• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт вулиці Сухоярська в м. Біла Церква Київської області (ремонт покриття тротуару) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою

Завершена

572 722.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 865.00 UAH
Період уточнення: 15.04.2025 15:16 - 25.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо надання Акта обстеження об'єкта за підписом Замовника

Номер: e01ea43776cb4842a934cec2d57cadb6
Дата опублікування: 16.04.2025 15:44
Опис: Додаток №3 До Тендерної документації містить вимогу: "Задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції Учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасником надається гарантійний лист, що витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові чи немайнові ризики, пов’язані з ознайомлюваною поїздкою." Технологія ремонтів об'єктів благоустрою описана у Наказі Державного комітету з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003року в поточній редакції від 01.08.2017 року «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0189-04#Text , ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15#Text. У місцях, де є посилання на ДБН В.2.3-4:2015 та ДБН В.2.3-5:2018, умови дорожніх ремонтів також передбачені і цими стандартами. У Технічній специфікації Тендерної документації окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей. Замовник з причин, не залежних від Учасника може не підписати Акт обстеження об'єкта Замовника, тим самим неправомірно усуне Учасника від участі в закупівлі. Таким чином, участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які нададуть в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника. Дане дискримінує Учасника, усуваючи від участі в закупівлі, порушуючи ст. 5, ст. 22 та ст. 23 Закону. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги. В іншому випадку, будемо вимушені звернутися до АМКУ. Також в процесі огляду об’єкта представником Учасника було встановлено, що роботи на об’єкті, за вказаною адресою, вже виконані. Просимо уточнити, чи не було допущено помилки в предметі закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога тендерної документації щодо надання Акту огляду об’єкту ні в якій мірі не направлена на дискримінацію учасників, а тим більш не несе у собі корупційні ризики. Замовник закупівлі, в силу того, що тендерна документація містить лише «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вважає доцільним саме відвідування об’єкта потенційним учасником закупівлі з метою уникнення в подальшому питань щодо надання послуг учасником закупівлі, якого буде визнано переможцем за його найбільш вигідною пропозицією. Під час відвідування об’єкту і ознайомлення з його особливостями, потенційний учасник матиме змогу ознайомитися з реальним станом об’єкту та отримати відповіді на всі питання щодо умов виконання договору надання послуг за даною закупівлею. А у разі виявлення будь яких недоліків у запланованому обсязі робіт, потенційний учасник може звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Також під час огляду об’єкту потенційний учасник має змогу оцінити власну спроможність надати послуги у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій та не суперечить вимогам чинного законодавства та жодним чином не містить корупційної складової. Задля отримання акту обстеження об’єкту потенційний Учасник може звернутись до Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, 09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. А.Шептицького, 2, Електронна адреса: djkg@bc-rada.gov.ua в робочі години: понеділок -четвер 8:00-17:00, пятниця 8:00- 15:45, обідня перерва 13:00-13:45. Детально вивчивши умови Вашого звернення, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимоги щодо відвідування об’єкта та надання акту огляду об’єкту. Щодо припущення потенційного учасника, щодо, нібито, «виконаних робіт» на об’єкті благоустрою, повідомляємо наступне: Об’єкт благоустрою – вулиця Сухоярська має довжину близько 2 км. 620 м., та середню ширину – 18 метрів, на якій розташовані безліч елементів благоустрою. Враховуючи зазначене вище, Замовнику не зрозуміло чим керувався потенційний Учасник, коли самостійно зробив висновок щодо того, де саме по вказаному об’єкту благоустрою, на думку Учасника, виконані роботи відповідно до ТЗ, а саме облаштовано тротуар по всьому об’єкту благоустрою. Крім того Замовнику не зрозуміло як, на такій доволі довгій ділянці вулиці Сухоярська, представник Учасника, самостійно, без представника Замовника міг встановити факт виконання робіт саме за предметом закупівлі. Тому припущення потенційного Учасника, щодо наявності факту виконаних робіт за предметом закупівлі є безпідставними, не обгрунтованими, та такими що не відповідають дійсності.
Дата відповіді: 18.04.2025 13:07