• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стоматологічні матеріали різні, код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (ДК 021:2015 – 33141800-8 Стоматологічні матеріали)

Завершена

696 686.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 483.43 UAH
Період уточнення: 08.04.2025 14:42 - 13.04.2025 00:00
Відповідь надана

Еквівалентність

Номер: bd117e59a42d4e5f97217ca5d1b2410d
Дата опублікування: 11.04.2025 16:24
Опис: Тобто, виходячи з Вашої відповіді, Учаснику в даній процедурі закупівлі, заборонено надавати еквівалентний товар. У питанні чітко запитується, яка стаття або пункт нормативно-правового акту визначає проведення процедури оцінки еквівалентності товару, який запропонований в процедурі державних закупівель. «Заключення про еквівалентність» ніякого відношення до гігієнічної регламентації не має, як і державні установи, які акредитовані на проведення робіт з гігієнічної регламентації. Роботи з гігієнічної регламентації проводяться з метою встановлення нормативів допустимого впливу небезпечних факторів, а не для визначення еквівалентності продукції. Тобто, навіть якщо такий документ наданий, він не є документом, що підтверджує технічну еквівалентність товару, яка, відповідно до Вашої ж документації, встановлюється шляхом порівняння технічних характеристик. Ваша вимога, щодо надання учасником, у разі пропонування ним еквівалентного товару, заключення про еквівалентність, яке видане державною установою, яка акредитована на проведення робіт з гігієнічної регламентації, є упередженим, та має дискримінаційну ціль, та напряму порушує статтю 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-08-009610-a ВІДПОВІДЬ на звернення щодо процедура оцінки еквівалентності товару від 11.04.2025 року Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваше звернення та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне: згідно Додатку № 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Замовником визначено предмет закупівлі з урахуванням можливості Учасником - запропонувати еквівалент. Для документального підтвердження відповідності товару необхідним технічним та якісним характеристикам, вимогам технічних регламентів та вимогам до маркування, учасник надає у складі тендерної пропозиції: 3.1. документ про відповідність товару, визначений Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (декларація про відповідність, сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, або довідку, складену в довільній формі, із обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без обов’язкової оцінки відповідності технічним регламентам, із посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів. 3.2. довідку/ гарантійний лист, складені в довільній формі, із зазначенням відповідності товару вимогам щодо маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» або обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без маркування знаком відповідності технічним регламентам; Якщо строк дії декларації про відповідність або сертифікату відповідності на момент подачі документів тендерної пропозиції закінчився, то Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, виданий виробником або уповноваженим представником виробника, про надання чинної декларації про відповідність або сертифікату відповідності при поставці товару. У разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання - читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики запропонованого еквіваленту повинні бути не гіршим або кращим і еквівалент товару за об’ємом фасування повинен бути не меншим ніж встановлено в тендерній документації. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованих товарів з технічними характеристиками товарів, які вимагаються Замовником. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, учасник повинен надати у складі пропозиції заключення про еквівалентність, яке видане державною установою, яка акредитована на проведення робіт з гігієнічної регламентації. Враховуючи вищезазначену інформацію та той факт, що в Україні більш ніж достатньо установ, які можуть надати заключення про еквівалентність товарів , які визначені в предметі закупівлі в оголошеній закупівлі, Замовник не вбачає жодної дискримінації в Документації, тим більше порушення статті 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 15.04.2025 16:30
Відповідь надана

Процедура оцінки еквівалентності товару

Номер: ad3d3ef7a3214b78bb210d8c639882e3
Дата опублікування: 09.04.2025 13:52
Опис: Доброго дня! Додаток №2 тендерної документації містить вимогу: «У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, учасник повинен надати у складі пропозиції заключення про еквівалентність, яке видане державною установою, яка акредитована на проведення робіт з гігієнічної регламентації». Постанова КМУ «Про затвердження Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів і Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів» від 13.06.1995 р. №420, не містить жодного посилання на інформацію, що регламентує проведення процедури оцінки еквівалентності запропонованого товару в процедурі Державних закупівель. Просимо Вас вказати конкретне посилання на правовий акт, який саме регламентує проведення оцінки еквівалентності товару в державних закупівлях, та яка саме державна установа надає таке заключення? Або приберить дану вимогу, за для запобігання порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо!
Відповідь: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-08-009610-a ВІДПОВІДЬ на звернення щодо процедура оцінки еквівалентності товару від 09.04.2025 року Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваше звернення та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до останнього абзацу Додатку № 2 Тендерної документації, у разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, учасник повинен надати у складі пропозиції заключення про еквівалентність, яке видане державною установою, яка акредитована на проведення робіт з гігієнічної регламентації. Частиною 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 23 вказаного Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Згідно з пунктом 2 розділу 1 "Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів і Порядку оплати робіт із проведення гігієнічної регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів", затвердженого Постановою КМУ від 13 червня 1995 року № 420 гігієнічна регламентація небезпечних факторів забезпечується Комітетом з питань гігієнічного регламентування МОЗ. Перелік організацій і установ, які проводять роботу з гігієнічної регламентації цих факторів, визначається МОЗ за погодженням з Держстандартом після акредитації їх Комітетом. Наказ МОЗ від 09.02.2018№ 224 "Про затвердження Переліку установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів" містить 15 установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів, які акредитовані на проведення робіт з гігієнічної регламентації та надають такі документи, серед таких організацій є: Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького Міністерства охорони здоров'я України (ЦНДЛ та лабораторія промислової токсикології), державна установа "Інститут громадського здоров’я ім. О.М. Марзєєва" Національної академії медичних наук України та інші. Замовником не встановлено вимоги отримати від Учасника проведення процедури оцінки еквівалентності запропонованого товару в процедурі Державних закупівель. Замовник просить надати але у разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару: учасник повинен надати у складі пропозиції заключення про еквівалентність, яке видане державною установою, яка акредитована на проведення робіт з гігієнічної регламентації.
Дата відповіді: 11.04.2025 15:28