-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного (дрібного) ремонту струменево-ін’єкційним методом балансових вулиць Оболонського району м. Києва)
Завершена
5 716 624.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 166.25 UAH
мін. крок: 1% або 57 166.25 UAH
Період уточнення:
09.04.2025 10:27 - 20.04.2025 00:00
Відповідь надана
Бітумна емульсія
Номер:
69d9ccd67cac49b89c437747499612a1
Дата опублікування:
17.04.2025 14:40
Опис:
Добрий день. Звертаємося для уточнення встановлених вимог до бітумної емульсії. У додатку 3 ТД Замовника вказано, що матеріали, які будуть використовуватися для надання послуг повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів. Емульсія бітумна дорожня повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7.-129:2013, що підтверджується в складі тендерної пропозиції, чинними на дату подання, Атестатом виробництва емульсії бітумної учасника або орендодавця/ надавача послуг/постачальника (у разі залучення установки для виробництва емульсії бітумної); Сертифікатом відповідності, виданм органом сетифікації. У разі залучення Учасником установки для виготовлення емульсії бітумної дорожньої, додатково надається чинний договір оренди, надання послуг, поставки, тощо.
Додатково учасником надаються документи якості та відповідності:
- протокол випробувань та сертифікат радіаційної якості на зразки будівельного матеріалу (Емульсія бітумна дорожня відповідної марки, типу ЕКШ 60) повинен підтверджувати їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень). Протокол випробувань та сертифікат радіаційної якості, видані установою або державною акредитованою лабораторією.
Предметом даної закупівлі є надання послуг, а не закупівля товару, а також для підтвердження якості застосованих матеріалів, а в цьому випадку емульсії бітумної, достатнього надання таких документів, як атестат виробництва, сертифікат відповідності, які видані акредитованими на те органами. Потокол випробувань та сертифікат радіаційної якості на зразки емульсії бітумної дорожної марки типу ЕКШ 60 є необов'язковими для отримання і не регламентуються жодним нормативним документам, як, наприклад, їх отримання на зразки щебеню чи щпс.
Просимо врахувати даний факт і по можливості надати аргументовану відповідь з приводу зазначеної вимоги до емульсії, а також внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику, зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.04.2025 08:59
Відповідь надана
Встановлені вимоги
Номер:
bdea7abf175a42ddb2b31a09b4f6cdf4
Дата опублікування:
15.04.2025 15:50
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Уважно розглянувши та вивчивши умови тендерної документації, ми, як можливий потенційний Учасник, повідомляємо наступне.
По-перше, згідно п.2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічну базу, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі:
- плавильно-заливної машини або аналог – 1 одиниця;
- наявність машини для ліквідації вибоїн – 9 одиниць.
Проте, у Додатку 3 до тендерної документації відсутній вид послуг, пов'язаний із заливанням тріщин у асфальтобетонному покритті, з чого випливає те, що наявність плавильно-заливної машини або аналогу не є обов’язковою і даний механізм не буде використовуватися при наданні послуг згідно технічного завдання.
Також, виникає питання з приводу кількості машин для ліквідації вибоїн – 9 одиниць. Вулично-шляхова мережа Оболонського району не є такою великою за протяжністю, а головне загальна площа поточного (дрібного) ремонту струменево-ін’єкційним методом: 15 000 м2 згідно Додатку 3 до тендерної документації, тому наявність аж 9 машин наштовхує на думку про навмисне звуження кола потенційної конкуренції у бік конкретного Учасника. Для забезпечення вчасного надання послуг до терміну, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації, до 30.06.2025 року достатнього і 3 і 4 машини для ліквідації вибоїн, так як роботи проводяться у цілодобовому режимі в тому числі у святкові та вихідні дні.
По-друге, п.4, п.5 та п.6 розділу IV Додатку 3 до тендерної документації встановлює вимогу про наявність сертифікату внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015, сертифікату внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, сертифікату внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Для отримання зазначених вище сертифікатів в Україні є спеціалізовані органи сертифікації, послуги яких можна отримати, а ті в свою чергу перевіряють на відповідність підприємство про що й надається чи не надається відповідний сертифікат, а також щорічно проводиться аудит та надається чи не надається звіт про його проходження.
Як наявність в Учасника сертифікату внутрішнього аудитора впливає на якість чи технологію послуг, необхідність якого не є обов’язковою та не встановлюється чи вимагається будь-яким чинним нормативним документом?
По-третє, у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що емульсія бітумна дорожня повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013, що підтверджується в складі тендерної пропозиції, чинними на дату подання, Атестатом виробництва емульсії бітумної учасника або орендодавця/ надавача послуг/постачальника (у разі залучення установки для виробництва емульсії бітумної); Сертифікатом відповідності, виданм органом сетифікації. У разі залучення Учасником установки для виготовлення емульсії бітумної дорожньої, додатково надається чинний договір оренди, надання послуг, поставки, тощо. Учасником надається гарантійний лист щодо дотримання вказаних вимог та додатково надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на емульсію бітумну дорожню, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг.
Звертаємо на увагу на те, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
На підставі вищевикладеного, виникає ймовірність з боку Замовника навмисного звуження кола потенційних Учасників, шляхом встановлених окремих вимог, що не забезпечує добросовісну конкуренцію та прозорість закупівлі.
Отже, просимо надати роз’яснення з приводу встановлення вищевказаних вимог та привести тендерну документацію у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей шляхом внесення відповідних змін. У іншому випадку, будемо змушені звернутися для вирішення даного питання до Уповноваженого органу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.04.2025 09:16