-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб білий вищого гатунку)
Завершена
94 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 190.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 190.00 UAH
Період уточнення:
09.10.2018 15:43 - 12.10.2018 16:45
Відповідь надана
ВВиключення незаконних вимог з Оголошення про закупівлю
Номер:
56d9f2ac6fc8402ea6c01bf7f635c762
Дата опублікування:
11.10.2018 16:47
Опис:
Відповідно до додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Оголошення):
«Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен після аукціону надати в друкованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи»
Проте, застосування системи публічних закупівель, незалежно від обраної процедури, передбачає подання інформації тільки в електронному вигляді через електронну систему закупівель ( ст. 14 Закону).
Таким чином, вимагання документів у паперовому вигляді суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі та порушує принципи здійснення публічних закупівель в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи наведене, просимо внести відповідні зміни до Оголошення в частині подання всіх документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, тільки в електронному вигляді (у вигляді сканованих документів) у складі пропозиції в строк визначений для подання пропозицій, без надання паперових копій.
Відповідь:
Ваші зауваження було враховано. Оголошення викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
12.10.2018 13:16
Відповідь надана
Внесення змін до Оголошення про закупівлю
Номер:
8bfe8fc89ca5480d86bfebeb6dd70fec
Дата опублікування:
11.10.2018 16:37
Опис:
Відповідно до додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Оголошення):
«Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен після аукціону надати в друкованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
довідку у довільній формі про наявність досвіду Учасника у виконанні договорів, аналогічних за видом предмету закупівлі, за останні два роки, з наданням копій договору, актів виконаних робіт, що свідчать про належне виконання договору (не менше 2 -х).
Проте, для договорів постачання «акт виконаних робіт» не є документом, який підтверджує належне виконання договору. Зазвичай для договорів постачання підтвердженням його належного виконання є накладні, що свідчать про доставку та оплату товару.
Враховуючи наведене, внести відповідні зміни до Оголошення в частині переліку документів, які свідчать про належне виконання договору. Крім того просимо пояснити, період надання аналогічних договорів «за останні два роки» вважається 2016-2017? чи 2017-2018 роки?
Відповідь:
Ваші зауваження було враховано. Оголошення викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
12.10.2018 13:15
Відповідь надана
Виключення незаконних вимог з Оголошення про закупівлю
Номер:
cb23c1d14aa84b65b5091f3013a56000
Дата опублікування:
11.10.2018 16:13
Опис:
4) Відповідно до додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Оголошення):
«Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен після аукціону надати в друкованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
копію санітарної книжки водія та диспетчера Учасника, які будуть задіяні для поставки товару.
Проте, діючим законодавством України визначений перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, за результатом проведення якого видаються медичні книжки.
Відповідно до Постанови КМУ від 23.05.2001 № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам,порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» працівники такої професія як «диспетчер» не внесені до вказаного переліку, а отже для працівників цієї професії не передбачено проходження медичного огляду й отримання медичної книжки.
Враховуючи наведене, прошу виключити незаконну вимогу з Оголошення шляхом внесення відповідних змін.
Відповідь:
Ваші зауваження було враховано. Оголошення викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
12.10.2018 13:15
Відповідь надана
виключення незаконних вимог з оголошення про закупівлю
Номер:
ed0c8f7278954b0f9c9c1323a8902dc8
Дата опублікування:
11.10.2018 16:11
Опис:
3) Відповідно до додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Оголошення):
« Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен після аукціону надати в друкованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає:
а) копію договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, укладеного між Учасником та суб’єктом господарювання;
б) копії актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, в поточному році»
Проте, відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, якими передбачено проведення дезінфекції автотранспорту один раз на 10 днів – відмінені. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими відповідальність за виконання вимог законодавства про санітарну відповідність автотранспорту покладено на операторів ринку.
Таким чином, підтверджувати дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, які втратили чинність є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Враховуючи наведене, прошу виключити незаконну вимогу з Оголошення, уточнити період за який необхідно надати документи щодо проведення дезінфекції автотранспорту та внести відповідні зміни до оголошення.
Відповідь:
Ваші зауваження було враховано. Оголошення викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
12.10.2018 13:15
Відповідь надана
Виключення незаконних вимог з Оголошення про закупівлю
Номер:
cda260fe025845368afe10e636c97ab7
Дата опублікування:
11.10.2018 16:08
Опис:
2) Відповідно до додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Оголошення), Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен після аукціону надати в друкованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
копії санітарних паспортів на кожний автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару, дійсні на дату розкриття цінових пропозицій;
Проте, відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року.
Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Таким чином, такий документ як санітарний паспорт автомобіля не передбачений вимогами діючого законодавства.
Враховуючи наведене, прошу виключити незаконну вимогу з Оголошення та внести відповідні зміни до оголошення.
Відповідь:
Ваші зауваження було враховано. Оголошення викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
12.10.2018 13:15
Відповідь надана
внесення змін до Оголошення
Номер:
ed55da4c07c746c2a757b6a1b5c144f2
Дата опублікування:
11.10.2018 16:05
Опис:
1) Відповідно до додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасника» Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Оголошення), «протягом одного робочого дня учасником-переможцем торгів подається Форма «Цінової пропозиції» на фірмовому бланку в сканованому вигляді за встановленою замовником формою, з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону (у разі проведення аукціону)».
Проте, після визначення учасника переможцем процедури, під час допорогових закупівель електронна система позбавляє учасника технічної можливості завантажувати будь-які документи після закінчення строку подання пропозицій.
Отже, жоден учасник не має технічної можливості виконати вищезазначену вимогу замовника.
Враховуючи наведене, прошу надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні зміни до Оголошення.
Відповідь:
Ваші зауваження було враховано. Оголошення викладено в новій редакції.
Дата відповіді:
12.10.2018 13:15