• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт ділянки вул. С. Крушельницької в с. Великі Гаї Тернопільського району Тернопільської області

Завершена

5 176 880.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 884.40 UAH
Період уточнення: 14.04.2025 18:04 - 22.05.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2f9c6051ae814daf8898054cc0dffcfd
Дата опублікування: 16.05.2025 18:44
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації учасники зобовязані надати: « на установку з виробництва щебенево-піщаних сумішей - картка обліку основних засобів власника грунтозмішувальної установки (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що містить записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України)». Повідомляємо, що вимога про надання інвентарної картки основних засобів (ОЗ-6) на обладнання (орендодавця/постачальника) є дискримінаційною, оскільки: постачальники, з якими укладаються договори поставки, не зобов’язані розкривати внутрішню бухгалтерську документацію (інвентарні картки); не всі постачальники мають таку документацію у форматі, затвердженому формою ОЗ-6, а можуть складати відповідно до іншої форми. Оскільки обов’язок щодо таких документів лежить на балансоутримувачах, а не на Учасниках торгів в разі залучення такої установки, учасник не в змозі виконати таку вимогу. В зв’язку із чим, просимо вилучити вказаний пункт із вимоги тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Розглянувши ваше звернення щодо вимоги про надання інвентарної картки основних засобів (форма № ОЗ-6) на грунтозмішувальну установку, повідомляємо наступне. Учасники, які не мають можливості надати форму № ОЗ-6, можуть підтвердити виконання вимоги тендерної документації шляхом надання іншого еквівалентного документа, що містять аналогічну інформацію та підтверджує право власності (володіння) грунтозмішувальною установкою. Вимога про надання підтвердження наявності обладнання є обґрунтованою та необхідною для оцінки спроможності учасника виконати роботи, що відповідає п. 11 Постанови КМУ № 1178 "Про особливості здійснення публічних закупівель". Вона не суперечить законодавству та не обмежує конкуренцію. З урахуванням викладеного, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Просимо врахувати роз’яснення при підготовці вашої пропозиції.
Дата відповіді: 19.05.2025 16:33
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: bc35c94c032342768d5b3a9d48b75ff5
Дата опублікування: 16.05.2025 11:36
Опис: Просимо роз'яснити (уточнити) якою має бути загальна товщина шару основи зі щебенево-піщаної суміші С-5: розділ "Дорожній одяг" позиції № 28,29, та розділ "З’їзди та примикання" позиції № 39,40.
Відповідь: Відповідь: Загальна товщина шару основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 автогрейдером становить 21 см у розділі Дорожній одяг позиції № 28,29, та розділі З’їзди та примикання позиції № 39,40.
Дата відповіді: 16.05.2025 11:41
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 5c51a07ee5dd4586ba21bc2f3479d739
Дата опублікування: 18.04.2025 19:46
Опис: Добрий день. 1.Просимо вказати товщину шару ЩПС до розділу штучні споруди позиції:27 2. .Просимо вказати товщину шару ЩПС до розділу дорожній одяг позиції:29,40.
Відповідь: Доброго дня. 1.Просимо вказати товщину шару ЩПС до розділу штучні споруди позиції:27? Відповідь: Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 автогрейдером за товщини шару 30 см. 2. Просимо вказати товщину шару ЩПС до розділу дорожній одяг позиції:29,40. Відповідь: Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 автогрейдером вирівнюючим шаром середньої товщини до 15 см.
Дата відповіді: 21.04.2025 11:20
Відповідь надана

Акт обстеження об’єкту

Номер: 98eb3561d6f34d1ebe46ea2bb88a2481
Дата опублікування: 17.04.2025 14:44
Опис: Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимогу надання у складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкту . Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акт обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законодавство України не міститься заборони щодо встановлення Замовниками вимоги в тендерній документації про здійснення обстеження об’єкта, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи. Натомість, обстеження об’єкта будівництва дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаю увагу, що одним із принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а не конфіденційність. Замовник безумовно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, забезпечує рівні умови Учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель. Замовник не чинить жодних перешкод в проведенні учасниками обстеження об’єкту будівництва та отримання відповідного акту, підписаного замовником. Акти, за результатами обстеження, надаються усім охочим взяти участь в закупівлі, без будь яких додаткових умов чи вимог. Твердження про корупційні ризики є лише припущенням Учасника, яке не відповідає дійсності. Усі потенційні учасники знаходяться в рівних можливостях, а відтак стверджувати, що зазначена вимога носить дискримінаційний характер не відповідає дійсності, оскільки кожен, хто має намір взяти участь в даній закупівлі, може безперешкодно як ознайомитися з вимогами тендерної документації з моменту її оприлюднення, так і відвідати об’єкт для здійснення попереднього його огляду та безперешкодно отримати акт обстеження.
Дата відповіді: 20.04.2025 13:19