-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (ЄВРО 5) налив та Бензин автомобільний А95 - Євро5-ЕО талони, код за ДК021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Завершена
7 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
Період уточнення:
07.04.2025 16:15 - 13.04.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо надання ліцензій (ліцензії) на право роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального
Номер:
86303777700b426c838af739afdc7d9a
Дата опублікування:
09.04.2025 12:10
Опис:
Згідно вимог пункту 15 Додатку 7 до Тендерної документації міститься вимога: "15) Так як предмет за пропозиції копії відповідних ліцензій (ліцензії) на право роздрібної, оптової торгівлі пальним та зберігання пального." - така вимога є частково дискримінаційною по відношенню до учасників які здійснюють свою діяльність через партнерські АЗС та постачання пального наливом яке зберігається на базах згідно договорів відповідального зберігання.
Крім цього, відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у редакції, яка діє з 01.07.2019 р., реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.
Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:
у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;
при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб'єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів” внесено зміни до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі - Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набрали чинності з 01 липня 2019 року.
Відповідно до статті 1 Закону № 481 оптова торгівля пальним визначена як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб'єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним.
Тобто, при здійсненні продажу пального шляхом передачі Замовнику талонів, які є довірчими документами та підтверджують право власності на пальне учаснику достатньо отримати тільки ліцензію - на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
При цьому, відповідно до пп. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб'єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Так, під реалізацією пального з 01 липня 2019 року розуміються будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:
до акцизного складу;
до акцизного складу пересувного;
для власного споживання чи промислової переробки;
будь-яким іншим особам (пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).
Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства України учасникам які здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів достатньо надати ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Аналогічна позиція щодо надання ліцензії на зберігання.
Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до пункту 15 Додатку 7 до Тендерної документації та виключити вимоги щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального.
Будемо вдячні за розуміння!
Відповідь:
Ваше звернення буде враховане при прийнятті рішення уповноваженою особою.
Дата відповіді:
11.04.2025 17:46
Відповідь надана
Основні технічні характеристики палива
Номер:
4c4b1229dd8946a9b8a453963bf8fb72
Дата опублікування:
08.04.2025 20:19
Опис:
Шановний Замовнику
Відповідно до вимог додатку 4 до тендерної документації по дизельному паливу Цетанове число повинно становити 51 а Bміст сірки 10, по Бензину автомобільному А95 Bміст сірки 10 мг/кг. Чи буде прийнята пропозиція у разі якщо учасник запропоноє Дп з цитановим числом вище 51 а вміст сірки по ДП та бензину буде нижче 10?
Відповідь:
Відповідно ДСТУ 7688:2015 «Дизельне паливо Євро. Технічні умови»:
- Цетанове число для ДП Євро 5 не менше 51.
- Вміст сірки, мг/кг, для ДП Євро5 не більше 10.
Відповідно ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»:
— октанове число за дослідним методом Бензин автомобільний А95 Євро5, не менше 95,
- Вміст сірки, мг/кг, для Бензин автомобільний А95 Євро5 - не більше 10.
Просимо виконати умови тендерної документації з обов’язковим дотриманям вищезазначених ДСТУ.
Дата відповіді:
11.04.2025 10:22