• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

БФП HP LaserJet Pro M443nda (або еквівалент), БФП Epson EcoTank L14150 (або еквівалент), БФП Canon i-SENSYS MF465dw (або еквівалент)

Завершена

1 343 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 715.00 UAH
Період уточнення: 11.04.2025 09:31 - 18.04.2025 09:23
Відповідь надана

листи = схеми

Номер: dd994cb73b294c049f6b9a7153581cc0
Дата опублікування: 11.04.2025 19:44
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Розглянувши Ваше звернення повідомляю, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надання авторизаційного листа для усіх потенційних учасників закупівлі не є дискримінаційною та неправомірною вимогою і не суперечить положенням даної статі Закону. Наявність такого листа від виробника, авторизованого партнера або офіційного представника в Україні будь-якого товару, що імпортується до країни з-за кордону має на меті підтвердити що товар, який постачатиметься учасником закупівлі, буде мати дійсні гарантійні зобов’язання у офіційних сервісних центрах Виробника на всій території України. Крім того, зазначаємо, що учасники можуть запропонувати будь-які аналоги, або товар, кращий за характеристиками, визначеними у Документації, та який відповідає всім вимогам Замовника. А також, авторизаційний лист Учасник може отримати не тільки у виробника, а у будь-якого офіційного постачальника запропонованого товару.
Дата відповіді: 14.04.2025 15:17