-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з проведення профоглядів працівників
Торги не відбулися
97 914.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 489.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 489.57 UAH
Період уточнення:
08.04.2025 11:02 - 13.04.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
09e384b0ba104ed3bff068b7e87bed54
Дата опублікування:
10.04.2025 11:41
Опис:
Шановний замовнику, в обґрунтуванні потреби в закупівлі зазначено, що якість, порядок та спосіб надання послуг відповідає загальноприйнятим умовам надання такого виду Послуг, діючим нормативним актам України, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (із змінами), проте вона втратила чинність від 01.01.2025 року. Актуальна діюча Постанова Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 року № 781 «Деякі питання надання послуг з медичного обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб».
Ваша тендерна документація оприлюднена без дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», оскільки згідно абз. 10 п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Ваша тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
В переліку документів, які вимагаються від переможця торгів для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пунктом 47 Особливостей, а також документів, що надаються для укладання договору (додатку 5 до тендерної документації) вимагається Довідка (довідки, зведена довідка, тощо), складена переможцем процедури закупівлі у довільній формі або за наведеним нижче зразком, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктом 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, проте Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024р.
В Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження (Додаток 1 до тендерної документації) зазначені вимоги до учасників предмету закупівлі, яким чином вони мають бути підтверджені не зазначено.
Згідно п. 4.2. Проєку договору про надання послуг №____ зазначено, що ЗАМОВНИК здійснює оплату за фактично надані Послуги на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати надання Послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг та рахунку-фактури, виписаного Виконавцем (умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) або на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дня підписання Акту приймання-передачі наданих послуг (умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). У разі, якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Проте не прописано коли ЗАМОВНИК є платником ПДВ, проте операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Тендерна документація сформована відповідно чинного законодавства та постанови №1178.
Дата відповіді:
10.04.2025 13:01