-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридорів другого поверху будівлі лікарні з поліклінікою ДУ “ТМО МВС України по місту Києву та Київській області, що знаходиться за адресою: Вишгородська 85-А)
Завершена
3 590 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 950.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2025 17:23 - 15.04.2025 00:00
Відповідь надана
щодо обов'язковості огляду об'єкту до дати подання тендерних пропозицій учасниками
Номер:
9ff795829d8543fb855129cb37f5d771
Дата опублікування:
10.04.2025 19:37
Опис:
В умовах тендерної документації (додаток 2) є огляд об’єкту для оцінки, ознайомлення з умовами виконання та об’єму робіт. Перед подачею пропозиції Учасник підтверджує огляд довідкою в довільній формі власним підписом та підписом уповноваженої особи Замовника з зазначенням предмету закупівлі(надати у сканованому вигляді у складі пропозиції). Учасники, що не були присутні на об’єкті перед подачею пропозиції не розглядаються.
Та вказано про Тел. особи для консультацій та спілкування, до речі без зазначенням самого номеру.
Чи не вважаєте цю умову дискримінаційною та такою, що має бути виключеною з тендерної документації, зважаючи на численну практику АМКУ з цього питання та враховуючи принципи публічних закупівель, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі»? Є численні рішення АМКУ про те, що це дискримінація: рішення №5448 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-002148-a; рішення № 5470 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-001292-a; рішення № 5489-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-010753-a, рішення №5491-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-009843-a; рішення №3640 -р/пк-пз від 23.03.2023 закупівля UA-2023-03-10-010212-a; рішення № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 закупівля UA-2021-09-09-003358-b; рішення № 8533-р/пк-пз від 14.05.2024 закупівля UA-2024-04-30-004589-a та багато інших. Всі необхідні даніє в технічній специфікації, а учасники мають право звертатись до замовника ВИКЛЮЧНО через електронну систему закупівель, без будь-якого особистого контакту. Прошу врахувати позицію АМКУ з цього питання та віддати їй належну оцінку. Крім того, моніторинг ДАСУ теж неодноразово визнавав цю умову такою, що не відповідає чинному законодавству, в разі його проведення, існує ймовірність того, що закупівля буде відмінена або на уповноважену особу буде складено протокол про адміністративне правопорушення.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, які зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням зазначених Особливостей.
Вимоги до тендерної документації встановлюються замовником самостійно, з дотриманням норм чинного законодавства, та не повинні призводити до штучного або формального обмеження конкуренції серед потенційних учасників.
Вартість послуг з поточного ремонту, ціна тендерної пропозиції, а в подальшому – договірна ціна, визначається учасником на підставі твердої договірної ціни, відповідно до положень Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» за діючими ресурсними кошторисними нормами з показниками, рекомендованими Мінрегіонбудом для робіт, що виконуються з залученням бюджетних коштів чи коштів підприємств державної форми власності..
Учасник самостійно розраховує вартість робіт/послуг, які пропонує надати за договором, з урахуванням усіх витрат, податків і зборів. До складу ціни включаються всі матеріали, роботи/послуги, в тому числі ті, що планується залучати на умовах субпідряду. Вартість матеріалів, робіт чи послуг, не врахованих учасником у своїй пропозиції, не підлягає окремій оплаті, а вважається включеною до загальної вартості.
У зв’язку з цим, Замовником прийнято рішення щодо обов’язкового огляду об’єкта усіма потенційними учасниками закупівлі.
Такий огляд дозволить учаснику ознайомитися з реальним станом об'єкту; отримати додаткову технічну інформацію (у т.ч. ознайомитись з технічним паспортом на об’єкт, станом та особливостями будівлі, приміщень, коридорів, особливостями та станом мереж); оцінити обсяг та складність робіт; І, у разі виявлення будь-яких недоліків у дефектному акті, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін щодо уточнення дефектного акту, внесення змін до тендерної документації та/або очікуваної вартості закупівлі. Також наголошуємо, що під час огляду учасник має змогу об’єктивно оцінити власну спроможність виконати ремонтні роботи у встановлені Замовником строки, що дозволить уникнути застосування штрафних санкцій у подальшому.
З огляду на викладене, для уникнення ситуацій, які можуть призвести до неможливості належного виконання поточного ремонту, а також для забезпечення максимальної обізнаності учасників про обсяг та умови виконання робіт, огляд об’єкта є обов’язковим етапом участі у закупівлі.
Замовник рекомендує здійснити огляд у погоджений з ним день та час, про що учасник має повідомити за контактними даними (у частині контактних даних до Тендерної документації внесено зміни), зазначеними в тендерній документації. За результатами огляду учасник може звернутися до Замовника із обґрунтованими пропозиціями щодо внесення змін до дефектного акту або тендерної документації (у межах строків, визначених законом).
Дата відповіді:
11.04.2025 14:47
Відповідь надана
Стосовно доцільності вимоги по сертифікату ДСТУ ISO 28001:2009 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінки та плани. Вимоги та настанови (ISO 28001:2007, IDT)
Номер:
81d5fa12a91d4eefa15082d28f1defed
Дата опублікування:
10.04.2025 19:30
Опис:
Добрий вечір! Обгрунтуйте свою вимогу в частині надання учасниками діючого сертифікату Учасника торгів «ДСТУ ISO 28001:2009 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінки та плани. Вимоги та настанови (ISO 28001:2007, IDT)», з врахуванням предмету закупівлі та практики органу оскарження, тобто АМКУ, з цього питання. Навіщо учасники мають надавати цей документ та яке він матиме значення при наданні послуг з поточного ремонту.
До відома, сертифікація за стандартом ISO 28001 підходить різним організаціям, які займаються міжнародними транспортними та логістичними послугами, або тим, хто взаємодіє з цими послугами у ланцюгу постачання. Без цього документу неможливо надати якісні послуги з предмету закупівлі, тобто здійснити поточний ремонт коридору? Чи сертифікат є якимось особливим? Так, як маємо численну кількість якісно виконаних договорів з поточного ремонту та бажання взяти участь у закупівлі, проте вважаємо недоречними та зайвими витратами на цей сертифікат. В разі, виявлення замовником факту недоцільності встановлення такого роду вимоги в тендерній документації, просимо внести до неї зміни. Дякую.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. На Ваше питання повідомляємо, що тендерна документація складається у відповідності до положень ст. 22, 23 та ін. Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей. Встановлені вимоги щодо наявності технологій стосуються необхідності документального підтвердження відповідності державним стандартам України, що повністю узгоджується з чинними нормами. На думку Замовника, необхідно документально підтвердити спроможність забезпечити як вчасне постачання матеріалів (які виробляються поза межами України) на місце проведення робіт, так і якість наданих послуг, що і обумовило необхідність встановлення конкретних вимог тендерної документації щодо відповідності систем менеджменту окремим стандартам. Додатково звертаємо увагу, що будь-який учасник має можливість отримати відповідні документи, а тому дана вимога не може вважатись дискримінаційною.
Дата відповіді:
11.04.2025 11:31