• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стілець офісний; Стілець ISO; Диван офісний; Крісло керівника (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них).

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення: 14.04.2025 15:02 - 20.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо опису предмета закупівлі

Номер: f29767ce622848fcb6df887d5afb4f4e
Дата опублікування: 18.04.2025 12:10
Опис: Шановний замовник. У Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі не зазначена кольорова гамма тканини та шкірозамінника до предметів закупівлі. Від цього залежить ціна на запропонований товар і остаточна цінова пропозиція. Прохання внести зміни в Додаток 3 із зазначенням конкретних кольорів. Дякуємо.
Відповідь: Сьогодні внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2025 13:14
Відповідь надана

Щодо розмірів стільця ISO

Номер: 4f93404fe615427f84427edfdeb00ec2
Дата опублікування: 18.04.2025 11:36
Опис: Шановний Замовник! Стілець офісний, за параметрами та описом всіма відомий стілець ІЗО (ИСО, ISO), відноситься до категорії найбільш відомих стільців для відвідувачів, розміри якого є стандартними та сталими у різних виробників, які не змінюються протягом багатьох років. Найбільшими виробниками цього стільця на території України є ТОВ «АМФ УКРАЇНА» (Торгова марка AMF), торгові марки Новий Стиль та Прімтекс Плюс, які у публічній плоскості декларують розміри своїх виробів. Слід зазначити, що всі виробники пропонують стільці для відвідувачів Ізо з глибиною сидіння в межах від 40см (Примтекс) до 41см (Новий Стиль), до 42 см (АМФ),шириною сидіння від 47см (всі виробники), шириною спинки від 47см , висотою виробу від 81см (Новий Стиль) до 82см (Примтекс), висотою спинки від 34 см (AMF) до 37см (Новий Стиль), що підтверджується інформацією із офіційних сайтів виробників. Посилання на офіційні сайти виробників, зазначених вище: https://amf.ua/stul_izo_chernyjj_a01/p011007/ https://nowystyl.ua/ru/stul-iso-17-black https://primteks.ua/ua/product/iso-black Прохання внести зміни до тендерної документації та вказати можливість допустимих розмірів щодо різних виробників.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Сьогодні внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2025 12:08
Відповідь надана

щодо ТД

Номер: 80389d5ab96a43b5860ca13ba913c2f5
Дата опублікування: 18.04.2025 10:19
Опис: Шановний замовнику закупівлі UA-2025-04-14-009377-a, просимо ознайомитися із законодавством України у сфері проведення закупівель, а саме із Законом України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотриманням встановлених принципів проведення закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункт 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тому для усунення порушення принципів закупівлі згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та для недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також для об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; і для запобігання корупційним діям і зловживанням – учасник закупівлі повідомляє про необхідність внесення змін до наступних вимог технічного завдання: Вимога тендерної документації пункту 6 Додатку 3 Тендерної документації: «6) Враховуючи специфіку та складність розташування меблів, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування меблів та здійснює самостійні заміри, погоджує з замовником кольорову гамму, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні представником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності копії цієї довідки у складі тендерної пропозиції, така пропозиції буде відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Товар повинен відповідати технічним вимогам предмета закупівлі, зазначеним у таблиці цього Додатку.» - є незаконною із наступних підстав. Вимога щодо підписання довідки про ознайомлення з розташуванням меблів, здійснення замірів та погодження кольорової гами є надмірною та необґрунтованою. Меблі є стандартним предметом закупівлі, і для таких товарів не є необхідним додаткове підписання спеціальної довідки. Усі технічні характеристики товару (розміри, колір тощо) можуть бути чітко зазначені в технічному завданні без вимоги щодо додаткової довідки. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право визначити технічні вимоги до предмета закупівлі, включаючи розміри, колір, матеріали тощо. Вимога щодо підписання додаткової довідки є необґрунтованою, оскільки вона суперечить принципам відкритості та рівних умов для всіх учасників тендеру. Вимога підписання довідки може бути використана замовником для створення штучних перешкод для певних учасників, а також для вибіркового підписання довідки лише для деяких учасників, що суперечить принципам чесної конкуренції. Замовник може обрати, кого допустити до підписання цієї довідки, що не відповідає вимогам закону. Враховуючи терміни подачі тендерних пропозицій у 7 календарних днів у процедурі відкритих торгів із особливостями, учасникам із центральної чи західної частини країни просто фізично не вистачає часу на те, щоб здійснити виїзд на місце замовника протягом семи днів для виконання вимог щодо замірів і підписання довідки. Це створює додаткові «дискримінаційні умови» для учасників, особливо для тих, хто знаходиться в іншому регіоні, що є неприпустимим і суперечить принципу рівності учасників, а також завдасть економічної шкоди бюджету Згідно з рішенням Антимонопольного комітету України (АМКУ) №22636-р/пк-пз від 05.10.2021, вимога замовника щодо підписання додаткових документів, які не передбачені технічними вимогами та не є обґрунтованими для предмета закупівлі, вважається порушенням принципів законності та прозорості процедур закупівлі. Ураховуючи вищезазначене, ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 6 додатку 3, що стосується вимоги про підписану довідку. Ця вимога є незаконною, необґрунтованою та створює неприязні умови для учасників. Крім того, вона порушує принципи рівності, прозорості та відкритості тендерної процедури. Встановлення вимог, які не відповідають характеристикам предмета закупівлі, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Антимонопольний комітет України у своїй практиці неодноразово визнавав такі вимоги дискримінаційними та зобов'язував замовників вносити відповідні зміни до тендерної документації. Зокрема, у рішенні № 17595-р/пк-пз від 02.11.2023 р. Колегія АМКУ зазначила, що встановлення вимог, які не відповідають предмету закупівлі або є надмірними, обмежує конкуренцію та порушує принципи публічних закупівель На підставі наведеного вимагаємо від Замовника: 1) Врахувати зазначені вище вимоги учасника, на основі практики АМКУ, та здійснити зміни до умов тендерної документації – шляхом виключення вимоги про надання довідки від Замовника за підписом, що буде надана лише «потрібному» учасника, що є дискримінаційними до інших постачальників. Замовник повинен привести свою документацію у відповідність до вимог законодавства, і створювати умови, що обмежують коло учасників. В разі необґрунтованої відмови щодо виконання вищезазначених законних дій, учасник буде вимушений звернутися до уповноважених органів щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, а саме до наступних органів та установ: - Східного управління Державної аудиторської служби України; - Антимонопольного комітету України; - Громадських антикорупційних організацій. Також, у разі невиправлення зазначених порушень, також буде здійснено розголос щодо вищезазначених порушень у місцевих ЗМІ, що забезпечить належну обізнаність громади про незаконні дії в рамках проведення цього тендеру уповноваженої особи і керівництва Замовника. Ми віримо, що дане питання буде вирішено в найкоротші строки в інтересах усіх учасників тендерного процесу та у відповідності до законодавчих вимог, для забезпечення не дискримінаційного процесу.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Сьогодні внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2025 11:53
Відповідь надана

щодо Додатку 3 ТД

Номер: 5811e15bcf03438e83ee554dde89a825
Дата опублікування: 17.04.2025 16:16
Опис: Шановний замовник. В Додатку 3, п. 6 є вимога щодо надання довідки. Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні представником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції. Продукція, яку Ви замовляєте є такою, яку виробляють різні виробники, а значить вона є масовим виробництвом і не має індивідуальних вимірів, а кольорову гамму можно погодити по телефону, у вайбері чи іншим доступним способом. Під час війни виїхати до Вас та підписати цю довідку –є небезпечною справою . Цією довідкою Ви блакуєте участь учасників, які знаходяться у різних частинах України, крім тих які знаходяться біля Вас. На наш погляд , ненадання копії цієї довідки -є дискримінаційною. Просимо Вас видалити цю вимогу та надати можливість прийняти участь усім бажаючим виробникам.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за запитання. Сьогодні внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2025 11:52