-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Різні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Завершена
214 046.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 442.31 UAH
мін. крок: 0.2% або 442.31 UAH
Період уточнення:
07.04.2025 14:37 - 12.04.2025 00:00
Відповідь надана
1. Вимога щодо усунення невідповідності у тендерній документації Назва процедури закупівлі: Проведення в КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» другого наглядового аудиту щодо функціонування системи екологічного менеджменту (СЕМ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015
Номер:
ad673bc4147d4c94a8db775d1d7bf517
Дата опублікування:
11.04.2025 23:55
Опис:
Звертаємо вашу увагу на невідповідність у тендерній документації, яка, на нашу думку, порушує принципи конфіденційності та може необґрунтовано обмежити коло учасників.
Суть невідповідності:
У п. 6.1 тендерної документації серед підтверджень кваліфікації персоналу вимагається надання:
"...документального підтвердження, що саме цей персонал є аудиторами цього Міжнародного Сертифікаційного Органу (Сертифікати та інформація з офіційного сайту Міжнародного Сертифікаційного Органу) (надати посилання);"
Обґрунтування:
Наш сертифікаційний орган, представником якого в Україні виступає наша компанія, є авторитетною міжнародною структурою, зареєстрованою в Австрії. У зв’язку з внутрішніми політиками конфіденційності та відповідно до європейського законодавства про захист персональних даних, офіційний сайт Сертифікаційного органу не містить публічного переліку аудиторів, оскільки значна частина з них співпрацює з органом на умовах аутсорсингу або контрактної зайнятості. Надання таких даних на сайті є неможливим без окремої згоди кожного фахівця та може порушити політику нерозголошення.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ми надаємо копії чинних сертифікатів аудиторів, які мають відповідну кваліфікацію та досвід згідно з вимогами стандарту ISO 14001:2015.
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме — вилучити вимогу щодо надання інформації про аудиторів з офіційного сайту Міжнародного Сертифікаційного Органу як таку, що є надмірною та такою, що порушує принцип конфіденційності і міжнародну практику у сфері сертифікації.
Залишення вимоги в чинній редакції може призвести до дискримінації учасників та суперечить статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників.
2. Вимога щодо усунення невідповідності у тендерній документації
Назва процедури закупівлі: Проведення в КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» другого наглядового аудиту щодо функціонування СЕМ відповідно до ISO 14001:2015
Звертаємо увагу на внутрішню суперечність у тендерній документації, а саме — між вимогами пункту 7.2 та пункту 6.4.
________________________________________
У п. 7.2 вимагається:
"...Сертифікати відповідності системи екологічного менеджменту вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 двома мовами (англійська та українська) з міжнародною акредитацією IAS (США) та реєстрацією у міжнародному реєстрі..."
У п. 6.4 вказано:
"...Сертифікат про акредитацію Міжнародного Сертифікаційного Органу від Органу з Акредитації, який входить до складу IAF... з посиланням на офіційний сайт IAF (https://iaf.nu/en/accreditation-bodies)..."
________________________________________
Суть невідповідності:
IAS (International Accreditation Service, США) не є повноправним членом IAF щодо акредитації систем екологічного менеджменту за ISO 14001:2015. Це означає, що виконання вимоги п. 6.4 автоматично виключає можливість виконання вимоги п. 7.2 — оскільки сертифікати з акредитацією IAS не можуть бути визнані такими, що видані в межах IAF MLA (Міжнародної Угоди про Визнання).
Це створює нормативну та технічну колізію, яка унеможливлює об'єктивну та недискримінаційну оцінку пропозицій.
________________________________________
Пропозиція:
Просимо узгодити положення пунктів 6.4 та 7.2 і виключити з п. 7.2 згадку про акредитацію саме IAS (США) або, навпаки, передбачити, що допускаються сертифікаційні органи з міжнародною акредитацією, незалежно від членства органу акредитації в IAF, за умови надання чинного сертифікату відповідності та підтвердження легітимності органу.
Таке уточнення дозволить забезпечити реальну конкуренцію серед сертифікаційних органів та уникнути дискримінаційного підходу до учасників.
Відповідь:
Доброго дня. В 2023 році КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» успішно пройшло сертифікаційний аудит системи екологічного менеджменту (СЕМ) та отримало Сертифікат відповідності СЕМ вимогам Міжнародного стандарту ISO 14001:2015 на англійській та українській мовах, виданий органом з сертифікації, що має акредитацію IAS (International Accreditation Service, США), який входить в склад Міжнародного Форуму з акредитації IAF (International Accreditation Forum) та є офіційним підписантом IAF MLA (https://iaf.nu/en/member-details/?member_id=51), тому КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» необхідно отримати підтвердження акредитованого органу з сертифікації від Органу з акредитації, який входить до складу IAF, щодо відповідності діючої СЕМ вимогам Міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та отримати сертифікат відповідності системи екологічного менеджменту згідно із вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015, дійсність якого обов’язково можна перевірити на офіційному сайті IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) https://www.iafcertsearch.org/ та офіційному сайті Міжнародного Сертифікаційного Органу.
Тендерну документацію на закупівлю послуги за ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (ЛОТ1 - Проведення в КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» другого наглядового аудиту щодо функціонування системи екологічного менеджменту (СЕМ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001: 2015) підготовлено Замовником з урахуванням вищенаведеного та вимог пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із чинним законодавством.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційних вимог Учасників та забезпечення якісного надання послуг.
Слід зауважити, що розміщення інформації на офіційних сайтах є найдоступнішім способом перевірки та підтвердження достовірності інформації, документів (у тому числі: сертифікатів аудиторів), наданих Учасниками у складі тендерних пропозицій на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищезазначеного, вважаємо, недоцільним внесення змін до ТД, так як кваліфікаційні вимоги до Учасників встановлені виключно із дотриманням вимог чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
14.04.2025 15:41