• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

12 674 419.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 372.10 UAH
Період уточнення: 11.04.2025 15:34 - 26.04.2025 00:00
Відповідь надана

уточнення - просимо надати відомість обсягів робіт із матеріалами

Номер: 7653b075c0164ceea0e9e4fd266fb084
Дата опублікування: 24.04.2025 14:29
Опис: Згідно ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Для прорахунку договірної ціни просимо надати відомість обсягів робіт із матеріалами або перелік устаткування, необхідний для виконання передбачених технічним завданням монтажних робіт.
Відповідь: Шановний Учасник!!! Визначення, що таке технічна специфікація, та основні вимоги до неї містяться в Законі України «Про публічні закупівлі». У розумінні закону Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Таким чином, замовником, встановлені основні вимоги які зазначені у Додатках 2, 6 та 8 тендерної документації.
Дата відповіді: 26.04.2025 13:20
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 2fd0fefa083d4a74befd8e0b4d9a1858
Дата опублікування: 22.04.2025 15:03
Опис: Шановний Замовник, у додатку №8 до тендерної документації – технічному завданні, не наведені типи устаткування (наприклад - на капітальний ремонт монтаж устаткування не наведені тип гарнітури, ВПК, блоків живлення та ін., пп.№№ 2,3,4,6,7,9), для того, щоб учасники мали можливість зрозуміти його характеристики та надати необхідну замовнику пропозицію, просимо уточнити тип устаткування, характеристики у додатку №8 до ТД, або надати проектну документацію.
Відповідь: Шановний Учасник!!! З проектною документацією можно ознайомитись за адресою м.Дніпро, вул. Космічна, 21, з понеділка по пятницю включно. Робочи часи з 8.00 - 16.15 год.
Дата відповіді: 23.04.2025 15:43
Відповідь надана

Щодо кошторису

Номер: eba9fd50697b4a4b8476978cb5cc0661
Дата опублікування: 22.04.2025 12:15
Опис: Шановний Замовник просимо повідомити чи необхідно при розрахунку кошторису враховувати коефіцієнт до умов виконання робіт?
Відповідь: Шановний Учасник!!! Згідно умов тендерної документації при розрахунку кошторису не потрібно враховувати коефіцієнт.
Дата відповіді: 23.04.2025 15:44
Відповідь надана

Щодо умов пропозиції

Номер: dce39924e1b54fc5bded93aab3eeb992
Дата опублікування: 22.04.2025 10:33
Опис: Відповідно до умов п.п. 1.4. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати: 1.4. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний (-і) кошторис (-и); - об’єктний кошторис; - відомість ресурсів до локальних коштоисів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів. Просимо виключити зі складу розрахунків об’єктний кошторис чи обгрунтувати його надання.
Відповідь: Шановний Учасник!!! Розглянувши Ваше звернення, стосовно об’єктного кошторису, було прийнято рішення виключити дану вимогу з Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін до Додатку №2, 6 ТД.
Дата відповіді: 22.04.2025 15:26
Відповідь надана

вимога щодо акту огляду

Номер: c4f55615783644548dc502899ca314f7
Дата опублікування: 12.04.2025 21:49
Опис: Відповідно до тендерної документації, вимагається надання учасниками Акт огляду обєкту, з обовязковою відміткою уповноваженого представника Замовника з датою та місцем його складання, як підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт. Зазначаємо, що дану вимогу Замовника такою, що не передбачена для процедури відкриті торги з особливостями, оскільки порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації, визначено у статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування / ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Відповідно вимога про надання у складі пропозиції акту обстеження об’єкта за підписом Замовника, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати акт огляду об’єкта з незалежних від учансника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про обстеження об’єкта з підписанням акту огляду (довідки) представником Замовника є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Крім того, Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт. Разом з тим, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду об’єкта, що усуне останнього від участі в закупівлі на користь іншого суб’єкта господарювання, порушуючи принцип недискримінації та добросовісної конкуренції. За вищевказаних умов в тендерній документації, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник погодить акти обстеження об’єктів та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ підтвердження вищевказаної вимоги дискримінаційною, наводимо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та безліч інших. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання актів обстеження об’єктів погоджених із замовником з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник!!! Розглянувши Ваше звернення, стосовно акту обстеження, було прийнято рішення виключити дану вимогу з Тендерної документації (Далі - ТД), шляхом внесення відповідних змін до Додатку №2, 6 ТД.
Дата відповіді: 15.04.2025 13:31