• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Деталі контактної мережі

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

5 543 393.71 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 23 847.46 UAH
Період уточнення: 15.04.2025 19:27 - 03.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: 3b639141a90f4e338f3a9ec542107809
Дата опублікування: 29.04.2025 19:37
Опис: Шановний Замовнику! Ваші дії щодо спрощення умов тендерної документації доходять до абсурду. Мабуть ви думаєте, що Ваші незаконні дії залишаться без уваги контролюючих органів. Цілком адекватними були вимоги документації починаючи з 2015 років приблизно до цього року. Вимоги ТД були складені дійсно фахівцями, як розуміли що закуповую та як цей товар практично використовується, які характеристики він повинен мати, які виробники представлені на ринку України та яку якість товару пропонують до постачання. Дійшло до того, що Ваші власні працівники не знають внутрішніх документів, розпоряджень, наказів, тощо. Зважаючи на останні тенденції закупівель, особливо Львівської філії, страшно користуватись послугами залізниці, оскільки забезпечення безпеки руху стало для вас неважливим поняттям. Бажання закупити товар у необхідного продавця затуманює здоровий глузд. В умовах ТД можете прямо написати, щоб інші виробники та учасники не приймали участь, а з документів вистачить цінової пропозиції для зручності заповнення майбутнього договору. Вас не зупиняє навіть десяток Рішень АМКУ, що підтверджує незаконність постійних рішень щодо акцептів улюбленого постачальника. Коли необхідних документів у потрібного постачальника не має, єдиними реальним виходом є прибирання з тендерної документації всіх вимог щодо документів, які підтверджують відповідність, якість та технічні характеристики товару, що закуповується. А скласти порівняльну таблицю, скопіювавши вимоги ТД не так вже і складно. Причому в закупівлях на інший товар згідно оголошень UA-2025-04-24-012155-a та UA-2025-04-25-001764-a вимагається пристойний пакет документів, зокрема і документи та підтвердження відповідності, і документ на підставі якого виготовляється товар та документи про якість, навіть документи на підтвердження відповідності виробництва та документи, що підтверджують зв'язок з виробником. Приведіть вимоги ТД до першочергової редакції та поверніть вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності та якості запропонованого до постачання товару. Якщо ви не можете перевірити пару документів, то як ви збираєтесь перевіряти на відповідність товар під час його отримання? Мабуть візуально, упаковка не порожня, то значить все добре. Жодна інша регіональна філія АТ «Укрзалізниця» не оголошувала закупівлю з такими вимогами, в яких абсолютно не вимагається жодного документа на підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик та гарантійних зобов’язань. Ніякої мови про розширення потенційного кола учасників мова не йде, конкретний тендер під учасника без документів.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та дотримуючись внутрішніх документів АТ «Укрзалізниця», згідно відповіді служби-ініціатора закупівлі, не вбачається змін до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.05.2025 15:22
Відповідь надана

Щодо необхідності подовження кінцевого терміну подачі пропозицій на ці торги

Номер: 6528b5361ae04626a5829535512db95c
Дата опублікування: 29.04.2025 15:46
Опис: У зв’язку з необхідністю отримання банківської гарантії, передбаченої вимогами опублікованої тендерної документації, просимо замовника перенести на один тиждень кінцевий термін подачі пропозицій на ці торги, а саме до 10.05.2025 р.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно з відповіддю служби-ініціатора закупівлі (служби електропостачання), у зв'язку з виробничою необхідністю товару, замовник не вбачає продовження терміну подачі пропозицій. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.05.2025 14:35
Відповідь надана

Вимоги щодо маркування (ВДРУГЕ)

Номер: 6c2db63d7daf4d9ab35eb3955df090fd
Дата опублікування: 29.04.2025 15:44
Опис: Вами вимагається, що: "На арматурі повинно бути нанесено маркування, що містить: - рік виготовлення (дві останні цифри); - товарний знак або умовне позначення підприємства-виробника". Повідомляємо Вам про те, що на деякі із необхідних Вам позицій нанесення маркування технологічно не є можливим у зв'язку з невеликою площею іх поверхні. Таким чином до тендерної документації необхідно внести зміни та додати примітку: "на виробах з невеликою площею поверхні маркування може не наноситися, а вказуватися в супровідній документації, прикладеної до кожної партії".
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 01.05.2025 14:33
Відповідь надана

Уточнення по п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації

Номер: ed803d73142f4c9f872aac9c537ffea5
Дата опублікування: 24.04.2025 13:18
Опис: Згідно вимог п. 2.1: "Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами національного стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану копію такого документу (відповідно до пп. 1 пункту 1 статті 6 Закону України «Про стандартизацію»). Нормативно-технічні документи, копії яких надаються, повинні діяти в Україні." Деталі контактної мережі нашого виробництва виготовляються за кресленниками, які не є національними стандартами. Просимо уточнити, чи повинні ми надавати до складу нашої пропозиції копії кресленників? Якщо так, просимо внести зміни до п. 2.1 тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання потребує додаткового вивчення фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.04.2025 16:02
Відповідь надана

Вимоги щодо маркування

Номер: 63fb85fc1f7c4757a71dde5302a7a3d2
Дата опублікування: 24.04.2025 13:14
Опис: Вами вимагається, що: "На арматурі повинно бути нанесено маркування, що містить: - рік виготовлення (дві останні цифри); - товарний знак або умовне позначення підприємства-виробника". Повідомляємо Вам про те, що на деякі із необхідних Вам позицій нанесення маркування технологічно не є можливим у зв'язку з невеликою площею іх поверхні. Таким чином до тендерної документації необхідно внести зміни та додати примітку: "на виробах з невеликою площею поверхні маркування може не наноситися, а вказуватися в супровідній документації, прикладеної до кожної партії".
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання потребує додаткового вивчення фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.04.2025 16:01
Відповідь надана

Щодо відмови подовження кінцевого терміну подачі пропозицій на ці торги

Номер: ecc3e9098bfe4b2bb8c3002e958c5ba5
Дата опублікування: 24.04.2025 11:19
Опис: Шановний Замовнику! Взагалі не є зрозумілою логіка Вашого підприємства відмовляти потенційним учасникам у торгах у подовженні кінцевого терміну подачі пропозицій, мотивуючи це виробничою необхідністю товару. Спочатку, за зверненням одного з потенційних учасників щодо збільшення строку поставки з 15 (п'ятнадцяти) календарних днів до 60 (шістдесяти) календарних днів, ви даєте згоду, вносите зміни до ТД та ПОДОВЖУЄТЕ СТРОКИ ПОСТАВКИ У 4 РАЗИ, а потім, Ви, прикриваючись, начебто, виробничою необхідністю товару, відмовляєте всього лише незначно подовжити кінцевий термін подачі пропозицій для належної підготовки документів для участі іншим потенційним учасникам закупівлі. При цьому, наше підприємство влаштовували строки поставки 15 (п'ятнадцять) календарних днів. Ваші технічні вимоги до продукції та необхідних документів для участі займають аж 124 сторінки ТД!!! Тож звертаємося до Вас також з проханням перенести кінцевий термін подачі пропозицій на два тижні, а саме до 12.05.2025 року для належної підготовки всіх необхідних документів для участі.
Відповідь: Добрий день, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно з відповіддю служби-замовника закупівлі (служби електропостачання), у зв'язку з виробничою необхідністю товару, замовник не вбачає продовження терміну подачі пропозицій. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 25.04.2025 16:02
Відповідь надана

Щодо необхідності приведення вимог тендерної документації до останніх рішень ухвалених Правлінням АТ «Укрзалізниця»

Номер: 38b6635d078844a5ba60c0b2aeec02ef
Дата опублікування: 23.04.2025 17:14
Опис: На підставі останніх рішень ухвалених Правлінням АТ «Укрзалізниця», направлених на максимальне спрощення умов власних закупівель та максимального розширення кола потенційних учасників, для чого етап контролю якості з кваліфікації учасників процедур закупівель перенесено на стадію поставки продукції, звертаємось до замовника з проханням про виключення з умов опублікованої тендерної документації вимоги п.п. 1.1, щодо продукції, «яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства відповідно до 11 статті Закону України «Про залізничний транспорт» надати оригінал або копію сертифікату відповідності.» В зв’язку з чим, просимо внести зміни до опублікованих вимог тендерної документації та прийняти цей пункт в редакції, що останнім часом широко застосовується, при закупівлі саме цієї продукції іншими регіональними філіями АТ «Укрзалізниця», а саме: 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться ДОБРОВІЛЬНА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Документи про відповідність повинні бути чинні за терміном дії на момент подання тендерної пропозиції учасником та залишатися чинними на весь термін постачання товару. Якщо термін дії документу про відповідність закінчується до завершення терміну постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. Одночасно, просимо подовжити на десять календарних днів кінцевий термін подачі учасниками тендерних пропозицій на ці торги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання потребує додаткового вивчення фахівцями служби - замовника продукції, відповідно до встановленого в АТ «Укрзалізниця» порядку. Після надходження відповіді, у разі потреби, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.04.2025 16:01
Відповідь надана

Щодо необхідності подовження кінцевого терміну подачі пропозицій на ці торги

Номер: aa8090d3cd2642b1ae07eb18f50825a2
Дата опублікування: 21.04.2025 16:21
Опис: З метою створення максимально прозорого конкурентного середовища та в зв’язку з необхідністю отримання банківської гарантії та інших підтверджуючих документів, передбачених вимогами опублікованої тендерної документації, просимо замовника перенести на десять робочих днів кінцевий термін подачі пропозицій на ці торги, що дасть змогу нашому підприємству, як одному з потенційних учасників цих торгів, належним чином підготувати свою тендерну пропозицію.
Відповідь: Добрий день, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно з відповіддю служби-замовника закупівлі (служби електропостачання), у зв'язку з виробничою необхідністю товару, замовник не вбачає продовження терміну подачі пропозицій. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 23.04.2025 16:01
Відповідь надана

Щодо необхідності збільшення строку поставки визначеного п.4.2 проекту договору та приведення Замовником терміну постачання товару у відповідність до останніх рішень Правління АТ "Укрзалізниця"

Номер: b41a263f53244e15af741fb99040f592
Дата опублікування: 17.04.2025 11:57
Опис: На підставі останніх рішень ухвалених Правлінням АТ «Укрзалізниця», направлених на спрощення умов та максимальне розширення кола потенційних учасників власних закупівель, а також враховуючи, що визначений Замовником в опублікованому проекті договору, умовами п. 4.2 «Строк поставки ТОВАРУ протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ» фактично унеможливлює участь нашого підприємства у зазначеній процедурі, через неможливість виконання такої вимоги, під час дії воєнного стану внаслідок широкомасштабної агресії рф, звертаємось до замовника з проханням про перегляд умов опублікованого проекту договору , а саме розділу 4. УМОВИ І СТРОКИ ПОСТАЧАННЯ, пункт 4.2, другий абзац цього пункту, за прикладом останніх процедур закупівель оголошених філією ЦЗВ, викласти в наступній редакції: «Строк поставки ТОВАРУ протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.»
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, згідно відповіді служби-замовника закупівлі (служби електропостачання), в тендерну документацію будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 18.04.2025 10:54