення злочинів, упередження актів вандалізму на кладовищах, проникнення декласованих елементів на територію об’єктів, що охороняються і є вимоги щодо використання службових собак.. Відповідно до п.5 ч.1 ст.12 ЗУ "Про охоронну діяльність" персонал охорони при виконанні своїх функціональних обов'язків має право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону. В законі прописано, що винятково для виявлення: 1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються; 2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються. Відповідно до статті 6 ЗУ "Про охоронну діяльність", охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: використання централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак. При цьому, чинне законодавство не містить норм, які б обмежували використання собак виключно на постах фізичної охорони і позбавляли групи швидкого реагування можливості залучати службових собак під час реагування на тривожні сповіщення. Згідно з вимогами тендерної документації передбачається, що учасник/суб'єкт охороннної діяльності, який надає послуги з реагування, має мати службову собаку для залучення, у разі необхідності, групою швидкого реагування, до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на території Замовника (це і є необхідність). При цьому тендерними вимогами не встановлено умови, що такі собаки мають бути саме у власності учасника/суб'єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування. Таким чином ніхто із учасників не позбавлений можливості залучити службову собаку згідно договору оренди, співпраці, тощо
Дата відповіді:
16.04.2025 19:23
Відповідь надана
Щодо розгляду сертифікації пункту централізованого спостреження
Номер:
df71ce583c564356ab61a3f2140480fd
Дата опублікування:
16.04.2025 16:20
Опис:
Прошу надати роз'яснення про видачу даного сертифікату - яким саме органом має бути видано - уповноваженим органом на видачу саме таких сертифікатів чи як завжди даний сертифікат видається будь-якою організацією, яка не має жодного відношення до видачі такого сертифікату. Та чи будете Ви, як Замовник, перевіряти наявність у Видах економічної діяльності КВЕД уповноваженого органу, який видав замовлений Вами сертифікат, наявність права видавати такі сертифікати? Чи можливо Ви вже маєте Учасника який буде приймати участь у закупівлі та має сертифікат який Ви вимагаєте?
Відповідь:
Видавати сертифікати відповідності в Україні може уповноважений на це орган з сертифікації. Саме він несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, зазначеної у даному юридичному документі. Сертифікат відповідності видають органи з оцінки відповідності — підприємства, установи, організації, що безпосередньо провадять діяльність з оцінки відповідності, зокрема випробування, сертифікацію та інспектування.Акредитацію органів з оцінки відповідності проводить національний орган України з акредитації. Замовник не обмежує учасників у виборі органу сертифікації.
Вимоги щодо сертифікатів ISO встановлені виключно з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника, який розвиває напрямок діяльності своєї структури саме в розширенні та якості охоронних послуг. Так, Замовник буде перевіряти достовірність та дійсність даних сертифікатів на сайті АЦСК «Україна».
Дата відповіді:
16.04.2025 19:39
Відповідь надана
Щодо пункту централізованого спостереження
Номер:
bb2317bcdb5144e3ac42c498a2a35c5d
Дата опублікування:
16.04.2025 10:53
Опис:
Відповідно до вимог Замовника надати Довідку в довільній формі про наявність власного пульту централізованого спостереження (в разі використання ПЦС іншої структури – надати договір, що підтверджує право використання) у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати сканкопії підтверджуючих документів на приміщення (право власності, договір оренди, лізингу, тощо); наявність пункту централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3-х працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (підтвердити у довільній формі професійну підготовку персоналу ПЦС учасником – суб'єктом охоронної діяльності у відповідності до п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності) та які здійснюють контроль за рухом охоронців, задіяних до охорони Об'єкта Замовника та груп реагування, які дислокуються в межах реагування на повідомлення з Об'єкта Замовника (надати лист-гарантію про обов'язок здійснення цілодобового моніторингу охоронників та груп швидкого реагування на Об'єкті).
Пункт централізованого спостереження повинен відповідати вимогам ДСТУ EN50518:2019. На підтвердження надати у складі тендерної пропозиції виданий органом з оцінки відповідності сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за об’єктами вимогам ДСТУ EN50518:2019. - надайте будь-ласка пояснення яке відношення має технічна охорона до фізичної охорони та чому Учасників, які багато років працюють у сфері надання послуг з фізичної охорони обмежуються правом взяти участь в закупівлі, так як не маючи власного пункту вони не можуть взяти участі. При цьому прошу надати роз'яснення видача даного сертифікату яким саме органом має бути видано - уповноваженим органом на видачу саме таких сертифікатів чи як завжди даний сертифікат видається будь-якою організацією, яка не має жодного відношення до видачі такого сертифікату. Та чи будете Ви, як Замовник, перевіряти наявність у Видах економічної діяльності КВЕД уповноваженого органу, який видав замовлений Вами сертифікат, наявність права видавати такі сертифікати?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі! відповідно до Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, чинним законодавством України не обмежене право замовника прописувати в тендерній документації додаткові вимоги, якщо такі вимоги допоможуть замовнику забезпечити максимальну якість отриманих послуг і при цьому не суперечать законодавству увагу. Повна якісна охорона підприємства здатна за певних умов унеможливити виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, а у разі непередбачуваних випадків - чітко і злагоджено діяти з метою їх подолання. Закуповуючи охоронні послуги, замовник має максимально раціонально використати виділені бюджетні кошти та подбати про отримання якісних послуг. І саме для уникнення вчинення злочинів, упередження актів вандалізму на кладовищах, проникнення декласованих елементів на територію об’єктів, і є вимоги щодо технічного підкріплення фізичної охорони, наявність власного ПЦС за місцем виконання договірних зобов’язань; поста засобами автоматичного контролю за несенням служби з включенням в схему "тривожної" сигналізації, якщо на Об’єкті такі засоби відсутні та проведення монтажу системи охоронної сигналізації. В разі, якщо учасник немає таких фахівців Учасник може залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Суб’єкт господарювання використовує в своїй роботі обладнання, в даному випадку пульт централізованого спостереження, який обов’язковий до сертифікації. При купівлі такого обладнання та встановленні суб’єкт господарювання на свою вимогу отримує сертифікат, який забезпечує гарантію такого обладнання. Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960: 13. Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється: 2) використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю. До того ж відповідно до законодавства про публічні закупівлі відповідальність за надану інформацію та документи, які подаються для участі - несе Учасник.
Повна якісна охорона підприємства здатна за певних умов унеможливити виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, а у разі непередбачуваних випадків - чітко і злагоджено діяти з метою їх подолання. Закуповуючи охоронні послуги, замовник має максимально раціонально використати виділені бюджетні кошти та подбати про отримання якісних послуг
Дата відповіді:
16.04.2025 15:11
Відповідь надана
Щодо визначення вимоги "у разі необхідності"
Номер:
90685dba89074b80ac670bbf6490d55d
Дата опублікування:
16.04.2025 10:00
Опис:
Доброго дня! Відповідно до вимог Замовника, а саме - розділу 1 п. 2.9. Документи, що підтверджують наявність у Учасника/суб'єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, службового собаки для залучення, у разі необхідності, групою швидкого реагування, до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на охоронюваній території замовника: сканкопія ветеринарного паспорту в повному обсязі службової собаки з чинними відмітками щеплення проти сказу; сканкопія договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам (з наданням підтверджуючих платіжних документів та обов'язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/ів). Довідка про наявність в штаті учасника, в разі залучення субпідрядника – у суб'єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, кінолога, з наданням підтверджуючих документів про проходження курсів інструкторів дресирувальників/кінолога за програмою кінологічного клубу/кінологічної спілки України надайте пояснення слів "у разі необхідності". Що означають дані слова? Хто визначає дану необхідність?, і взагалі чи може визначати Замовник таку необхідність залучення собак для охорони, якими документами керується Замовник встановлюючи дану вимогу? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, яка обмежує участь іншим Учасникам в закупівлі, окрім звісно Учасника, який вже має дані документи на момент оголошення даної закупівлі та може прийняти участь. Дана вимога не є обгрунтованою, не підтверджена жодним документом, який би вимагав мати у складі охоронного агенства наявність собак та кінологів. Тому враховуючи наведену інформацію просимо внести зміни до тендерної документації, вилучити дану вимогу та надати можливість приймати участь в закупівлі іншим охоронним відомствам, не обмежуючи коло закупівлі та їх право приймати участь у даній закупівлі..
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі! Стосовно Ваших зауважень повідомляємо наступне. Відповідно до статті 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак. Порядок використання таких собак визначено у ст. 17 Закону. Як зазначалося вище, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Дата відповіді:
16.04.2025 14:19
Відповідь надана
Доброго дня шановний Замовнику охоронних послуг!
Номер:
756ed56732e34af59a7d79ebfdb074b0
Дата опублікування:
16.04.2025 09:46
Опис:
Відповідно до додатку №1 Вашої Документації конкурсних торгів зазначено вимогу - 1.5. Сканована копія чинного сертифікату ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони стосовно послуг, що є предметом закупівлі виданого органом з оцінки відповідності. Надайте будь-ласка пояснення, з якою метою Міське комунальне підприємство вимагає сертифікат щодо Систем управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони, при цьому не маючи приналежності до приватного сектору і яким чином участь в закупівлі може прийняти Учасник, якщо він може мати статус Державної установи чи підрозділу приналежного до Державної, комунальної установи. Такий Учасник не може отримати даного сертифікату так, як він немає жодного відношення до приватного сектору, так як і Замовник даної закупівлі немає відношення до приватного сектору. Дана вимога являється дискримінаційною та обмежує участь Учасників в даній звукупівлі. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом вилучення даної вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі! Стосовно Ваших зауважень повідомляємо наступне. Сертифікат ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) - це стандарт, який забезпечує основу для впровадження та вдосконалення управління та ризиками на підприємствах, які надають послуги з охорони. Сертифікація ISO 18788 є документальним підтвердженням відповідності впровадженої системи на підприємстві вимогам вищевказаного стандарту та є одним з основних способів реальної перевірки її компетентності. Впровадження стандарту ISO 18788 дозволяє суб'єктам господарювання забезпечити високий рівень професійності та надійності, що є ключовим для успіху у сфері безпеки. До того ж форма власності суб'єкта господарювання на ринку охоронних послуг не є перешкодою в отриманні даного сертифікату. Отримати сертифікат може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів. наявність сертифікату ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
16.04.2025 14:12