"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області'' (коригування 3)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону (інформація в окремих електронних полях цього оголошення про проведення відкритих торгів зазначена в скороченому вигляді з урахуванням обмеження програмних засобів авторизованого електронного майданчику на максимальну кількість символів у відповідному полі в 2000 одиниць). Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, а так само додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель).
Обсяг закупівлі (номенклатура та кількість) робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 3 до тендерної документації.
Згідно ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання за договором підряду за рахунок коштів місцевого бюджету встановлюється в межах бюджетних асигнувань Замовника, визначених кошторисом Замовника на 2025 рік, що взятий на облік органом Казначейства, відповідно обсяги робіт, що підлягають виконанню та оплаті за рахунок зазначеного джерела фінансування за договором підряду, визначаються згідно додатків до договору підряду.
Закупівля здійснюється згідно річного плану закупівель UA-P-2025-04-09-003144-a (зі змінами від 25.04.2025р. згідно позиції річного плану №UA-P-2025-04-25-011898-a)
Завершена
63 904 604.20UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 319 523.02 UAH
Період уточнення:09.04.2025 12:32 - 27.04.2025 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:42f7d17791464b85bafb2a7c174b747c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:21.04.2025 14:31
Опис:В Додатку 3 до тендерної документації “Технічне завдання на закупівлю” у Відомості ресурсів на аркуші 108 зазначено Цвяхи будівельні з конічною головкою 5,0х120 мм в кількості 23,361138 т. Чи не являється це помилкою?
Відповідь:Щодо Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації у вказаній частині будуть внесені відповідні зміни, а саме зменшено кількість зазначеного матеріалу згідно інформації, наданої генеральним проектувальником в листі за вих. № 25 від 24.04.2025р. за результатом виявлення технічної помилки у виготовленій проектно-кошторисній документації
Дата відповіді:24.04.2025 16:57
Відповідь надана
Досвід
Номер:e52466eae38049b2bcb89e95255cc2cc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:18.04.2025 20:07
Опис:Чи буде підтвердження аналогічного досвіду у разі надання договорів субпідряду?
Відповідь:Згідно додатку 9 до тендерної документації передбачено в тому числі наступне: "Вимагається відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі (СС2)." Таким чином, учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору може надати відповідні документи щодо виконання договору субпідряду, при цьому таке документальне підтвердження у будь-якому випадку повинно відповідати всім вимогам тендерної документації в цій частині
Дата відповіді:21.04.2025 11:45
Відповідь надана
Надання тендерної документації в форматі Word
Номер:8fd7dc8b48d84c2799d4aed11ac9d6fe
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.04.2025 18:44
Опис:Будь ласка, надайте тендерну документацію в форматі Word для коректного надання інформації.
При використанні будь-якого доступного програмного забезпеченням (в тому числі в безкоштовному доступі онлайн), що виконує операції з конвертації файлів, при переведенні файлів тендерної документації у будь-який зручний формат конвертує документ PDF некоректно з помилками та знаками особливо на англійській мові, в розділі технічне завдання розриває сторінки.
Відповідь:Добрий день. Щодо Вашого звернення повідомляємо, що тендерна документація оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у спосіб та строки, передбачені чинним законодавством, як про це було зазначено нами у відповідь на аналогічне звернення від 09.04.2025р., відповідно будь-яке додаткове розміщення примірників тендерної документації окрім випадків внесення змін до тендерної документації не передбачено законодавством.
В той же час, оголошення про проведення відкритих торгів містить загальнодоступну інформацію щодо контактної особи замовника із зазначення способів зв’язку (Тетяна Троїцька, +380989303461,
troicka788@meta.ua). Таким чином рекомендуємо у зручний для Вас спосіб скористатись вказаним засобами зв’язку зазначивши адресу (мессенджери, e-mail) для відправки примірника тендерної документації, що містить зокрема технічне завдання у форматі «Word». При цьому Ви повинні враховувати, що єдиним офіційним джерелом отримання інформації в частині тендерної документації для всіх без виключення учасників є лише електронна система закупівель «Прозорро», відповідно будь-які отримані учасником дані поза межами електронної системи закупівель використовуються учасником виключно на його власний розсуд та ризик. Отже в будь-якому випадку радимо при підготовці тендерної пропозиції обов’язково звіряти такі дані з відомостями, що оприлюднені замовником в електронній системі закупівель згідно чинного законодавства та відповідно до даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:16.04.2025 09:13
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:9203c4c4e42b4a8eb3f7d576a625a107
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.04.2025 14:59
Опис:Доброгодня!
Шановний замовнику, надайте будь ласка розяснення щодо позицій № 416-418 Додатку №3 Технічне завдання. Незрозуміло, що мається нв увазі, монтаж чи демонтаж.
Відповідь:Щодо Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни та уточнено назви окремих видів робіт
Дата відповіді:15.04.2025 17:06
Відповідь надана
щодо тендерної документації
Номер:348da58bf8a04037ae8ce3beaab6b0e8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:09.04.2025 15:11
Опис:Добрий день! Будь ласка, надайте тендерну документацію в форматі Word для коректного надання ініформації .
Відповідь:Добрий день. Щодо Вашого звернення повідомляємо, що тендерна документація оприлюднюється у спосіб та строки, передбачені згідно ст. 10 та ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час законодавством не передбачено будь-яких можливостей додаткового надання тендерної документації згідно запиту учасника в електронній системі закупівель (окрім випадків оприлюднення замовником змін до тендерної документації). Файл тендерної документації виконано у форматі «pdf», оскільки до його складу входять в тому числі графічні матеріали, та у зв’язку з цим формат «pdf» не спотворює вміст інформації у відповідному файлі.
Додатково щодо машинозчитувального формату публікації документів Ви можете ознайомитись за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-u-mashinozchituvalnogo-formatu-publikaciji-dokumentiv
Відповідно радимо скористатись будь-яким доступним програмним забезпеченням (в тому числі в безкоштовному доступі онлайн), що виконує операції з конвертації файлів, та перевести файл тендерної документації у будь-який зручний для Вас формат.