• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Котел водогрійний твердопаливний з ручним завантаженням палива

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення: 15.04.2025 17:23 - 20.04.2025 00:00
Відповідь надана

Монтаж

Номер: e3aeaefa4d5f4bb18874f3499bcc1d0d
Дата опублікування: 18.04.2025 12:45
Опис: Просимо надати перелік монтажних робіт, які мають бути виконанні у межах закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що у випадку Вашої перемоги Ви зможете ознайомитися із видом та типом робіт необхідних для виконання умов договору, у випадку Вашої незгоди на виконання послуг з монтажу, та інших супутніх послуг, за ціною визначено за результатми аукціону або ж подання, Ви маєте законе право відмовитися від укладення договору.
Дата відповіді: 21.04.2025 17:35
Відповідь надана

ISO

Номер: 16a9c2400d1b4189a2a576df3af0c446
Дата опублікування: 18.04.2025 12:43
Опис: Для чого вимагати : "1.2 Сертифікат на систему екологічного управління (менеджменту) стосовно виробництва теплогенераторів, будівель-теплогенераторів модульних та модулів до них", якщо у вас закупівля котла? Сертифікат на систему екологічного управління (менеджменту) стосовно виробництва котлів цілком достатньо.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO. Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї дійяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виробництва товару, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника. Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними. Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог: - Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»; - Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації». - Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства. Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Дата відповіді: 21.04.2025 17:33
Відповідь надана

ISO 14001, ISO 9001

Номер: 67072fe5acc34ae29e5adcaad19a69de
Дата опублікування: 17.04.2025 12:42
Опис: Шановний замовнику! Для чого ви встановлюєте дискримінаційну вимогу надання документу "Сертифікат на систему екологічного управління (менеджменту) стосовно виробництва теплогенераторів, котлів, будівель-теплогенераторів модульних та модулів до них коди КВЕД 25.21..." У вас предмет закупівлі "Котел водогрійний твердопаливний з ручним завантаженням палива" Достатньо буде Сертифікату на систему екологічного управління (менеджменту) стосовно виробництва котлів??? Теж саме стосується і ISO 9001.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO. Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї дійяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виробництва товару, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника. Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними. Також повідомляємо, що зазначення вимоги стосовно відповідності вимогам КВЕД 25.21 – Виробництво радіаторів і котлів центрального опалення, є Законим так як повіністю відповідає предмету закупівлі (Котел водогрійний твердопаливний з ручним завантаженням палива).
Дата відповіді: 18.04.2025 12:28
Відповідь надана

Сертифікат

Номер: cffd6fa86be64639ade18146f726bced
Дата опублікування: 17.04.2025 12:31
Опис: З якою метою встановлено вимогу надання документу із чітким переліком ДСТУ EN: "Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності, видану органом з сертифікації, що підтверджують якість продукції згідно ДСТУ EN ISO 12100:2016, ДСТУ EN 60204-1:2015, ДСТУ EN 60335-2-102:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-6-4:2016, НПАОП 0.00-1.81-18"? Дана вимога є дискримінаційною і прописаною під конкретного виробника. ДСТУ EN 60204-1:2015 є діючим так само як і ДСТУ EN 60204-1:2019.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання вирішено внести зміни до тендерної документації та прибрати прив’язку до року
Дата відповіді: 18.04.2025 12:27
Відповідь надана

Монтаж котла

Номер: f8d62cd19d5d4fcd81b75d79c82bb09d
Дата опублікування: 17.04.2025 12:14
Опис: Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: 2.2. Завантаження, доставка, розвантаження, монтаж, інструктаж здійснюватися за рахунок Постачальника. Замовник у межах єдиної закупівлі за номером проводить закупівлю двох видів закупівель (товар і послуги з монтажу) чим порушує правила визначення замовником предмета закупівлі. Просимо прибрати вимогу про монтаж.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. 1. У відповідності до п.22 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) визначено, що «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Замовник визначено предмет закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку із зазначенням конкретної назви предмету закупівлі та четвертого знаку ДК 021:2015. 2. Пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону визначено, що товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому й газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Закупівля товару із супутньою послугою однією закупівлею допустима, якщо: супутні послуги повʼязані саме з постачанням товару та за умови коли вартість супутніх послуг не перевищує вартості самих товарів. Окрім того Замовник є бюджетною організацією та здійснює закупівлю за рахунок коштів місцевого бюджету, закупівля товару із супутніми послугами (монтажем) дозволить Замовнику отримати максимальну вигоду та ефективність використання вказаних коштів. Окрім того Замовнику виділені кошти на здійснення єдиної закупівлі, а не її поділі з метою уникнення проведення процедури закупівлі в порядку визначеному Законом та Особливостями.
Дата відповіді: 18.04.2025 12:27