• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по заправці та відновленню картриджів.

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції наступні документи: - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про державну реєстрацію; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності), або копію свідоцтва про єдиного податку – для платників єдиного податку (у разі наявності); - сертифікат якості на товар, або інший документ, який підтверджує якість товару; - контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада контактний телефон); - лист – погодження щодо основних та істотних умов договору про поставку товару ( у довільній формі, завірений підписом та печаткою Учасника).

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період уточнення: 04.09.2018 15:40 - 07.09.2018 15:44
Без відповіді

дискриминация

Номер: d23ff64b0a2b467ba2ee03209a6dd78e
Дата опублікування: 05.09.2018 15:46
Опис: Люди ... Вы думаете что Вы требуете ? мастер с пылесосом , с весами , с тонером ...может ему еще эксперта с собой возить для спектрального анализа тонера SCC ? В таком тендере никто и участвовать не хочет , разве что Вы конкретно под кого-то запилили такие требования , потому что только 1 придет который знает что это все не будут в реальности требовать..это есть дискриминацией других участников ...один будет понимать что это фиктивные требования , другие участвовать не будут . Или уберите данные требования или просьба предоставить фото отчет как все эти требования будут выполнятся на протяжении всего года победителем конкурса.