• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Таращанського геріатричного пансіонату по вул. Лобківка 22 с. Чернин Білоцерківського району Київської області

Торги відмінено

2 192 506.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 962.53 UAH
Період уточнення: 10.04.2025 09:45 - 15.04.2025 00:00
Відповідь надана

Внесення змін

Номер: 38ebf42ad4fe4c89aeacc418673ee7d1
Дата опублікування: 12.04.2025 23:51
Опис: Шановний Замовник, приберіть з тендерної документації вимогу про надання сертифікатів системи управління якістю. Ці всі вимоги дискредитували всю систему в цілому. 1. Вони аж ніяк не впливають на якістьвиконання робіт. Для цього є ДБН та різні законодавчі акти тощо. 2. Зараз існує більше 16 тисяч різних дсту, і якщо кожен замовник з голови буде брати будь який з них, і починати вимагати, то підрядники будуть заробляти тільки на їх отримання. 3. Якщо раніше, щоб отримати сертифікат, це була ціла процедура, яка займала купу часу, процесів, і не кожен міг отримати. ТО зараз, аби в учасника були гроші. Заплатив, і вже завтра в тебе є сертифікат в ПДФ форматі, і ще через тиждень пакет дкументів. 4. Сертифікація є добровіьною, і ви не можеже учасника зобов'язувати її робити. ОДне радує, що ви не вказали, що організація яка видала сертифікат, повинна бути акредитована НААУ. А так то будь яка організація, що проводить сертифікацію, десь та акредитована. Не витрачайте гроші учасників на безглузді непотрібні папери. Краще б вимагади наявність дозвільних документів, тієї ж декларації на висотні роботи. І да, приберіть довідку про наявність коштів на рахунку. Як мінімум ні ви, ні хтось інший не має права вимагати дану інформацію. Для вас є п4 статті 16 про фінансову спроможність, що підтверджується фін.звітністю.
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних робіт / послуг Замовник прописав у тендерній документації надання сертифікатів на системи управління якістю, системи екологічного управління та системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Учасник не погоджується з вимогою в наданні сертифікату на відповідність системі управління якістю. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Отримання сертифікатів Учасником свідчить про відповідність виконання якісних робіт та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Відповідно до цього, дана вимога є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства. 2. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку(ів) про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше п’ятдесяти відсотків від суми пропозиції на підтвердження його фінансової спроможності. Дана інформація про учасника важлива замовнику для того, щоб знати чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договору з виконання робіт в повному обсязі та вчасно (без затримок в термінах), оскільки Замовник не має можливості надавати авансові платежі за договором закупівлі. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити всі ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідку з обслуговуючого банку(ів) про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше п’ятдесяти відсотків від суми пропозиції на підтвердження його фінансової спроможності дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Дата відповіді: 14.04.2025 20:59