- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Капітальний ремонт майстерні (енергозберігаючі заходи) Опорного закладу освіти «Чорнобаївський ліцей Чорнобаївської селищної ради Черкаської області» за адресою : пров. Слинька, 4, смт Чорнобай, Золотоніського району, Черкаської області (ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Вид договірної ціни - тверда.
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 826 744.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 14 133.72 UAH
        мін. крок: 0.5% або 14 133.72 UAH
                    Період уточнення:
                    07.04.2025 16:50 - 20.04.2025 00:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Вимоги щодо усунення порушень законодавства
                    Номер:
                    a5d955857e37431b89a500ae352d38be
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.04.2025 09:55
                
                                                                        
                    Опис:
                    Згідно вимог тендерної документації, Ви як Замовник вимагаєте обстежити об’єкт, та пояснюєте це тим, що дозволяєте учаснику здійснити вивчення обсягу робіт :
"Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)". Тобто дана вимога передбачена чинними нормами України у галузі будівництва. 
Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель.
Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначеними діями замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено недотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону та частини 8 статті 12 Закону, частини 3 статті 22 Закону. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до вимог Тендерної документації.
Залишаємо за собою право звернення в Антимонопольний комітет України за захистом порушених прав.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Добрий день. Шановний учаснику, замовник розглянув ваше звернення та вирішив внести зміни до тендерної документації.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    16.04.2025 12:05
                
                        
            Відповідь надана        
    Надання документів до тендерної пропозиції учасника
                    Номер:
                    5976db62f3a84be3b7b031cfb6e10ef8
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.04.2025 14:27
                
                                                                        
                    Опис:
                    Шановний Замовнику!
 У вимогах тендерної документації Додатку 1 п.3 Замовник вимагає надати: «Для більш якісної підготовки до участі та у зв’язку із зменшенням можливих ризиків у ході майбутніх робіт на об’єкті, учасникам доцільно  обстежити будівельний майданчик об’єкту з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику та реально ознайомитись на місці з обсягом робіт.  На підтвердження зазначеного вище учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду об’єкту будівництва, що обов’язково повинен бути складений не раніше дати оголошення торгів, містити дату, час, місце його складання, посаду та ПІБ представника Замовника, відповідального за сферу цього капітального ремонту або за об’єкт будівництва в цілому згідно розпорядчих документів такого Замовника. Огляд здійснюється без ідентифікації учасника, тобто учасник не завіряє акт огляду і не зазначає назву учасника чи будь-яку іншу інформацію, яка може його ідентифікувати. Особа, що має намір здійснити огляд об’єкта, при такому огляді може лише надати документ, що посвідчує її особу у разі вимоги Замовника на місці огляду об’єкта. Огляд може бути здійснений у робочі дні з 09:00 до 16:00, окрім суботи та неділі.» 
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Наполягаємо прибрати вимогу із тендерної документації даних Відкритих торгів з особливостями, щодо надання у складі тендерної пропозиції Акта обстеження об'єкту за даною закупівлею. Якщо замовник залише дану вимогу, то для захисту своїх прав ми будемо змушені звернутися до суду.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, замовник розглянув його та надає вам наступну відповідь: аргументація вашої вимоги не актуальна, у зв'язку тим що усі вказані рішення АМКУ стосуються вимоги, яка зовсім відмінна від вимоги, яка передбачена у тендерній документації цього тендеру. 
Звертаємо вашу увагу на те, що п.5.32 КНУ "Настанови з визначення вартості будівництва" передбачено огляд об'єкту будівництва, а саме: "Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)  визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою  виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)". Тобто дана вимога передбачена чинними нормами України у галузі будівництва. 
 Задля уникнення дискримінації усіх учасників, порушення права учасників на конфіденційність та задля уникнення корупційних ризиків замовник зазначив, що огляд здійснюється БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ УЧАСНИКА, тобто учасник не завіряє сам особисто такий акт огляду і не зазначає назву учасника чи будь-яку іншу інформацію, яка може його ідентифікувати. 
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    11.04.2025 09:40