-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги із супроводу програмного забезпечення з обліку постачання електричної енергії побутовим та непобутовим споживачам електричної енергії
Завершена
2 381 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 907.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 907.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2025 11:41 - 15.04.2025 00:00
Відповідь надана
Що конкретно вам потрібно?
Номер:
a597371feafc437caaf8b7689dfe4177
Дата опублікування:
14.04.2025 20:18
Опис:
Що конкретно вам потрібно?
Нема чіткої відповіді
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за звернення.
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі», крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: а саме інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), підготовлену у відповідності з вимогами п.6 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 тендерної документації.
Згідно з ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Замовником відповідно до чинного законодавства в додатку № 4 до Тендерної документації були викладені детальні технічні вимоги. Додатково можемо повідомити наступне:
Замовник є постачальником електричної енергії для побутових та непобутових (юридичних ) споживачів та здійснює свою діяльність керуючись Постановою НКРЕКП №429 від 14.06.2018р. В господарській діяльності Замовником використовується спеціалізоване програмне забезпечення обліку послуг з постачання електричної енергії побутовими та непобутовим споживачам. Дане ПЗ вимагає доопрацювання, обслуговування та технічного супроводу, у Замовника відсутні відповідні технічні спеціалісти. Супровід програмного забезпечення передбачає обслуговування ПЗ 24/7 на період дії договору. Супровід розглядається з погляду задоволення Виконавцем вимог Замовника в готовому ПЗ, коректності його роботи та оперативного обліку процесу, а також доопрацювання ПЗ згідно з вимогами Замовника та змін у чинному законодавстві. ПЗ включає операційну систему, систему управління базами даних та містить бази даних споживачів. ПЗ розгорнуте на серверному обладнанні Замовника. Кількість побутових споживачів – 1 100 000, кількість непобутових (юридичних) споживачів – 65 000 споживачів.
Ключові можливості програмного забезпечення, яке використовує Замовник: зберігання інформації та баз даних споживачів Замовника, масовий автоматичний розрахунок побутових та юридичних споживачів, автоматичного/напівавтоматичного рознесення банківських виписок, зв'язок через інтернет з особистими кабінетами побутових та юридичним споживачів, можливість автоматичного формування принт-форм для масового друку рахунків побутових споживачів, можливість формування звітності за встановленими згідно законодавства формами для енергопостачальника та ін, можливість використання інтернет ботів в особистих кабінетах, можливість формування завдань для планового автоматичного виконання повторюваних дій, здійснення обмін даними для побутових споживачів один раз на місяць з кожним Оператором системи розподілу (ОСР) з можливістю проміжних уточнень протягом місяця, при необхідності, обмін даними для юридичних споживачів – щоденно з кожним ОСР, міграція користувачів особистого кабінету побутових клієнтів, міграція користувачів особистого кабінету юридичних клієнтів. Супровід розглядається з погляду задоволення ВИКОНАВЦЕМ вимог ЗАМОВНИКА в готовому ПЗ, коректності його виконання та оперативного обліку процесу.
Послуги включають супровід та обслуговування програмного забезпечення Замовника (Далі ПЗ), що використовується Замовником для обліку послуг з постачання електричної енергії фізичним особам споживачам електричної енергії та обліку послуг з постачання електричної енергії юридичним особам-споживачам електричної енергії, операційної системи ПЗ та його складових: системи управління базами даних (надалі за текстом - СУБД) «Модуля СУБД» Замовника (Система Управління Базами Даних) для ПЗ відповідно до кількості підрозділів та особових рахунків в ПЗ фізичних осіб споживачів електроенергії та юридичних осіб споживачів електроенергії, «Модуля обміну даними» ПЗ між Постачальником електроенергії (Замовником) та Оператором системи розподілу електроенергії для фізичних осіб споживачів електроенергії, та юридичних осіб споживачів електроенергії., «Модуля формування звітних форм» ПЗ відповідно до Переліку звітних форм (далі ЗФ) (таблиця №2), «Модуля розрахункового ядра» ПЗ для розрахунку і перерахунку електроенергії на серверах Замовника, спожитої фізичними особами споживачами електроенергії та юридичними споживачами електроенергії . «Модуля клієнтського застосунку» ПЗ для роботи операторів Замовника на робочих місцях Замовника., Супровід операційної системи Linux тип Centos версія 8 (далі ОС), встановленої на серверах Замовника, на яких зберігаються дані про фізичних осіб споживачів електроенергії та юридичних споживачів електричної енергії. Виконавець надає послуги із супроводу "Модуля обміну даними" ПЗ між Постачальником електроенергії та Оператором системи розподілу електроенергії для фізичних та юридичних осіб для ПЗ Замовника відповідно до Переліку БД, надання послуг із супроводу ОС Замовника на робочих серверах. Виконавець розробляє та впроваджує механізм вивантаження даних, який автоматизує збір і щоденне вивантаження CSV файлів з бази даних білінгової системи, забезпечуючи необхідну структуру, типи даних та перелік полів відповідно до вимог Замовника для подальшого їх використання. На початку надання послуг із супроводу ПЗ Виконавець проводить інвентаризацію наявних модулів ПЗ, перевіряє їх працездатність та виконує оновлення всіх модулів ПЗ. Супровід та обслуговування ПЗ проводиться окремо для баз даних фізичних осіб-споживачів електричної енергії та для баз даних юридичних осіб- споживачів електричної енергії та обґрунтовується виробничою потребою Замовника. Для надання послуг Виконавець на власних обчислювальних ресурсах повинен розгорнути on-line портал, який буде підтримувати функціонал реєстрації заявок Замовника на обслуговування програмного забезпечення та функціонал контролю стану виконання заявки (далі система — Виконавця).
Також додатково зазначаємо що всі детальні технічні характеристики, щодо надання послуг із супроводу програмного забезпечення з обліку постачання електричної енергії побутовим та непобутовим споживачам електричної енергії, викладенні Замовником в Додатку №4 технічних вимогах до тендерної документації .
Дата відповіді:
16.04.2025 20:20
Відповідь надана
Просимо продовжити терміни
Номер:
62446ea0c9844ee78452d69ca1ede838
Дата опублікування:
14.04.2025 20:17
Опис:
Просимо продовжити строки для конкурентных торгів та найкращої ціни
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за звернення.
Стосовно продовження строків для конкурентних торгів.
Відповідно до п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості/Постанови №1178). «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. N 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» та п. 34 Особливостей « Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;». Таким чином, Замовником було оприлюднено закупівлю, а саме відкриті торги (з особливостями) згідно чинного законодавства та з дотриманням термінів для подачі тендерних пропозицій учасниками. Додатково зазначаємо, в Замовника є наявна потреба в здійснені даної закупівлі та відсутня можливість для продовження строків подання тендерних пропозицій на невизначений період.
Дата відповіді:
16.04.2025 20:14